Wow ze zijn terecht?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze godverdomme morgen nog mijn schoenen niet verstuurd hebben zwaait er wat.
Nee heb ze vorige week opnieuw moeten bestellen. Ik kreeg een email dat ze de vorige bestelling retour ontvangen hadden LIKE WTF. En toen waren ze dus weer beschikbaar op die website dus ik asap besteld e.d. de 19e vorige week dus. En ik vraag van de week waarom de fuck blijft dit hangen op in behandeling blabla zegt ze ja ze zijn nog niet op voorraad.quote:
Dadelijk weer kwijt ofzo, ik zie er best nog eens iets mee fout gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee heb ze vorige week opnieuw moeten bestellen. Ik kreeg een email dat ze de vorige bestelling retour ontvangen hadden LIKE WTF. En toen waren ze dus weer beschikbaar op die website dus ik asap besteld e.d. de 19e vorige week dus. En ik vraag van de week waarom de fuck blijft dit hangen op in behandeling blabla zegt ze ja ze zijn nog niet op voorraad.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee heb ze vorige week opnieuw moeten bestellen. Ik kreeg een email dat ze de vorige bestelling retour ontvangen hadden LIKE WTF. En toen waren ze dus weer beschikbaar op die website dus ik asap besteld e.d. de 19e vorige week dus. En ik vraag van de week waarom de fuck blijft dit hangen op in behandeling blabla zegt ze ja ze zijn nog niet op voorraad.
Ja ik ook. Als het nu nog eens fout gaat, claim ik serieus een kktegoedbon.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dadelijk weer kwijt ofzo, ik zie er best nog eens iets mee fout gaan
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Gridlok het volgende:
U heeft nog kanker tegoed van ons mevrouw.
Ik hoop echt voor je dat ze zonder issues bij je terecht komenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik ook. Als het nu nog eens fout gaat, claim ik serieus een kktegoedbon.
Zijn we niet gewend van de Power Rangers.quote:
Ik welquote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn we niet gewend van de Power Rangers.
Leuk.quote:
"Ik wil Id_do_her"quote:
In welke taal/dialect/universum?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
"Ik wil Id_do_her"
Goed opletten.
ws is dat ook de grap. Jullie laagschedelige mannenbrein stopt met functioneren zodra er 2 deinende titten in beeld zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit viel me pas op toen je het zei.
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ws is dat ook de grap. Jullie laagschedelige mannenbrein stopt met functioneren zodra er 2 deinende titten in beeld zijn
Beter toch. Alleen de belangrijke zaken die er toe doen. Alsof ze iets boeiends te melden heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ws is dat ook de grap. Jullie laagschedelige mannenbrein stopt met functioneren zodra er 2 deinende titten in beeld zijn
Ik lees iets van: want me to accomplish.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"
Fucking onduidelijk
Het laatste wat ze zegt is volgens mij "upper tissue".quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"
Fucking onduidelijk
Neem de tijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
OOOOOOOH.
Ze zegt: "I'm Olivia Wilde"
En die andere tiet moet ik nog even goed voor opletten
Wtf.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Het laatste wat ze zegt is volgens mij "upper tissue".
ZIE ik had tissue zo goed als goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Had ik het toch goed: Hi, I’m Olivia Wilde. And welcome to the GQ Comedy Issue
Briljant, hoor, wijfje.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ZIE ik had tissue zo goed als goed!
Ik was gewoon serieus, hoor.quote:
Dit zeggen als 30plusserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit zeggen als 30plusserHoe is dat leeftijd gerelateerd Vas_ HOE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet laat me even dingen zeggen die nergens op slaanquote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoe is dat leeftijd gerelateerd Vas_ HOE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |