quote:Op maandag 28 mei 2012 21:05 schreef Gridlok het volgende:
Mijne eindigen altijd in een paradox, maar de eindigen nooit echt helemaal.
Zul je elke keer weer zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achteraf eindigen zulke verhalen altijd zo.
Iedere avond is toch mooiquote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achteraf eindigen zulke verhalen altijd zo.
oh ik dacht crystal methquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Crystal is toch maar 15% ofzo? Nooit gedronken ofzo maargoed
wat zal jouw moeder trots op je zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zeg dat danGHB hierzo, half nokkie naast m'n eigen kots liggen come at me.
Wat een noob.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn broer had ook zulke verhalen, nu ben ik de oudste.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Grappig al die gewone verhalen over drank en drugs altijd.
True.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Over 10 jaar voel je jezelf zo sneu erover
want hij is dood?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn broer had ook zulke verhalen, nu ben ik de oudste.
Is gewoon een fase van shit uitproberen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Grappig al die stoere verhalen over drank en drugs altijd.
Duurt maar even.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
True.
Ik voel me er nu al sneu over eigenlijk.
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalquote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
True.
Ik voel me er nu al sneu over eigenlijk.
waarover?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Nober het volgende:
Straks een interessante docu op Nederland 2, gaan jullie kijken?
NCRV Dokument: DIS is Patriciaquote:
Oh, zo. Zulke mensen zijn altijd wel het leukste om mee te kloten op feestjesquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalzijn over het feit dat het lichaam zich letterlijk tegen hun keert door de kotsen of te gaan slapen als hun systeem het niet meer trekt
Hoeis dat?
zal in de randstad ook wel erger zijn dan in de rest van t landquote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is gewoon een fase van shit uitproberen.
Niet. En Allure_ is 23 ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalzijn over het feit dat het lichaam zich letterlijk tegen hun keert door de kotsen of te gaan slapen als hun systeem het niet meer trekt
Hoeis dat?
Je kunt er wel mee lachen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoeis dat?
Oeh een Sybilquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
NCRV Dokument: DIS is Patricia
De 25-jarige Patricia lijdt aan de meervoudige persoonlijkheidsstoornis DIS. Ze heeft tien verschillende persoonlijkheden, allen met een andere naam. Filmmaakster Jessica Villerius volgt Patricia tijdens een langdurig en moeizaam traject van heftige crisisopnamen. Patricia belt haar soms midden in de nacht wakker met een angstig jong meisjesstemmetje dat om hulp schreeuwt.
Dit was ook slechts een keerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoeis dat?
Hier in Twente kennen wij nog helemaal geen drugs.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
zal in de randstad ook wel erger zijn dan in de rest van t land
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaanquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, zo. Zulke mensen zijn altijd wel het leukste om mee te kloten op feestjes.
Ik smoke liever een voordeelzak leeg of ga comazuipen met een normaal iemand dan iemand die er helemaalquote:
Dat is ZIEKquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaan
De leuke mensen gaan er niet stoer over doen op een forum.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik smoke liever een voordeelzak leeg of ga comazuipen met een normaal iemand dan iemand die er helemaalover doet op FOK!.
wel genoeg roofies meenemen, mooie vrouwenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoop ook zulke avonturen te beleven op de FOK! holly meet.
Big deal inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen heeft zichzelf wel een keer bezopen en ondergekotst.
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek of die zijn erover aan het napraten op Ping/WAquote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De leuke mensen gaan er niet stoer over doen op een forum.
Nee hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen heeft zichzelf wel een keer bezopen en ondergekotst.
Doom, maar dan echt. Ik zou het wel tof vinden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaan
Interessant wel. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
NCRV Dokument: DIS is Patricia
De 25-jarige Patricia lijdt aan de meervoudige persoonlijkheidsstoornis DIS. Ze heeft tien verschillende persoonlijkheden, allen met een andere naam. Filmmaakster Jessica Villerius volgt Patricia tijdens een langdurig en moeizaam traject van heftige crisisopnamen. Patricia belt haar soms midden in de nacht wakker met een angstig jong meisjesstemmetje dat om hulp schreeuwt.
Wat zijn roofies? En waar zijn die te verkrijgen?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wel genoeg roofies meenemen, mooie vrouwen
gr gr
Daarom.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek.
Maar om er nou over op te scheppen op FOK!, who gives a damnquote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Hoort allemaal bij het zoeken naar eigen grenzen, is menselijk.
Waarom niet FOK! en wel ping/WA?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek of die zijn erover aan het napraten op Ping/WA.
Stoer gevonden worden door vreemde mensen, tof man.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar om er nou over op te scheppen op FOK!, who gives a damn.
Ping/WA zijn mensen die erbij waren, of mensen uit je vriendenkring. Dat die grens voor jou nou vervaagd is hier op FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet FOK! en wel ping/WA?Gaat nergens over dit
Roofies, oftewel dakpannen zijn te koop bij de vakhandel.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat zijn roofies? En waar zijn die te verkrijgen?
Dat sowieso.quote:
Ook als 23-jarige (Allure_)?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Gridlok het volgende:
Forum = conversatie, opscheppen zit ook in het pakket opscheppen.
Jouw zinnen beginnen srs steeds vager te wordenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Gridlok het volgende:
Forum = conversatie, opscheppen zit ook in het pakket opscheppen.
Ja, ik probeer mysterieus te doen, hoorde dat vrouwen daar op kicken..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw zinnen beginnen srs steeds vager te worden
Deze man spit wijsheden. Leer ervan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw zinnen beginnen srs steeds vager te worden
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man spit wijsheden. Leer ervan.
Proberen is niet goed genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mysterieus te doen, hoorde dat vrouwen daar op kicken..
Voor zover het nog achteruit kon gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon _ 0 _ tetten deze game of thrones, die serie gaat hah't achteruit.
S2 valt tegen idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mysterieus te doen, hoorde dat vrouwen daar op kicken..
Wtf.quote:
De laatste paar afleveringen waren sowieso om te janken.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Interessant, zou je dan ook na elk flesje moeten kotsen zoals ik na elk flesje moet pissen?quote:
Ohquote:Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene ziekte, verpakt in een straat in A'dam.
Ik glijd van mijn stoel af tijdens het typen van deze zin.quote:
Aardige typskills heb je wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik glijd van mijn stoel af tijdens het typen van deze zin.
Glijden is maar een metafoor voor het onbekende.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben jij ook naakt?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Glijden is maar een metafoor voor het onbekende.
Puike rookwolken altijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Gridlok het volgende:
Tijd voor origami, mooie zwaan in elkaar vouwen en daarna oproken.
Hotboxen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Allure_ het volgende:
dWc zijn verhalen over kankerstoned in een auto () met de ramen dicht zitten valt onder...? Educatieve informatieverstrekking?
Negers mogen dat. Is cultuur.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Allure_ het volgende:
dWc zijn verhalen over kankerstoned in een auto () met de ramen dicht zitten valt onder...? Educatieve informatieverstrekking?
Ik doelde op DWCquote:Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben kwart indiaans, ik mag peyote roken.
Ja heb je het tegen de meester of juffrouw gezegd?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Racistische uitlatingen gesignaleerd. TR gedaan.
Verwacht maar een degelijke spanking!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ja heb je het tegen de meester of juffrouw gezegd?
Ik loop er alleen niet zo bij in het openbaar:quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |