"Waarom reageer je niet?"quote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn nummer gegeven want ik vond hem wel echt aardig maar verder wou ik niks met hem, bleef ie me maar appen en shit als ik ff niet reageerde was het: "Hoi Jisca, ben je er nog? Gr Faiq"x100.
Dit heb ik ook, ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
Mijn bitchshield verdwijnt als ik drink. Ik vind dan vaak sws gewoon iedereen aardig. Wel lastig, want imo is het dan gewoon gezellig en dan gaan ze je ineens proberen te zoenen of je nummer vragen.
Ik heb mijn adder meestal wel klaar ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ja.Altijd een addertje onder het gras bij mannen.
Kan het me wel voorstellen, want als je iets wilt moet je het toch een keer proberen en ik geef niet echt negatieve signalen af verder.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ja.Altijd een addertje onder het gras bij mannen.
Ja, maar jij.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet wel waar jullie het over hebben trouwens.
Girlshield. Tonen ze een keer interesse probeer ik ze af te stoten.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
In hun ogen waarschijnlijk zelfs positief, maar dat denken mannen sowieso gauw.
Daarom ook 9/10 keer. Soms zijn er toffe mannen die niet als een idioot op je af komen met oninteressante gespreksstof, maar toch je interesse wekken. De hele nacht mysterieus doen, weten dat je elkaar wel leuk vindt maar alle twee weigeren de eerste stap te zetten en niets doen dan elkaar aan te kijken en te glimlachen, waarna beide aan het eind van de avond zoiets hebben van "fuck it, ik fix het nu voor het te laat is" en dan uiteindelijk toch je nummer gevenquote:
Jij was toch ook maagd? Figures.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Girlshield. Tonen ze een keer interesse probeer ik ze af te stoten.![]()
Oh my, zulke mensenquote:
Pff.. Ik word er ook zo moe van.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh my, zulke mensenBijna net zo erg als claimers.
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mannen zijn soms ook gewoon r-tards. Laatst stuurde er een serieus een whatsapp met "zullen we eens een keer gaan neuken?" . En dan nog dagenlang erachter aan van "waarom zeg je niks?" "gebruik je dit nummer nog wel?" "hallo?".
Mongols
Hij ziet toch dat je het gelezen hebt op WAquote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mannen zijn soms ook gewoon r-tards. Laatst stuurde er een serieus een whatsapp met "zullen we eens een keer gaan neuken?" . En dan nog dagenlang erachter aan van "waarom zeg je niks?" "gebruik je dit nummer nog wel?" "hallo?".
Mongols
Hangt van jullie geschiedenis af, hoeft niet per se raar te zijn, wel lekker duidelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mongols
Hahaha wat?!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mongols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |