Ook net doen alsof hij alleen maar goede intenties heeft. Nee, je probeert gewoon bij desbetreffende vrouwen in het broekje te komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Pfff die kingtoppie voelt zich zo ziekelig entitled dat ik maar ben opgehouden met lezen
Hij gaat er echt van uit hij er recht op heeft dat vrouwen leuk/aardig doen tegen hem.
Die vind ik dan weer niet vervelend. Die aandacht vind ik juist leuk, en dat terwijl ik niet op vrouwen valquote:
Dat ja, of van die verschrikkelijke dramaqueens.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen, van die dronken meiden die zich aan je gaan opdringen
Dat topic.quote:
Leuk johquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ja, of van die verschrikkelijke dramaqueens.
hmm in broekjes komenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook net doen alsof hij alleen maar goede intenties heeft. Nee, je probeert gewoon bij desbetreffende vrouwen in het broekje te komen.
Ja echtquote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook net doen alsof hij alleen maar goede intenties heeft. Nee, je probeert gewoon bij desbetreffende vrouwen in het broekje te komen.
Ja als je dus niet leuk op zo'n vent in gaat ben je waarschijnlijk sacherijnig, maar waarom zou je dan naar een uitgaansgelegenheid gaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je eigen ding doen kan prima zonder bitch te zijn.
Zo een persoon heeft gewoon geen zin om moeite te doen lijkt me.. maar dat vind ik best raar te noemen aangezien mensen sociale beesten zijn en graag andere mensen leren kennen.
Ja of iemand is sacherijnig, maar waarom zou je dan naar een uitgaansgelegenheid gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Hoe leer jij mannen kennen dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit. Sowieso vind ik mannen tijdens het uitgaan vervelend, en ik kap het 9/10 keer dan ook hoe dan ook af
Beetje oppervlakkige reactie vind ik dit, sorry.quote:
Dat zie je ze hier vaak genoeg doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vreselijk smerig inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Dit ook:
[..]
Ja als je dus niet leuk op zo'n vent in gaat ben je waarschijnlijk sacherijnig, maar waarom zou je dan naar een uitgaansgelegenheid gaan?![]()
![]()
Als je niet tegen iedere gast die je aanspreekt leuk kunt doen, moet je maar niet uit gaan!Beetje jammer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
En dan is het weer niet goed hèquote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
Mijn bitchshield verdwijnt als ik drink. Ik vind dan vaak sws gewoon iedereen aardig. Wel lastig, want imo is het dan gewoon gezellig en dan gaan ze je ineens proberen te zoenen of je nummer vragen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje oppervlakkige reactie vind ik dit, sorry.
Ik heb een keer mijn nummer gegeven want ik vond hem wel echt aardig maar verder wou ik niks met hem, bleef ie me maar appen en shit als ik ff niet reageerde was het: "Hoi Jisca, ben je er nog? Gr Faiq"quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
Mijn bitchshield verdwijnt als ik drink. Ik vind dan vaak sws gewoon iedereen aardig. Wel lastig, want imo is het dan gewoon gezellig en dan gaan ze je ineens proberen te zoenen of je nummer vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |