quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Caithlinn het volgende:
Dus zo noemen mannen het tegenwoordig als ze een blauwtje lopen? 'Ze had haar bitchshield aan'
Nu weten wij.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom ook 9/10 keer. Soms zijn er toffe mannen die niet als een idioot op je af komen met oninteressante gespreksstof, maar toch je interesse wekken. De hele nacht mysterieus doen, weten dat je elkaar wel leuk vindt maar alle twee weigeren de eerste stap te zetten en niets doen dan elkaar aan te kijken en te glimlachen, waarna beide aan het eind van de avond zoiets hebben van "fuck it, ik fix het nu voor het te laat is" en dan uiteindelijk toch je nummer geven![]()
En soms is hij achteraf toch vervelend, dan kap je het alsnog af. En anders heb je hem al enigszins leren kennen en kan je alsnog afspreken o.i.d.
Dat is juist wel de bedoeling, die dingen plakken voor geen meterquote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Die 'hersluit mij!'-sticker op die M&M's zakken is te confronterendHerinnert je eraan dat zo'n zak niet bedoeld is om in één keer in je eentje op te eten.
Hehehe. Nooit gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Die 'hersluit mij!'-sticker op die M&M's zakken is te confronterendHerinnert je eraan dat zo'n zak niet bedoeld is om in één keer in je eentje op te eten.
Fattyproblemsquote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Als je nu kotst lijkt het alsof je diarree uit je mond hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Srsquote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je nu kotst lijkt het alsof je diarree uit je mond hebt.
Ja nyancat diarree.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb dit weleens geprobeerd maar het lukt me niet
Even proberen zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een grote lijn inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat is wel een fucking groot lijntje wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |