hier ook, met Leah. Hetzelfde gedrag.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
En leyla is al daaaaagen dusdanig plakkerig dat ik werkelijk niet zonder haar op schoot naar de wc kan. De hele dag loop ik met haar te zeulen. Zodra ik haar maar even neerzet of even me omdraai, janken en stervende zwaan.
We stonden in dubio, maar probeer een peuter en een kleuter die al de hele dag naar het zwembadavontuur uitkeken maar eens duidelijk te maken waarom je dan liever niet meer gaatquote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Lois het volgende:
oh bah Stiemie... en jij durfde nog te zwemmen?
nou.. tot nu toe wel, ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef snoopy het volgende:
Lily, slapen ze echt buiten vannacht? Wat leuk!
Ja dat gaat niet idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
We stonden in dubio, maar vertel een peuter en een kleuter die al de hele dag naar het zwembadavontuur uitkeken maar eens duidelijk te maken waarom je dan liever niet meer gaatBen ze geen seconde uit het oog verloren
Ik ben zielig en heb auquote:
Zo jij hebt plannenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben zielig en heb au(liefdesverdriet)
plus ik moet morgen werken dus ik mag even alles van mezelf, mits ik maar kan werken morgen
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 22:05 schreef snoopy het volgende:
Oeh, je verdriet verdrinkenTja, da's niet zo 'ok'. Komt 't niet meer goed?
badje vullenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef k_i_m het volgende:
Er moet getegeld worden. En er zou maandag al begonnen zijn met het voorbereiden. Maar de meneer kwam pas vrijdag, en nu gaat hij dinsdag weer verder. En zitten al mijn tuinspullen in de schuur zonder dat ik erbij kan. Dus ik kan niet meer in mijn tuin zitten tot het af is.
toetendoekjesquote:Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Saffier het volgende:
Help!!
Er heeft er een met een zwarte permanente stift op mijn hele lichte keukenla getekend
Billendoekjes en terpentine hielpen niet....
Tips gezocht....
Helemaal akkoordquote:Op maandag 28 mei 2012 16:48 schreef Lenaatje het volgende:
Dat is een luxe probleem Vicky! Leuk lijkt me, Parijs. Wil ik ook een keer, ben er nog nooit geweest!
kan dat dan tegen aceton? geen idee zelf hoor, maar aceton lijkt me zo'n agressief bijtend goedje dat ik 't daar niet op zou durven gebruiken.quote:
Krijg je dan hormoonzalf? Mijn oudste zit na een paar dagen zon ook helemaal onder en het jeukt zo zegt ze... We waren juist zo blij dat we eindelijk een zonnebrandcreme gevonden hadden waar ze niet allergisch voor is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:16 schreef simmu het volgende:
tis weer warm weer geweest. ik heb dusdanig exceem op mijn handen dat het openklapt als ik mijn vingers buigmorgenochtend maar eens nieuwe zalf halen bij de huisarts
Als je nuchter niet zijn lijkt me dat geen optie. Daarom zit het hier zo afgeladen vol om 7:15 natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:37 schreef Ticootje het volgende:
Aan het einde van de dag ga ik daarom meestal.
Nee dat weet ik nog steeds niet zeker, waarom denk je dat ik hier om 7:15 zitquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:44 schreef Ticootje het volgende:
Moest je nuchter zijn dan? Dat wist je toch niet zeker?
ja, ik zit nu aan de hormoonzalfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Krijg je dan hormoonzalf? Mijn oudste zit na een paar dagen zon ook helemaal onder en het jeukt zo zegt ze... We waren juist zo blij dat we eindelijk een zonnebrandcreme gevonden hadden waar ze niet allergisch voor is.
Goed bezig geweest dus!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Neenee, ik heb Cambridge gedaan.of, ben nog bezig. Ben wel aan t afbouwen. Ik moest echt afvallen, en zo cold turkey ál mijn (foute) gewoontes doorbreken werkt voor mij t beste denk ik.
Buiten dat ik al mijn psychische vreetissues heb geprobeerd op te lossen, of te ondervangen. Voel me sterk en heb al mijn te grote spullen weg gedaan. Dat nooit meer!
Dit zijn psychische "problemen" van een andere orde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:02 schreef -Spring het volgende:
Wauw, Buuf, wat onwijs goed!
'Grappig' hoe anders iedereen reageert op psychische issues. Toen ik een tijdje geleden door mn werk zo slecht in mn vel zat, viel ik enorm af (geen idee hoeveel trouwens, we hebben geen weegschaal, wel een spiegel) en kreeg ik geen hap door mn keel. Nu ben ik weer terug op mn oude gewicht (wat dat ook zijn moge).
quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:31 schreef debuurvrouw het volgende:
De gruwel Spring! Heel heftig. Door dat mooie weer had ik zo heul het gevoel dat het zomervakantie was. Enorme deceptie dat dit niet zo is![]()
En ik heb me met mijn domme kop in een voetbalwedstrijd laten pratentegen het elftal van middelste zoon. Dus. *auw* vanavond moet dat.
Maaaaaar! Wel nog maar twee kilo verwijderd van mijn streefgewicht.21 kilo afgevallen and counting.
sinds 11 maart.quote:
een bakje met koelelement kopen bij Xenos.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Wat eten jullie nou 's middags op het werk? Mijn eetlust ontgaat me al als ik alleen nog maar dénk aan die boterhamzakjes met kleffe boterhammen met kaas in mn tas.
op t werk beleggen, maar meestal crackers met smeerkaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Wat eten jullie nou 's middags op het werk? Mijn eetlust ontgaat me al als ik alleen nog maar dénk aan die boterhamzakjes met kleffe boterhammen met kaas in mn tas.
2012?quote:
jups.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
2012?
Pffff, ik ben ook weer bezig want ik wil gewoon geen zwemband meer deze vakantie.
Ik neem gewoon brood mee.. En smeren doe ik op mn werk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Lekker hequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
maaltijdvervangers, onder begeleiding van een consulent. (de een is beter dan de ander. mijn consulent is mwoah, gelukkig was er bij mijzelf een knop om. Mijn zus had een superconsulent! maar goed, het kan dus ook dat mijn zus er anders instond en meer begeleiding nodig had enzo. bladibladibla)quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef trui het volgende:
ongelooflijk buuv, wat veel! en zo snel! ik heb me nooit verdiept in diëten, maar moet er toch ook maar een keer aan geloven denk ik, ik heb me aardig dichtgevreten de afgelopen jaren. en er is nu wel echt een grens bereikt, merk ik aan diverse kledingstukken... meer bewegen zou sowieso goed voor me zijn, maar een beetje een snel werkend dieet lijkt me ok wel zeer aanlokkelijk. wat houdt dat cambridgen in, en is het duur?
het eerste consult kost 20 euro, dan dus de "maaltijden" de rest van de begeleiding is kosteloos.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:02 schreef trui het volgende:
echt knap! en dat afbouwen, gaat dat ook onder (betaalde) begeleiding?
tja, ik vind de warme chocoladeshake, en de butterscotch erg lekker. De porridge vond ik ook goed te doen (al had het iets van geweekte karton) en de soepen ook wel. (vooral tomaat en pittige chili) maar ik moest me echt ook wel voorhouden dat het niet voor de rest van mijn leven was.quote:
tnx, ik zal er eens naar zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, ik vind de warme chocoladeshake, en de butterscotch erg lekker. De porridge vond ik ook goed te doen (al had het iets van geweekte karton) en de soepen ook wel. (vooral tomaat en pittige chili) maar ik moest me echt ook wel voorhouden dat het niet voor de rest van mijn leven was.en als je afvalt is dát al motivatie.
Mijn zus however vond de soepen en de porridge niet te vreten.die kreeg reepjes? ben ik nooit aan toegekomen ofzo.
er is een heel informatieve website ook over wel Trui
Ik ook! Vooral het op gewicht blijven na dit dieet wat ik toch vaak lees spak mij aan. Toen ik daar ook ervaringsdeskundigen bij vond (mijn zus oa) was ik wel overtuigdquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef trui het volgende:
[..]
tnx, ik zal er eens naar zoeken.(maar ik vind ervaringsinfo altijd nog wat interessanter dan reclame-achtige boodschappen.)
zeer langzaam kan ik dat toch niet noemen, buuvke. 20kg in 10 weken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik viel er 20 af in 10 weken ongeveer. Mijn zus 15. T kan zeker. Ik viel ook nog eens zeer langzaam af.
nou nee, daarom ben ik ook niet zo tevreden over háár inzet. Dat heeft de consulent van mijn zus een stuk beter gedaan. (die zit bij jou in de buurt trouwens) ik heb met boeken gebasseerd op cognitieve therapie de basis van wanneer te eten en wat eet je dan en hoe en waarom vooral geprobeerd bloot te leggen. t moet allemaal nog hè, maar ik voel me er echt heel sterk bij. en in, en onder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef trui het volgende:
hoe heb je dat dan gedaan, buuv? heeft die consulent je daar ook bij geholpen?
You go!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou nee, daarom ben ik ook niet zo tevreden over háár inzet. Dat heeft de consulent van mijn zus een stuk beter gedaan. (die zit bij jou in de buurt trouwens) ik heb met boeken gebasseerd op cognitieve therapie de basis van wanneer te eten en wat eet je dan en hoe en waarom vooral geprobeerd bloot te leggen. t moet allemaal nog hè, maar ik voel me er echt heel sterk bij. en in, en onder.![]()
dit gaat gewoon lukken!
En dat is ook écht zo. Het helpt mij om te beseffen dat ik een maand kan twijfelen of er tegenop kan kijken, maar ik had in diezelfde maand tijd ook gewoon normaal kunnen doen en dan was ik al afgevallen. Je wordt misschien ongemerkt dikker, maar dat kan ook andersom, namelijk ongemerkt dunner worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef trui het volgende:
het jojo-effect schrikt me zo af dat ik nog nooit een dieet heb durven proberen. ik denk ook altijd 'ik moet gewoon wat minder koekjes eten en wat meer bewegen, dan ben ik zo weer beter in balans'. wat waarschijnlijk ook zo is, maar het uitvoeren daarvan lukt niet zo. misschien dat zo'n crash-start wel werkt voor 't omzetten van die knop.
Dat heeft mijn vader ook eens gehad. (slagboom, raampje open, raampje stuk).quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef Vicky het volgende:
Super Buuf!
Pfff.. Gister bij het hotel aangekomen. Raam op open bij de slagboom om papieren te laten zien, willen we het raam dicht doen gebeurd et niks... Kapot
Nu staat de auto op de parkeerplaats met ern afgedekt raam. Morgen of overmorgen proberen of het gemaakt kan worden bij een garage.
Gelukkig maar. Dat maakt het leed zachter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Vicky het volgende:
I know..
Mar verder is het hier weer heerlijk
ja superquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat maakt het leed zachter.
Hebben de meiden het fijn?
Als je ze aan niemand kwijt kan,dan weet je me te vinden!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef amaranta het volgende:
Had ik toch kaartjes voor Jan Smit gewonnen.... (ja, ik vind dat wel leuk ja) kan ik niet
Haha, het is denk ik een concert van max een half uur. Het is een single presentatie op het dak van de mediamarkt in Eindhoven. (samen met Gerard Joling)quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Als je ze aan niemand kwijt kan,dan weet je me te vinden!
Een avondje ouderwets inhaken en meezingen!
Leuk hoor,jammer dat je niet kan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, het is denk ik een concert van max een half uur. Het is een single presentatie op het dak van de mediamarkt in Eindhoven. (samen met Gerard Joling)
Ik heb ze al aan een collega toegezegd.
Dit zal ook zoiets zijn. Ik ben ook naar het minidakconcert van de 3js geweest (ook op het dak van de mediamarkt) en daar waren denk ik nog geen 100 personen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Leuk hoor,jammer dat je niet kan.
Ik ben een x naar een priveconcert geweest...nou ja...prive....met 200 anderen. Hij kwam een paar uur zingen,super gezellig!
je zou 't wel denken he. maar die twee uur gaan vooral op aan wat extra inzet thuis (kinderen wat vaker naar school brengen/halen, boodschappen doen, koken, gezamelijk eten, kinderen naar bed brengen). ze hebben me 't afgelopen jaar wat dat betreft wel behoorlijk moeten missen dus ik ben een beetje een inhaalslag aan 't maken. maar daarna blijft er niet meer tijd over dan voorheen voor sporten. en ik ben bovendien inderdaad ook wel die 'privé'tijd in de trein kwijt livelink, waarin ik veel las, haakte, etc. dus naar dat soort dingen neig ik nu 's avonds in de uurtjes die nog resten 't meest naar ipv sporten. (al doe ik dat wel 1x per week, maar dat is gewoon niet genoeg eigenlijk).quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Estrys het volgende:
Kan je niet die twee uur tijdwinst gebruiken om wat te sporten Trui?
Hey wat grappig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn vent gaat met zijn nieuwe baan de route juist andersom doen BEen hij denkt aan een scooter. Fiets is idd te ver helaas.
Oh, nou is het echt tijd dat er hier een "te koop" bordje op het huis komtquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn vent gaat met zijn nieuwe baan de route juist andersom doen BEen hij denkt aan een scooter. Fiets is idd te ver helaas.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil ook op de fiets naar mijn werk
De fiets heb ik al, conditie ook. Dus.
Met die geiten die helemaal vol van de melk zitten..quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou ook wel willen kunnen fietsen
Flauw,sorry, ik weet het
Ik was net bij het geertje met de jongste twee. Blijft toch leuk, ook al hebben we zelf thuis geiten staan ghehe
Oh was dit waar wij ook waren met de kindjes ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met die geiten die helemaal vol van de melk zitten..
Dat ja! Dat je, voor de rotonde verlaat, nog even over je schouder naar het fietspad kijkt en dan heel ver weg een oud vrouwtje ziet fietsen. Daar kun je nog makkelijk voorlangs, denk je dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef mefke79 het volgende:
die elektrische fietsen zijn eng! Of nou ja, sommige mensen die erop zitten. Die rijden dan een stuk harder dan je van ze verwacht. Als ik een dame van 80+ zie fietsen verwacht ik niet dat ze met 30km/h komt voorbijzetten. Wel dus. Heb al een paar keer goed moeten remmen om een aanrijding te voorkomen.
Je hebt ze tegenwoordig ook in mamafietsen zag ik. Dat lijkt me dan wel lekker, zeker met mijn twee mannen erop.
Zullen we samen op de tandemquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou ook wel willen kunnen fietsen
Zou je ook bakfietsen hebben waar volwassenen voorin passen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Zullen we samen op de tandemgaan we allebei niet trappen...
Kom je toch even een jas bij me ophalen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het vanmorgen zo warm toen ik bij het station aan kwam dat ik mijn jas in mijn fietstas heb gelaten.
En nu zeikt het hier in DH van de regen. En ik heb een witte blouse aan. Met een zwarte bh eronder.Oh joy...
Ik woon slechts 1 tramhalte van cs af....dus die smoes heb je de volgende x niet meer!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Haa, dat was wrsch verder geweest. Ik wer pal.naast cs. Ben redelijk droog over gekomen.
Trui. Die had wat beweging nodig zei zequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Lois het volgende:
Ja maar mijn derrière past niet op dat kleine kinderzadeltje hoor![]()
Oe ja TF wie zou ons dan rond fietsen?
Mooi, geregeldquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Trui. Die had wat beweging nodig zei ze
heb je mooi slaap/verf/klus/enz-shirtjes of zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef k_i_m het volgende:
Tis weer eens wat anders dan de H&M, en niet zo duur. Als het verwast dan is het ook geen ramp.
herkenbaar!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef k_i_m het volgende:
Dat waren zo onderhand al mijn shirtjes geworden.
haha! nou vooruit dan maar. spring maar achterop!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Trui. Die had wat beweging nodig zei ze
+1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kledingkast uitmestenIk ben zo bang dat ik niks meer overhoud
En ik heb geen budget om nieuw te kopen, dus ik steek m`n kop maar weer ff in het zand
+1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kledingkast uitmestenIk ben zo bang dat ik niks meer overhoud
En ik heb geen budget om nieuw te kopen, dus ik steek m`n kop maar weer ff in het zand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond met Amber naar de afsluitin van de dag geweest... In een woord WOW!
Youtube maar eens op Disney Dreams..
[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 01-06-2012 08:15:41 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
bah! hopelijk heb je het ondanks alle tegenslag wél heel erg leuk gehad. Lijkt me niks aan, met een ziek kind naar Disney, ik zou me iig niet echt vermaken geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 06:50 schreef Vicky het volgende:
Nee idd.. Tess heeft al vanaf zondag op en aan koorts. Schommelt tussen 37,8 en 39,2. Traanogen, hoesten, snotneus.. En M heeft hetzelfde.. Zijn strontberoerd allebei.
En.hopelijk wordt vandaag de auto gerepareerd...
inderdaad, ik dacht echt 'wat moet dat kosten als 't NIET gratis is voor kinderen onder de 11???'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef livelink het volgende:
Ja, 800 euro is voor een weekend behoorlijk veel. Dat klinkt niet als gratis verblijf voor de kinderen.
Op ong 15 min rijden zitten er wel een paar, even goed zoeken. Heb je alleen de parkeerkosten en entree natuurlijkquote:
we zouden dan 3 dagen gaan (om die 2 nachten heen). en ik zal me nog eens buigen over de mogelijkheden buiten hoogseizoen. maar ze zitten wel allebei al op school en kunnen niet zomaar extra vrij krijgen hiervoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
In het hoogseizoen zou ik ook niet gaan. Vooral niet als het voor de eerste keer is en je maar 2 dagen gaat. Kans is dat je door de drukte helft van het park niet kunt zien. En dat is zo jammer.
Wij zijn één keer geweest en dat was half november. Niet bepaald hoogseizoen, maar wel veel te druk voor ons. Alles waar we uiteindelijk in zijn geweest hebben we gedaan dankzij het vroegere openingsuur voor de hotelklanten en de fastpass.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
In het hoogseizoen zou ik ook niet gaan. Vooral niet als het voor de eerste keer is en je maar 2 dagen gaat. Kans is dat je door de drukte helft van het park niet kunt zien. En dat is zo jammer.
ai, dat klinkt niet echt als iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:49 schreef livelink het volgende:
Wij zijn één keer geweest en dat was half november. Niet bepaald hoogseizoen, maar wel veel te druk voor ons. Alles waar we uiteindelijk in zijn geweest hebben we gedaan dankzij het vroegere openingsuur voor de hotelklanten en de fastpass.
Dus ik vraag me echt af wanneer je dan wel rustig kunt gaan.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef trui het volgende:
ik kwam nog een charmant piercing-plaatje tegen.zoveel mogelijk. tsja je kunt maar een doel hebben!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef trui het volgende:
ik kwam nog een charmant piercing-plaatje tegen.zoveel mogelijk. tsja je kunt maar een doel hebben!
Whehehe, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:01 schreef danic het volgende:
[..]En zijn rechterwang! Heeft ie op een grillplaat gelegen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:09 schreef -Spring het volgende:
Ik kan ook niet verkroppen dat ik niet weet wie er in zo'n pak zit.
Dat vind ik gewoon goor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:17 schreef PM-girl het volgende:
Dan is Plopsaland ook niet zo'n aanrader! Ik heb kabouter klus de hand geschud daar en vermoed dat er een vrouw in zat, met zo'n rank handje. En dan wel zo'n enorme en harige kabouterkop
Het is kleiner dan de andere parken in de wereld en die zijn wel winstgevend dus dat lijkt me dan toch onjuist?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef snoopy het volgende:
Het schijnt dat eurodisney zoveel geld heeft gekost dat ze er nooit meer winst op kunnen maken ook al zit het elke dag vol met mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |