Hey wat grappig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn vent gaat met zijn nieuwe baan de route juist andersom doen BEen hij denkt aan een scooter. Fiets is idd te ver helaas.
Oh, nou is het echt tijd dat er hier een "te koop" bordje op het huis komtquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn vent gaat met zijn nieuwe baan de route juist andersom doen BEen hij denkt aan een scooter. Fiets is idd te ver helaas.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil ook op de fiets naar mijn werk
De fiets heb ik al, conditie ook. Dus.
Met die geiten die helemaal vol van de melk zitten..quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou ook wel willen kunnen fietsen
Flauw,sorry, ik weet het
Ik was net bij het geertje met de jongste twee. Blijft toch leuk, ook al hebben we zelf thuis geiten staan ghehe
Oh was dit waar wij ook waren met de kindjes ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met die geiten die helemaal vol van de melk zitten..
Dat ja! Dat je, voor de rotonde verlaat, nog even over je schouder naar het fietspad kijkt en dan heel ver weg een oud vrouwtje ziet fietsen. Daar kun je nog makkelijk voorlangs, denk je dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef mefke79 het volgende:
die elektrische fietsen zijn eng! Of nou ja, sommige mensen die erop zitten. Die rijden dan een stuk harder dan je van ze verwacht. Als ik een dame van 80+ zie fietsen verwacht ik niet dat ze met 30km/h komt voorbijzetten. Wel dus. Heb al een paar keer goed moeten remmen om een aanrijding te voorkomen.
Je hebt ze tegenwoordig ook in mamafietsen zag ik. Dat lijkt me dan wel lekker, zeker met mijn twee mannen erop.
Zullen we samen op de tandemquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou ook wel willen kunnen fietsen
Zou je ook bakfietsen hebben waar volwassenen voorin passen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Zullen we samen op de tandemgaan we allebei niet trappen...
Kom je toch even een jas bij me ophalen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het vanmorgen zo warm toen ik bij het station aan kwam dat ik mijn jas in mijn fietstas heb gelaten.
En nu zeikt het hier in DH van de regen. En ik heb een witte blouse aan. Met een zwarte bh eronder.Oh joy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |