Gelukkig maar. Dat maakt het leed zachter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Vicky het volgende:
I know..
Mar verder is het hier weer heerlijk
ja superquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat maakt het leed zachter.
Hebben de meiden het fijn?
Als je ze aan niemand kwijt kan,dan weet je me te vinden!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef amaranta het volgende:
Had ik toch kaartjes voor Jan Smit gewonnen.... (ja, ik vind dat wel leuk ja) kan ik niet
Haha, het is denk ik een concert van max een half uur. Het is een single presentatie op het dak van de mediamarkt in Eindhoven. (samen met Gerard Joling)quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Als je ze aan niemand kwijt kan,dan weet je me te vinden!
Een avondje ouderwets inhaken en meezingen!
Leuk hoor,jammer dat je niet kan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, het is denk ik een concert van max een half uur. Het is een single presentatie op het dak van de mediamarkt in Eindhoven. (samen met Gerard Joling)
Ik heb ze al aan een collega toegezegd.
Dit zal ook zoiets zijn. Ik ben ook naar het minidakconcert van de 3js geweest (ook op het dak van de mediamarkt) en daar waren denk ik nog geen 100 personen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Leuk hoor,jammer dat je niet kan.
Ik ben een x naar een priveconcert geweest...nou ja...prive....met 200 anderen. Hij kwam een paar uur zingen,super gezellig!
je zou 't wel denken he. maar die twee uur gaan vooral op aan wat extra inzet thuis (kinderen wat vaker naar school brengen/halen, boodschappen doen, koken, gezamelijk eten, kinderen naar bed brengen). ze hebben me 't afgelopen jaar wat dat betreft wel behoorlijk moeten missen dus ik ben een beetje een inhaalslag aan 't maken. maar daarna blijft er niet meer tijd over dan voorheen voor sporten. en ik ben bovendien inderdaad ook wel die 'privé'tijd in de trein kwijt livelink, waarin ik veel las, haakte, etc. dus naar dat soort dingen neig ik nu 's avonds in de uurtjes die nog resten 't meest naar ipv sporten. (al doe ik dat wel 1x per week, maar dat is gewoon niet genoeg eigenlijk).quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Estrys het volgende:
Kan je niet die twee uur tijdwinst gebruiken om wat te sporten Trui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |