ja, ik zit nu aan de hormoonzalfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Krijg je dan hormoonzalf? Mijn oudste zit na een paar dagen zon ook helemaal onder en het jeukt zo zegt ze... We waren juist zo blij dat we eindelijk een zonnebrandcreme gevonden hadden waar ze niet allergisch voor is.
Goed bezig geweest dus!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Neenee, ik heb Cambridge gedaan.of, ben nog bezig. Ben wel aan t afbouwen. Ik moest echt afvallen, en zo cold turkey ál mijn (foute) gewoontes doorbreken werkt voor mij t beste denk ik.
Buiten dat ik al mijn psychische vreetissues heb geprobeerd op te lossen, of te ondervangen. Voel me sterk en heb al mijn te grote spullen weg gedaan. Dat nooit meer!
Dit zijn psychische "problemen" van een andere orde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:02 schreef -Spring het volgende:
Wauw, Buuf, wat onwijs goed!
'Grappig' hoe anders iedereen reageert op psychische issues. Toen ik een tijdje geleden door mn werk zo slecht in mn vel zat, viel ik enorm af (geen idee hoeveel trouwens, we hebben geen weegschaal, wel een spiegel) en kreeg ik geen hap door mn keel. Nu ben ik weer terug op mn oude gewicht (wat dat ook zijn moge).
quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:31 schreef debuurvrouw het volgende:
De gruwel Spring! Heel heftig. Door dat mooie weer had ik zo heul het gevoel dat het zomervakantie was. Enorme deceptie dat dit niet zo is![]()
En ik heb me met mijn domme kop in een voetbalwedstrijd laten pratentegen het elftal van middelste zoon. Dus. *auw* vanavond moet dat.
Maaaaaar! Wel nog maar twee kilo verwijderd van mijn streefgewicht.21 kilo afgevallen and counting.
sinds 11 maart.quote:
een bakje met koelelement kopen bij Xenos.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Wat eten jullie nou 's middags op het werk? Mijn eetlust ontgaat me al als ik alleen nog maar dénk aan die boterhamzakjes met kleffe boterhammen met kaas in mn tas.
op t werk beleggen, maar meestal crackers met smeerkaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Wat eten jullie nou 's middags op het werk? Mijn eetlust ontgaat me al als ik alleen nog maar dénk aan die boterhamzakjes met kleffe boterhammen met kaas in mn tas.
2012?quote:
jups.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
2012?
Pffff, ik ben ook weer bezig want ik wil gewoon geen zwemband meer deze vakantie.
Ik neem gewoon brood mee.. En smeren doe ik op mn werk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Lekker hequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
maaltijdvervangers, onder begeleiding van een consulent. (de een is beter dan de ander. mijn consulent is mwoah, gelukkig was er bij mijzelf een knop om. Mijn zus had een superconsulent! maar goed, het kan dus ook dat mijn zus er anders instond en meer begeleiding nodig had enzo. bladibladibla)quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef trui het volgende:
ongelooflijk buuv, wat veel! en zo snel! ik heb me nooit verdiept in diëten, maar moet er toch ook maar een keer aan geloven denk ik, ik heb me aardig dichtgevreten de afgelopen jaren. en er is nu wel echt een grens bereikt, merk ik aan diverse kledingstukken... meer bewegen zou sowieso goed voor me zijn, maar een beetje een snel werkend dieet lijkt me ok wel zeer aanlokkelijk. wat houdt dat cambridgen in, en is het duur?
het eerste consult kost 20 euro, dan dus de "maaltijden" de rest van de begeleiding is kosteloos.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:02 schreef trui het volgende:
echt knap! en dat afbouwen, gaat dat ook onder (betaalde) begeleiding?
tja, ik vind de warme chocoladeshake, en de butterscotch erg lekker. De porridge vond ik ook goed te doen (al had het iets van geweekte karton) en de soepen ook wel. (vooral tomaat en pittige chili) maar ik moest me echt ook wel voorhouden dat het niet voor de rest van mijn leven was.quote:
tnx, ik zal er eens naar zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, ik vind de warme chocoladeshake, en de butterscotch erg lekker. De porridge vond ik ook goed te doen (al had het iets van geweekte karton) en de soepen ook wel. (vooral tomaat en pittige chili) maar ik moest me echt ook wel voorhouden dat het niet voor de rest van mijn leven was.en als je afvalt is dát al motivatie.
Mijn zus however vond de soepen en de porridge niet te vreten.die kreeg reepjes? ben ik nooit aan toegekomen ofzo.
er is een heel informatieve website ook over wel Trui
Ik ook! Vooral het op gewicht blijven na dit dieet wat ik toch vaak lees spak mij aan. Toen ik daar ook ervaringsdeskundigen bij vond (mijn zus oa) was ik wel overtuigdquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef trui het volgende:
[..]
tnx, ik zal er eens naar zoeken.(maar ik vind ervaringsinfo altijd nog wat interessanter dan reclame-achtige boodschappen.)
zeer langzaam kan ik dat toch niet noemen, buuvke. 20kg in 10 weken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik viel er 20 af in 10 weken ongeveer. Mijn zus 15. T kan zeker. Ik viel ook nog eens zeer langzaam af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |