+1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kledingkast uitmestenIk ben zo bang dat ik niks meer overhoud
En ik heb geen budget om nieuw te kopen, dus ik steek m`n kop maar weer ff in het zand
+1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kledingkast uitmestenIk ben zo bang dat ik niks meer overhoud
En ik heb geen budget om nieuw te kopen, dus ik steek m`n kop maar weer ff in het zand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond met Amber naar de afsluitin van de dag geweest... In een woord WOW!
Youtube maar eens op Disney Dreams..
[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 01-06-2012 08:15:41 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
bah! hopelijk heb je het ondanks alle tegenslag wél heel erg leuk gehad. Lijkt me niks aan, met een ziek kind naar Disney, ik zou me iig niet echt vermaken geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 06:50 schreef Vicky het volgende:
Nee idd.. Tess heeft al vanaf zondag op en aan koorts. Schommelt tussen 37,8 en 39,2. Traanogen, hoesten, snotneus.. En M heeft hetzelfde.. Zijn strontberoerd allebei.
En.hopelijk wordt vandaag de auto gerepareerd...
inderdaad, ik dacht echt 'wat moet dat kosten als 't NIET gratis is voor kinderen onder de 11???'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef livelink het volgende:
Ja, 800 euro is voor een weekend behoorlijk veel. Dat klinkt niet als gratis verblijf voor de kinderen.
Op ong 15 min rijden zitten er wel een paar, even goed zoeken. Heb je alleen de parkeerkosten en entree natuurlijkquote:
we zouden dan 3 dagen gaan (om die 2 nachten heen). en ik zal me nog eens buigen over de mogelijkheden buiten hoogseizoen. maar ze zitten wel allebei al op school en kunnen niet zomaar extra vrij krijgen hiervoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
In het hoogseizoen zou ik ook niet gaan. Vooral niet als het voor de eerste keer is en je maar 2 dagen gaat. Kans is dat je door de drukte helft van het park niet kunt zien. En dat is zo jammer.
Wij zijn één keer geweest en dat was half november. Niet bepaald hoogseizoen, maar wel veel te druk voor ons. Alles waar we uiteindelijk in zijn geweest hebben we gedaan dankzij het vroegere openingsuur voor de hotelklanten en de fastpass.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
In het hoogseizoen zou ik ook niet gaan. Vooral niet als het voor de eerste keer is en je maar 2 dagen gaat. Kans is dat je door de drukte helft van het park niet kunt zien. En dat is zo jammer.
ai, dat klinkt niet echt als iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:49 schreef livelink het volgende:
Wij zijn één keer geweest en dat was half november. Niet bepaald hoogseizoen, maar wel veel te druk voor ons. Alles waar we uiteindelijk in zijn geweest hebben we gedaan dankzij het vroegere openingsuur voor de hotelklanten en de fastpass.
Dus ik vraag me echt af wanneer je dan wel rustig kunt gaan.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef trui het volgende:
ik kwam nog een charmant piercing-plaatje tegen.zoveel mogelijk. tsja je kunt maar een doel hebben!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef trui het volgende:
ik kwam nog een charmant piercing-plaatje tegen.zoveel mogelijk. tsja je kunt maar een doel hebben!
Whehehe, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:01 schreef danic het volgende:
[..]En zijn rechterwang! Heeft ie op een grillplaat gelegen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:09 schreef -Spring het volgende:
Ik kan ook niet verkroppen dat ik niet weet wie er in zo'n pak zit.
Dat vind ik gewoon goor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:17 schreef PM-girl het volgende:
Dan is Plopsaland ook niet zo'n aanrader! Ik heb kabouter klus de hand geschud daar en vermoed dat er een vrouw in zat, met zo'n rank handje. En dan wel zo'n enorme en harige kabouterkop
Het is kleiner dan de andere parken in de wereld en die zijn wel winstgevend dus dat lijkt me dan toch onjuist?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef snoopy het volgende:
Het schijnt dat eurodisney zoveel geld heeft gekost dat ze er nooit meer winst op kunnen maken ook al zit het elke dag vol met mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |