nou nee, daarom ben ik ook niet zo tevreden over háár inzet. Dat heeft de consulent van mijn zus een stuk beter gedaan. (die zit bij jou in de buurt trouwens) ik heb met boeken gebasseerd op cognitieve therapie de basis van wanneer te eten en wat eet je dan en hoe en waarom vooral geprobeerd bloot te leggen. t moet allemaal nog hè, maar ik voel me er echt heel sterk bij. en in, en onder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef trui het volgende:
hoe heb je dat dan gedaan, buuv? heeft die consulent je daar ook bij geholpen?
You go!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou nee, daarom ben ik ook niet zo tevreden over háár inzet. Dat heeft de consulent van mijn zus een stuk beter gedaan. (die zit bij jou in de buurt trouwens) ik heb met boeken gebasseerd op cognitieve therapie de basis van wanneer te eten en wat eet je dan en hoe en waarom vooral geprobeerd bloot te leggen. t moet allemaal nog hè, maar ik voel me er echt heel sterk bij. en in, en onder.![]()
dit gaat gewoon lukken!
En dat is ook écht zo. Het helpt mij om te beseffen dat ik een maand kan twijfelen of er tegenop kan kijken, maar ik had in diezelfde maand tijd ook gewoon normaal kunnen doen en dan was ik al afgevallen. Je wordt misschien ongemerkt dikker, maar dat kan ook andersom, namelijk ongemerkt dunner worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef trui het volgende:
het jojo-effect schrikt me zo af dat ik nog nooit een dieet heb durven proberen. ik denk ook altijd 'ik moet gewoon wat minder koekjes eten en wat meer bewegen, dan ben ik zo weer beter in balans'. wat waarschijnlijk ook zo is, maar het uitvoeren daarvan lukt niet zo. misschien dat zo'n crash-start wel werkt voor 't omzetten van die knop.
Dat heeft mijn vader ook eens gehad. (slagboom, raampje open, raampje stuk).quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef Vicky het volgende:
Super Buuf!
Pfff.. Gister bij het hotel aangekomen. Raam op open bij de slagboom om papieren te laten zien, willen we het raam dicht doen gebeurd et niks... Kapot
Nu staat de auto op de parkeerplaats met ern afgedekt raam. Morgen of overmorgen proberen of het gemaakt kan worden bij een garage.
Gelukkig maar. Dat maakt het leed zachter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Vicky het volgende:
I know..
Mar verder is het hier weer heerlijk
ja superquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat maakt het leed zachter.
Hebben de meiden het fijn?
Als je ze aan niemand kwijt kan,dan weet je me te vinden!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef amaranta het volgende:
Had ik toch kaartjes voor Jan Smit gewonnen.... (ja, ik vind dat wel leuk ja) kan ik niet
Haha, het is denk ik een concert van max een half uur. Het is een single presentatie op het dak van de mediamarkt in Eindhoven. (samen met Gerard Joling)quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Als je ze aan niemand kwijt kan,dan weet je me te vinden!
Een avondje ouderwets inhaken en meezingen!
Leuk hoor,jammer dat je niet kan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, het is denk ik een concert van max een half uur. Het is een single presentatie op het dak van de mediamarkt in Eindhoven. (samen met Gerard Joling)
Ik heb ze al aan een collega toegezegd.
Dit zal ook zoiets zijn. Ik ben ook naar het minidakconcert van de 3js geweest (ook op het dak van de mediamarkt) en daar waren denk ik nog geen 100 personen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Leuk hoor,jammer dat je niet kan.
Ik ben een x naar een priveconcert geweest...nou ja...prive....met 200 anderen. Hij kwam een paar uur zingen,super gezellig!
je zou 't wel denken he. maar die twee uur gaan vooral op aan wat extra inzet thuis (kinderen wat vaker naar school brengen/halen, boodschappen doen, koken, gezamelijk eten, kinderen naar bed brengen). ze hebben me 't afgelopen jaar wat dat betreft wel behoorlijk moeten missen dus ik ben een beetje een inhaalslag aan 't maken. maar daarna blijft er niet meer tijd over dan voorheen voor sporten. en ik ben bovendien inderdaad ook wel die 'privé'tijd in de trein kwijt livelink, waarin ik veel las, haakte, etc. dus naar dat soort dingen neig ik nu 's avonds in de uurtjes die nog resten 't meest naar ipv sporten. (al doe ik dat wel 1x per week, maar dat is gewoon niet genoeg eigenlijk).quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Estrys het volgende:
Kan je niet die twee uur tijdwinst gebruiken om wat te sporten Trui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |