hier ook, met Leah. Hetzelfde gedrag.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
En leyla is al daaaaagen dusdanig plakkerig dat ik werkelijk niet zonder haar op schoot naar de wc kan. De hele dag loop ik met haar te zeulen. Zodra ik haar maar even neerzet of even me omdraai, janken en stervende zwaan.
We stonden in dubio, maar probeer een peuter en een kleuter die al de hele dag naar het zwembadavontuur uitkeken maar eens duidelijk te maken waarom je dan liever niet meer gaatquote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Lois het volgende:
oh bah Stiemie... en jij durfde nog te zwemmen?
nou.. tot nu toe wel, ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef snoopy het volgende:
Lily, slapen ze echt buiten vannacht? Wat leuk!
Ja dat gaat niet idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
We stonden in dubio, maar vertel een peuter en een kleuter die al de hele dag naar het zwembadavontuur uitkeken maar eens duidelijk te maken waarom je dan liever niet meer gaatBen ze geen seconde uit het oog verloren
Ik ben zielig en heb auquote:
Zo jij hebt plannenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben zielig en heb au(liefdesverdriet)
plus ik moet morgen werken dus ik mag even alles van mezelf, mits ik maar kan werken morgen
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 22:05 schreef snoopy het volgende:
Oeh, je verdriet verdrinkenTja, da's niet zo 'ok'. Komt 't niet meer goed?
badje vullenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef k_i_m het volgende:
Er moet getegeld worden. En er zou maandag al begonnen zijn met het voorbereiden. Maar de meneer kwam pas vrijdag, en nu gaat hij dinsdag weer verder. En zitten al mijn tuinspullen in de schuur zonder dat ik erbij kan. Dus ik kan niet meer in mijn tuin zitten tot het af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |