dat ligt aan de boom. ongeveer 1000quote:Op zondag 27 mei 2012 14:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoeveel fotosyntheses moeten er plaatsvinden voordat de bananenboom genoeg voedsel heeft om er bananen van te maken?
Ik kom uit Friesland.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ligt aan de boom. ongeveer 1000
maar war kom je vandaan dan? Ik ken dat meisje namelijk.Misschien ken ik jou wel.
Wanneer is een banaan het stevigst?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ligt aan de boom. ongeveer 1000
maar war kom je vandaan dan? Ik ken dat meisje namelijk.Misschien ken ik jou wel.
Als er 2 meloenen in de buurt zijn. Bij bepaalde bananen is een andere banaan ook genoeg.quote:
bij volledige turgorquote:
Hoe kun je aan een banaan zien of hij ziekte vrij is?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er 2 meloenen in de buurt zijn. Bij bepaalde bananen is een andere banaan ook genoeg.
een aap eet het opquote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan een banaan zien of hij ziekte vrij is?
aids test doen natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Merk je naderhand wel, gewoon gaan met die banaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt het een beetje sneu dus stop ik met deze spreekbeurt.
Heb ik nu een 6 juf?
niet in fruittaal praten.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aids test doen natuurlijkmaar beter safe than sorry; doe er een condoom om
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Merk je naderhand wel, gewoon gaan met die banaan.Goed onderwerp, veel diepgang, een 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt het een beetje sneu dus stop ik met deze spreekbeurt.
Heb ik nu een 6 juf?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Stel je hebt nu meteen zin in banaan, maar geen aids test bij de hand.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aids test doen natuurlijkmaar beter safe than sorry; doe er een condoom om
condoomquote:Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stel je hebt nu meteen zin in banaan, maar geen aids test bij de hand.
Dan pak je de volgende banaan. Of je koopt een plastic banaanquote:Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stel je hebt nu meteen zin in banaan, maar geen aids test bij de hand.
Smaakt nergens naar.quote:
Dat is mijn lichaam, ik heb het over mijn levenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wanneer je je overgiet met parelmoer.
Jouw moment komt nog wel, niet opgeven.quote:
omdat. wat is er speciaal aan dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
waarom gaat niemand mij complimenteren op het filmen van een banaanetende aap?
En als dat moment is geweest, die paar seconden/minuten wat daarnaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw moment komt nog wel, niet opgeven.
leegte.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En als dat moment is geweest, die paar seconden/minuten wat daarna
Geef je huidige baan op en start een onderneming.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan voel je zo'n tinteling in je onderrug, en denk je bij jezelf "Dus zo voelt het om succes te hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een hoge opleiding voor nodigquote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef je huidige baan op en start een onderneming.
Juist niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een hoge opleiding voor nodig
Weet je wat me wel succes geeft?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan voel je zo'n tinteling in je onderrug, en denk je bij jezelf "Dus zo voelt het om succes te hebben." Dat gevoel is verslavend dus als je eenmaal begint kan je niet stoppen met shinen.
monkyyy shined ook. je moet gewoon een donkere omgeving opzoeken dan lijkt een reflectie al heel watquote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Water in flessen kopen terwijl het uit de kraan komtquote:Op zondag 27 mei 2012 15:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waarom verkopen ze nergens meer glazen flessen spa blauw
Water in een fles kopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je begrijpt niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Water in flessen kopen terwijl het uit de kraan komt
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weg geven aan mijquote:Op zondag 27 mei 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water in een fles kopen.Kun je beter je geld gewoon door de plee spoelen of weg geven.
ok even kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij moet meer luisteren naar Mohammed, de hot-dog car exploiteur.
Makro, maar daar mag jij lekker niet naar binnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Inderdaad, je hebt net dat ene stukje creativiteit nodig om een bedrijf te starten, dat niet overdekt wordt met alle regels en richtlijnen die je op hoger onderwijs worden aangeleerd.quote:
waarom mag ik daar niet naarbinnenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Makro, maar daar mag jij lekker niet naar binnen.
Moet je bij kvk ingeschreven staan dacht ik.quote:
Al helpt kennis (van zaken) natuurlijk wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt net dat ene stukje creativiteit nodig om een bedrijf te starten, dat niet overdekt wordt met alle regels en richtlijnen die je op hoger onderwijs wordt aangeleerd.
checkquote:Op zondag 27 mei 2012 15:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je bij kvk ingeschreven staan dacht ik.
lekker buurmeisje?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:07 schreef Dientje12 het volgende:
Er komt zo bezoek, de buren enzo..
Zit ik hier beetje te fokken enzo
niet bij de kvk ingschreven staanquote:Op zondag 27 mei 2012 15:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je bij kvk ingeschreven staan dacht ik.
Oh.quote:
lol. nee. niet meerquote:Op zondag 27 mei 2012 15:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik dacht dat jij slaaf van een baas was blargh
Props voor jou dat je niet belast bent met sociale verplichtingen omtrent visite. Hier kun je komen en gaan wanneer je wilt, zeggen wat je wilt, doen wat je wilt.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:07 schreef Dientje12 het volgende:
Er komt zo bezoek, de buren enzo..
Zit ik hier beetje te fokken enzo
Al die zekerheid weg, op eigen voeten, je eigen centen verdienen, spannend hoor.quote:
Even een certificaat halen voor bedrijfsvoering en hoppa, je kunt aan de slag.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al helpt kennis (van zaken) natuurlijk wel.
Mag ik ook een kogel door je hoofd klappen?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Props voor jou dat je niet belast bent met sociale verplichtingen omtrent visite. Hier kun je komen en gaan wanneer je wilt, zeggen wat je wilt, doen wat je wilt.
Heeft ie een weddenschap verloren waardoor hij borstimplantaten moest nemen ofzoquote:
Gelukkig dat dit het internet is.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mag ik ook een kogel door je hoofd klappen?
Het mag wel, maar het hoort niet zo
Alles mag, zolang je maar niet gepakt wordt.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mag ik ook een kogel door je hoofd klappen?
Het mag wel, maar het hoort niet zo
Vind je dat niet aantrekkelijk?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heeft ie een weddenschap verloren waardoor hij borstimplantaten moest nemen ofzo
zolang opdracht verdient het een stuk beter. en bazen zuigen vaak en nu kun je denken, nou joh, als jij het zo wilt prima, jouw bedrijf. het creëert net iets meer afstand. wel fijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al die zekerheid weg, op eigen voeten, je eigen centen verdienen, spannend hoor.
Hij is er wel erg trots op.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heeft ie een weddenschap verloren waardoor hij borstimplantaten moest nemen ofzo
Ik doe ook alles stiekemquote:Op zondag 27 mei 2012 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles mag, zolang je maar niet gepakt wordt.
Precies.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zolang opdracht verdient het een stuk beter. en bazen zuigen vaak en nu kun je denken, nou joh, als jij het zo wilt prima, jouw bedrijf. het creëert net iets meer afstand. wel fijn.
quote:
beroep: Hoertjequote:
Of een zitmaaier met een Hayabusa-motor erin, kneitherhard grasmaaienquote:Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef monkyyy het volgende:
En Dientje, ga je nu ook een hoddog karretje kopen en hotdogs verkopen als zelfstandige?
dientje moet gewoon vrachtwagenbedrijfje beginnen, 1 vrachtwagen, 1 chauffeur. profit!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef monkyyy het volgende:
En Dientje, ga je nu ook een hoddog karretje kopen en hotdogs verkopen als zelfstandige?
totdat je je been breekt.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dientje moet gewoon vrachtwagenbedrijfje beginnen, 1 vrachtwagen, 1 chauffeur. profit!
baksteen op gas, doen die turken ook altijdquote:
Nee, ik denk het niet..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef monkyyy het volgende:
Dan moet je 30 zijn geloof ikquote:Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dientje moet gewoon vrachtwagenbedrijfje beginnen, 1 vrachtwagen, 1 chauffeur. profit!
je kunt mager hamburgervlees gebruiken ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet..
Ik heb geen zin om heel de dag mensen te serveren met vette hap
Kraampje met halalvlees naast een moskee?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet..
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet..
zet hem onder druk dat ie rap verhuist! maar voor je dat doet fix je eerst een goede prijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:22 schreef Dientje12 het volgende:
Als mijn baas ooit verhuist naar suriname, kan ik 1 van zn vrachtwagens overkopen zei die
Moet wel wachten tot hij helemaal goed is, staat zo nu en dan soms nog in garagequote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zet hem onder druk dat ie rap verhuist! maar voor je dat doet fix je eerst een goede prijs.
waarschijnlijk ben je goed afgezetquote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef Boterbartje het volgende:
ik ging hier net naar zo'n hoofddoek wijf wat eten, voor 6.5 S$ gewoon fucking bord vol en kreeg ipv 1 zelfs 2 bakjes sla !
zijn vlag hangt onderstebovenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker buiten staan in het zonnetje, onder een parasolletje, boekje erbij.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker buiten staan in het zonnetje, onder een parasolletje, boekje erbij.
Zat er ook al tering in of merk je dat morgen pas?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef Boterbartje het volgende:
ik ging hier net naar zo'n hoofddoek wijf wat eten, voor 6.5 S$ gewoon fucking bord vol en kreeg ipv 1 zelfs 2 bakjes sla !
mooi product verkoopt zichzelf. meeste snackbars enzo verkopen gewoon standaard diepvries meuk. de lat ligt laag.quote:
wiequote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
Zonet zei die dat hij zn telefoon nummer niet wou laten zien, en nu doet hij het wel gewoon
Maar dan moet je er nog aan verdienenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mooi product verkoopt zichzelf. meeste snackbars enzo verkopen gewoon standaard diepvries meuk. de lat ligt laag.
Hij heeft soms weleens retarded acties ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
Zonet zei die dat hij zn telefoon nummer niet wou laten zien, en nu doet hij het wel gewoon
neh, dat is een prima prijs namelijk 3,90 ofzoquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij heeft soms weleens retarded acties ja.
Hij heeft ook Facebook aandelen gekocht en die zijn ongeveer 30% in waarde gedaald.
morgenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat er ook al tering in of merk je dat morgen pas?
Misschien een beetje fantasie van de kok er overheen gesproeidquote:
da's kk duur voor zo'n land. dat heet toeristen eetgelegenheid / prijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh, dat is een prima prijs namelijk 3,90 ofzo
neeman, dat is tyfus goedkoop hier. Ik zit niet in thailand of cambodja nu hequote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's kk duur voor zo'n land. dat heet toeristen eetgelegenheid / prijs.
ik was mijn auto in principe niet. tenzij heel bijzondere gelegenheid of vogelpoep.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
Zal ik mijn auto wassen?
Eigenlijk geen zin in maar heb zo'n nieuwe borstel
Als ik in cambodja 4 euro voor een maaltijd had betaald was dat wel super veel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's kk duur voor zo'n land. dat heet toeristen eetgelegenheid / prijs.
ow waar zit je dan nu.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neeman, dat is tyfus goedkoop hier. Ik zit niet in thailand of cambodja nu he
Maar ik heb een vrij nieuwe autoquote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was mijn auto in principe niet. tenzij heel bijzondere gelegenheid of vogelpoep.
Dus jij hebt een auto?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was mijn auto in principe niet. tenzij heel bijzondere gelegenheid of vogelpoep.
Ik werk bij een discotheek/restaurant/event centrum als barman en/of bediening. En heb nog een eigen ICT dingetje met 2 maten, beetje websites in elkaar draaien en netwerken aanleggen en zulks.quote:
Maar wel netjes binnen zetten toch?quote:
Oke, ja iedereen moet iets doen anders gebeurt er niets..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werk bij een discotheek/restaurant/event centrum als barman en/of bediening. En heb nog een eigen ICT dingetje met 2 maten, beetje websites in elkaar draaien en netwerken aanleggen en zulks.
Ik bedoel, laat je je auto buiten staan, of in de garage?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezogen dit dat. ik ga niet in de rommel zitten.
Singaporequote:
buiten.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik bedoel, laat je je auto buiten staan, of in de garage?
duur wel maar inderdaadquote:
Okequote:Op zondag 27 mei 2012 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, ja iedereen moet iets doen anders gebeurt er niets..
CCccCCoooo00ooooooOOOOOOOOOlLLL!!!11quote:Op zondag 27 mei 2012 15:35 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader zijn Saab 9000 turbo coupe uit 1999 zit er nogsteeds als nieuw uit, heeft hem altijd binnen gezet
degelijke barrelsquote:Op zondag 27 mei 2012 15:35 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader zijn Saab 9000 turbo coupe uit 1999 zit er nogsteeds als nieuw uit, heeft hem altijd binnen gezet
Moet je veel reizen met je werk?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
auto rijdt ook teveel, als ik ga wassen kan ik wekelijks bezig gaan schiet niet op.
Ik veeg ook nooit af, schijt dagelijks dus dan ben ik elke keer bezig schiet niet op.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
auto rijdt ook teveel, als ik ga wassen kan ik wekelijks bezig gaan schiet niet op.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik veeg ook nooit af, schijt dagelijks dus dan ben ik elke keer bezig schiet niet op.
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe andere auto's slijten, zeg maar naar de banden kijken hoe die opdrogen enzo..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:35 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Wassen jullie jezelf ook niet onder het mom van "Ik wordt zo snel vies, dan blijf ik bezig?"
IK WORDT MET DT WAT IS ER MET JOU AAN DE HAND?!?!?!?!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Wassen jullie jezelf ook niet onder het mom van "Ik wordt zo snel vies, dan blijf ik bezig?"
Ik laat mij wassen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Wassen jullie jezelf ook niet onder het mom van "Ik word zo snel vies, dan blijf ik bezig?"
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Wassen jullie jezelf ook niet onder het mom van "Ik word zo snel vies, dan blijf ik bezig?"
BIJ MIJ HEEFT ZE HET AL AANGEPAST. NINJA EDIT IS GEFAALD. hahaahaaaaaahaahhaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
IK WORDT MET DT WAT IS ER MET JOU AAN DE HAND?!?!?!?!
Als je je auto buiten laat staan komt er ook zo'n "groene laag" op van bomen uit de buurt, dat schijnt ook vet slecht te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe andere auto's slijten, zeg maar naar de banden kijken hoe die opdrogen enzo..
Ik kijk altijd naar wielen, waarom weet ik niet maar, vind het gewoon leuk om te zien als ze draaien en als ze door stof rollen dat er dan een zandlaagje op komt
kostte me vorig jaar 4 uren om die troep eraf te halen, man wat een klotewerkquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je je auto buiten laat staan komt er ook zo'n "groene laag" op van bomen uit de buurt, dat schijnt ook vet slecht te zijn.
GEWOON ELKE DAG EVEN MEE RIJDEN JA TOGquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je je auto buiten laat staan komt er ook zo'n "groene laag" op van bomen uit de buurt, dat schijnt ook vet slecht te zijn.
mijn auto zit vol met snelweg troep. beschermt tegen biologisch levende dingenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, als ik hem onder de boom neerzet schijten die vogels eropquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GEWOON ELKE DAG EVEN MEE RIJDEN JA TOG
kut vogelquote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vorige week had vogel heel voorkant ondergescheten terwijl ik nergens onder stond. als ik die te pakken krijgt zwaait er wat voor um
Tijdelijk volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef Dientje12 het volgende:
En dan komen die mongolen met die sleurhutten ook weer, een sleurhut mag toch helemaal niet in de straat geparkeerd staan of wel?
Ik zou hem in zijn snavel terug scheiten zal hem lerenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vorige week had vogel heel voorkant ondergescheten terwijl ik nergens onder stond. als ik die te pakken krijgt zwaait er wat voor um
mensen die van dat geld geen macbooks en ipads kopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef monkyyy het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)eedster-replica.html
Mensen die niet zo'n auto op hun verlanglijstje hebben staan
ik zag te denken touwtje aan pootje touwtje aan spiegeltje en gassen maarquote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou hem in zijn snavel terug scheiten zal hem leren
Niet iets unieks willen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die van dat geld geen macbooks en ipads kopen.
wat ben jij kansloos, je gaat verdomme geen replica op je verlanglijstje zetten tochquote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zag te denken touwtje aan pootje touwtje aan spiegeltje en gassen maarkijken of ie het nog zo leuk vindt om me te fucken
niemand vind het leuk om jou te fucken, haahaahquote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zag te denken touwtje aan pootje touwtje aan spiegeltje en gassen maarkijken of ie het nog zo leuk vindt om me te fucken
buiten is eng. ik was er toenet allemaal sletjes met tieten die op en neer bewegen bij het lopen, korte rokjes dit dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef monkyyy het volgende:
Waar staat er een echte te koop dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ben jij kansloos, je gaat verdomme geen replica op je verlanglijstje zetten toch![]()
x10000
Denken dat je beter bent met iets unieks.quote:
die zijn er wel, maar niet op een gare site als marktplaatsquote:
jouw moeder wel maar ik heb mijn prijzen omhoog gegooid voor d'r en nu kan ze me niet meer betalen je weetquote:Op zondag 27 mei 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
niemand vind het leuk om jou te fucken, haahaah
www.geenmarktplaats.nl bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die zijn er wel, maar niet op een gare site als marktplaats
Link, dan bel ik vanmiddag nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die zijn er wel, maar niet op een gare site als marktplaats
En ze zijn 24/7 welkom toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
Nog niets leuks gezien. Maar die meisjes komen ook niet in mijn tuin.
maar mijn mama betaald heul niet voor seksquote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw moeder wel maar ik heb mijn prijzen omhoog gegooid voor d'r en nu kan ze me niet meer betalen je weet
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen konquote:
that's what she's been telling youquote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar mijn mama betaald heul niet voor seks
waarom op internet?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen kon
Oke, bedankt voor je kuthulp.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom op internet?
ga naar amerika, zoek eentje in een warme staat omdat deze geen roest hebben en koop het
Jij was met DV?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen kon
Die was er ook bij jaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij was met DV?
Haha ging iemand trippen?
gang rapé wordt dan ook niet door alle dames gewaardeerd monoquote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die was er ook bij ja![]()
Staat in R&P Versieren topic. Dat meisje is nu aan het haten op iedereen.
Potentieel relletje voor een warme zondagmiddag
Oke, ze vroeg mij ook maar moest werken..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik niet toch gegaan benquote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wat je wilt wat origineels toch?quote:
Ik zou wel een ford mustang willen hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat je wilt wat origineels toch?
ik zou zelf nu wel een evoque willen
DB9quote:Op zondag 27 mei 2012 15:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou wel een ford mustang willen hebben
Of een mooie aston martin db9
want?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:51 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader zal zo jaloers zijn. [ afbeelding ]
Hij is gauw jaloers op mij.quote:
Het was wel super gezellig buiten dat ene omquote:Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik niet toch gegaan ben
Welke FOK!ster was dat dan die moeilijk ging doen?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was wel super gezellig buiten dat ene om
Ja, dat ook.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was wel super gezellig buiten dat ene om
En mijn broertje zal non stop mijn 365 vragen om te lenen om chickies mee te hosselen. Ik zie het al helemaal voor me.quote:
Mijn zusje heeft nog nooit gevraagd of ze in me auto mag rijdenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En mijn broertje zal non stop mijn 365 vragen om te lenen om chickies mee te hosselen. Ik zie het al helemaal voor me.
Hoe bedoel je stationair gas geven?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef Metalfrost het volgende:
Godverdomme zit er weer zo'n hamkaasjosti met z'n motor stationair gas te geven.. man haal verdomme je motorrijbewijs en pleur een eind op!
Als je een originele porsche 365 uit 1956 wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft nog nooit gevraagd of ze in me auto mag rijden
Stilstaan, niet in versnelling, gas geven. Stationair heeft twee betekenissen bij een voertuig.quote:
Ik weet het niet, ik weet niet wat haar smaak isquote:Op zondag 27 mei 2012 15:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je een originele porsche 365 uit 1956 wel. [ afbeelding ]
o zo, ja das wel gayquote:Op zondag 27 mei 2012 15:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Stilstaan, niet in versnelling, gas geven.
ga je da halen?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je een originele porsche 365 uit 1956 wel. [ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja en als je broertje hem niet mee heeft wilt je vader hem vast ook wel even lenenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En mijn broertje zal non stop mijn 365 vragen om te lenen om chickies mee te hosselen. Ik zie het al helemaal voor me.
ik heb gevonden voor je dus je mag me wel ophalen voor rondje toeren ik zorg voor koekjes kusjequote:
Hier staat ook misschien wel wat leuks, nu is dit een replica maargoedquote:
Maar al die benzine, kost geldquote:Op zondag 27 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
Hele zondagmiddagen alleen maar auto rijden op rustige landweggetjes met 60' muziek op de radio.
jquote:Op zondag 27 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
Hele zondagmiddagen alleen maar auto rijden op rustige landweggetjes met 60' muziek op de radio.
jij weet jongedame, maar je weet dat je mij moet meenemenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon stelen die bezine toch gquote:
Precies, wat minder luxe auto's kiezen, want die luxe auto's heb je een sleuteltje voor de tankdop nodigquote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
O ja standaard altijd slangetje mee jwz, met koevoet
ripquote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben sinds gister erg bang voor honden met vierkante ogen. Er kwamen 2 mannen en 1 bever en die smeerden ketjap op de lantaarnpalen. Sindsdien durf ik geen pinda's meer te pellen als het regent
Dat is voor mij geeneens een probleem, alles kan kapot!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, wat minder luxe auto's kiezen, want die luxe auto's heb je een sleuteltje voor de tankdop nodig
Jij stiekem politie bellen natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest een keer op de uitkijk staan terwijl een oud klasgenoot bij zo'n tjappie ging inbreken voor scooter spullen
Dat is wel sneuquote:Op zondag 27 mei 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest een keer op de uitkijk staan terwijl een oud klasgenoot bij zo'n tjappie ging inbreken voor scooter spullen
Dat is tegen de wet jongeman!quote:
Dan heb je kans dat het systeem je vasthoudt en je dan hardhandig gaat fucken.quote:
Mensen die gepakt wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat het systeem je vasthoudt en je dan hardhandig gaat fucken.
ga dan niet in forums dingen zeggen je weetquote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb ik nieteens, anders kon ik nooit mijn werk hebben nu
Jammer dat ik het heb gemist.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he, als je er 1 ziet...quote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef monkyyy het volgende:
Wtf, er staat een neger in mijn straat, wat moet dat hier!
Neuken?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he, als je er 1 ziet...
Overheid kijkt mee, maar ze doen toch niks..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga dan niet in forums dingen zeggen je weet
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef monkyyy het volgende:
Negers vallen op blonde meisjesquote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef monkyyy het volgende:
Tss, ik woon express in een nette buurt, met deftige mensen, niet waar negers in tanktops op scooters horen te scheuren, ik bel de wijkagentquote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he, als je er 1 ziet...
Dat is Heloef.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tss, ik woon express in een nette buurt, met deftige mensen, niet waar negers in tanktops op scooters horen te scheuren, ik bel de wijkagent
Maakt die ook wielie's en daagt die de politie uit?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tss, ik woon express in een nette buurt, met deftige mensen, niet waar negers in tanktops op scooters horen te scheuren, ik bel de wijkagent
Nee, ik hoorde plotseing een slip, hij slipte met zijn achterwiel, en toen zag ik hem, samen met zijn mooiboy-tuig vriendje.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maakt die ook wielie's en daagt die de politie uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |