Waar staat er een echte te koop dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ben jij kansloos, je gaat verdomme geen replica op je verlanglijstje zetten toch![]()
x10000
Denken dat je beter bent met iets unieks.quote:
die zijn er wel, maar niet op een gare site als marktplaatsquote:
jouw moeder wel maar ik heb mijn prijzen omhoog gegooid voor d'r en nu kan ze me niet meer betalen je weetquote:Op zondag 27 mei 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
niemand vind het leuk om jou te fucken, haahaah
www.geenmarktplaats.nl bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die zijn er wel, maar niet op een gare site als marktplaats
Link, dan bel ik vanmiddag nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die zijn er wel, maar niet op een gare site als marktplaats
En ze zijn 24/7 welkom toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
Nog niets leuks gezien. Maar die meisjes komen ook niet in mijn tuin.
maar mijn mama betaald heul niet voor seksquote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw moeder wel maar ik heb mijn prijzen omhoog gegooid voor d'r en nu kan ze me niet meer betalen je weet
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen konquote:
that's what she's been telling youquote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar mijn mama betaald heul niet voor seks
waarom op internet?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen kon
Oke, bedankt voor je kuthulp.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom op internet?
ga naar amerika, zoek eentje in een warme staat omdat deze geen roest hebben en koop het
Jij was met DV?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen kon
Die was er ook bij jaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij was met DV?
Haha ging iemand trippen?
gang rapé wordt dan ook niet door alle dames gewaardeerd monoquote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die was er ook bij ja![]()
Staat in R&P Versieren topic. Dat meisje is nu aan het haten op iedereen.
Potentieel relletje voor een warme zondagmiddag
Oke, ze vroeg mij ook maar moest werken..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die was er ook bij ja![]()
Staat in R&P Versieren topic. Dat meisje is nu aan het haten op iedereen.
Potentieel relletje voor een warme zondagmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |