Als je je auto buiten laat staan komt er ook zo'n "groene laag" op van bomen uit de buurt, dat schijnt ook vet slecht te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe andere auto's slijten, zeg maar naar de banden kijken hoe die opdrogen enzo..
Ik kijk altijd naar wielen, waarom weet ik niet maar, vind het gewoon leuk om te zien als ze draaien en als ze door stof rollen dat er dan een zandlaagje op komt
kostte me vorig jaar 4 uren om die troep eraf te halen, man wat een klotewerkquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je je auto buiten laat staan komt er ook zo'n "groene laag" op van bomen uit de buurt, dat schijnt ook vet slecht te zijn.
GEWOON ELKE DAG EVEN MEE RIJDEN JA TOGquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je je auto buiten laat staan komt er ook zo'n "groene laag" op van bomen uit de buurt, dat schijnt ook vet slecht te zijn.
mijn auto zit vol met snelweg troep. beschermt tegen biologisch levende dingenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, als ik hem onder de boom neerzet schijten die vogels eropquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GEWOON ELKE DAG EVEN MEE RIJDEN JA TOG
kut vogelquote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vorige week had vogel heel voorkant ondergescheten terwijl ik nergens onder stond. als ik die te pakken krijgt zwaait er wat voor um
Tijdelijk volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef Dientje12 het volgende:
En dan komen die mongolen met die sleurhutten ook weer, een sleurhut mag toch helemaal niet in de straat geparkeerd staan of wel?
Ik zou hem in zijn snavel terug scheiten zal hem lerenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vorige week had vogel heel voorkant ondergescheten terwijl ik nergens onder stond. als ik die te pakken krijgt zwaait er wat voor um
mensen die van dat geld geen macbooks en ipads kopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef monkyyy het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)eedster-replica.html
Mensen die niet zo'n auto op hun verlanglijstje hebben staan
ik zag te denken touwtje aan pootje touwtje aan spiegeltje en gassen maarquote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou hem in zijn snavel terug scheiten zal hem leren
Niet iets unieks willen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die van dat geld geen macbooks en ipads kopen.
wat ben jij kansloos, je gaat verdomme geen replica op je verlanglijstje zetten tochquote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zag te denken touwtje aan pootje touwtje aan spiegeltje en gassen maarkijken of ie het nog zo leuk vindt om me te fucken
niemand vind het leuk om jou te fucken, haahaahquote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zag te denken touwtje aan pootje touwtje aan spiegeltje en gassen maarkijken of ie het nog zo leuk vindt om me te fucken
buiten is eng. ik was er toenet allemaal sletjes met tieten die op en neer bewegen bij het lopen, korte rokjes dit dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |