Dat is tegen de wet jongeman!quote:
Dan heb je kans dat het systeem je vasthoudt en je dan hardhandig gaat fucken.quote:
Mensen die gepakt wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat het systeem je vasthoudt en je dan hardhandig gaat fucken.
ga dan niet in forums dingen zeggen je weetquote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb ik nieteens, anders kon ik nooit mijn werk hebben nu
Jammer dat ik het heb gemist.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen kon
je weet wat ze zeggen he, als je er 1 ziet...quote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef monkyyy het volgende:
Wtf, er staat een neger in mijn straat, wat moet dat hier!
Neuken?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he, als je er 1 ziet...
Overheid kijkt mee, maar ze doen toch niks..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga dan niet in forums dingen zeggen je weet
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef monkyyy het volgende:
Negers vallen op blonde meisjesquote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef monkyyy het volgende:
Tss, ik woon express in een nette buurt, met deftige mensen, niet waar negers in tanktops op scooters horen te scheuren, ik bel de wijkagentquote:Op zondag 27 mei 2012 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he, als je er 1 ziet...
Dat is Heloef.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tss, ik woon express in een nette buurt, met deftige mensen, niet waar negers in tanktops op scooters horen te scheuren, ik bel de wijkagent
Maakt die ook wielie's en daagt die de politie uit?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tss, ik woon express in een nette buurt, met deftige mensen, niet waar negers in tanktops op scooters horen te scheuren, ik bel de wijkagent
Nee, ik hoorde plotseing een slip, hij slipte met zijn achterwiel, en toen zag ik hem, samen met zijn mooiboy-tuig vriendje.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maakt die ook wielie's en daagt die de politie uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |