ga je da halen?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je een originele porsche 365 uit 1956 wel. [ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja en als je broertje hem niet mee heeft wilt je vader hem vast ook wel even lenenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En mijn broertje zal non stop mijn 365 vragen om te lenen om chickies mee te hosselen. Ik zie het al helemaal voor me.
ik heb gevonden voor je dus je mag me wel ophalen voor rondje toeren ik zorg voor koekjes kusjequote:
Hier staat ook misschien wel wat leuks, nu is dit een replica maargoedquote:
Maar al die benzine, kost geldquote:Op zondag 27 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
Hele zondagmiddagen alleen maar auto rijden op rustige landweggetjes met 60' muziek op de radio.
jquote:Op zondag 27 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
Hele zondagmiddagen alleen maar auto rijden op rustige landweggetjes met 60' muziek op de radio.
jij weet jongedame, maar je weet dat je mij moet meenemenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon stelen die bezine toch gquote:
Precies, wat minder luxe auto's kiezen, want die luxe auto's heb je een sleuteltje voor de tankdop nodigquote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
O ja standaard altijd slangetje mee jwz, met koevoet
ripquote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben sinds gister erg bang voor honden met vierkante ogen. Er kwamen 2 mannen en 1 bever en die smeerden ketjap op de lantaarnpalen. Sindsdien durf ik geen pinda's meer te pellen als het regent
Dat is voor mij geeneens een probleem, alles kan kapot!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, wat minder luxe auto's kiezen, want die luxe auto's heb je een sleuteltje voor de tankdop nodig
Jij stiekem politie bellen natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest een keer op de uitkijk staan terwijl een oud klasgenoot bij zo'n tjappie ging inbreken voor scooter spullen
Dat is wel sneuquote:Op zondag 27 mei 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest een keer op de uitkijk staan terwijl een oud klasgenoot bij zo'n tjappie ging inbreken voor scooter spullen
Dat is tegen de wet jongeman!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |