Ik heb zo'n spijt dat ik niet toch gegaan benquote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die was er ook bij ja![]()
Staat in R&P Versieren topic. Dat meisje is nu aan het haten op iedereen.
Potentieel relletje voor een warme zondagmiddag
wat je wilt wat origineels toch?quote:
Ik zou wel een ford mustang willen hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat je wilt wat origineels toch?
ik zou zelf nu wel een evoque willen
DB9quote:Op zondag 27 mei 2012 15:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou wel een ford mustang willen hebben
Of een mooie aston martin db9
want?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:51 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader zal zo jaloers zijn. [ afbeelding ]
Hij is gauw jaloers op mij.quote:
Het was wel super gezellig buiten dat ene omquote:Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik niet toch gegaan ben
Welke FOK!ster was dat dan die moeilijk ging doen?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was wel super gezellig buiten dat ene om
Ja, dat ook.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was wel super gezellig buiten dat ene om
En mijn broertje zal non stop mijn 365 vragen om te lenen om chickies mee te hosselen. Ik zie het al helemaal voor me.quote:
Mijn zusje heeft nog nooit gevraagd of ze in me auto mag rijdenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En mijn broertje zal non stop mijn 365 vragen om te lenen om chickies mee te hosselen. Ik zie het al helemaal voor me.
Hoe bedoel je stationair gas geven?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef Metalfrost het volgende:
Godverdomme zit er weer zo'n hamkaasjosti met z'n motor stationair gas te geven.. man haal verdomme je motorrijbewijs en pleur een eind op!
Als je een originele porsche 365 uit 1956 wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft nog nooit gevraagd of ze in me auto mag rijden
Stilstaan, niet in versnelling, gas geven. Stationair heeft twee betekenissen bij een voertuig.quote:
Ik weet het niet, ik weet niet wat haar smaak isquote:Op zondag 27 mei 2012 15:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je een originele porsche 365 uit 1956 wel. [ afbeelding ]
o zo, ja das wel gayquote:Op zondag 27 mei 2012 15:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Stilstaan, niet in versnelling, gas geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |