Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen konquote:
that's what she's been telling youquote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar mijn mama betaald heul niet voor seks
waarom op internet?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen kon
Oke, bedankt voor je kuthulp.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom op internet?
ga naar amerika, zoek eentje in een warme staat omdat deze geen roest hebben en koop het
Jij was met DV?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met wat lui in parkje gezeten in Rotterdam Zuid. Biertje, wietje, kampvuurtje maken... Veel drank erbij, en één iemand die er niet tegen kon
Die was er ook bij jaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij was met DV?
Haha ging iemand trippen?
gang rapé wordt dan ook niet door alle dames gewaardeerd monoquote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die was er ook bij ja![]()
Staat in R&P Versieren topic. Dat meisje is nu aan het haten op iedereen.
Potentieel relletje voor een warme zondagmiddag
Oke, ze vroeg mij ook maar moest werken..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik niet toch gegaan benquote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wat je wilt wat origineels toch?quote:
Ik zou wel een ford mustang willen hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat je wilt wat origineels toch?
ik zou zelf nu wel een evoque willen
DB9quote:Op zondag 27 mei 2012 15:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou wel een ford mustang willen hebben
Of een mooie aston martin db9
want?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:51 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader zal zo jaloers zijn. [ afbeelding ]
Hij is gauw jaloers op mij.quote:
Het was wel super gezellig buiten dat ene omquote:Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik niet toch gegaan ben
Welke FOK!ster was dat dan die moeilijk ging doen?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was wel super gezellig buiten dat ene om
Ja, dat ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |