dat ligt aan de boom. ongeveer 1000quote:Op zondag 27 mei 2012 14:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoeveel fotosyntheses moeten er plaatsvinden voordat de bananenboom genoeg voedsel heeft om er bananen van te maken?
Ik kom uit Friesland.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ligt aan de boom. ongeveer 1000
maar war kom je vandaan dan? Ik ken dat meisje namelijk.Misschien ken ik jou wel.
Wanneer is een banaan het stevigst?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ligt aan de boom. ongeveer 1000
maar war kom je vandaan dan? Ik ken dat meisje namelijk.Misschien ken ik jou wel.
Als er 2 meloenen in de buurt zijn. Bij bepaalde bananen is een andere banaan ook genoeg.quote:
bij volledige turgorquote:
Hoe kun je aan een banaan zien of hij ziekte vrij is?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er 2 meloenen in de buurt zijn. Bij bepaalde bananen is een andere banaan ook genoeg.
een aap eet het opquote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan een banaan zien of hij ziekte vrij is?
aids test doen natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Merk je naderhand wel, gewoon gaan met die banaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt het een beetje sneu dus stop ik met deze spreekbeurt.
Heb ik nu een 6 juf?
niet in fruittaal praten.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aids test doen natuurlijkmaar beter safe than sorry; doe er een condoom om
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Merk je naderhand wel, gewoon gaan met die banaan.Goed onderwerp, veel diepgang, een 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt het een beetje sneu dus stop ik met deze spreekbeurt.
Heb ik nu een 6 juf?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Stel je hebt nu meteen zin in banaan, maar geen aids test bij de hand.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aids test doen natuurlijkmaar beter safe than sorry; doe er een condoom om
condoomquote:Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stel je hebt nu meteen zin in banaan, maar geen aids test bij de hand.
Dan pak je de volgende banaan. Of je koopt een plastic banaanquote:Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stel je hebt nu meteen zin in banaan, maar geen aids test bij de hand.
Smaakt nergens naar.quote:
Dat is mijn lichaam, ik heb het over mijn levenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wanneer je je overgiet met parelmoer.
Jouw moment komt nog wel, niet opgeven.quote:
omdat. wat is er speciaal aan dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
waarom gaat niemand mij complimenteren op het filmen van een banaanetende aap?
En als dat moment is geweest, die paar seconden/minuten wat daarnaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw moment komt nog wel, niet opgeven.
leegte.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En als dat moment is geweest, die paar seconden/minuten wat daarna
Geef je huidige baan op en start een onderneming.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan voel je zo'n tinteling in je onderrug, en denk je bij jezelf "Dus zo voelt het om succes te hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een hoge opleiding voor nodigquote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef je huidige baan op en start een onderneming.
Juist niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een hoge opleiding voor nodig
Weet je wat me wel succes geeft?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan voel je zo'n tinteling in je onderrug, en denk je bij jezelf "Dus zo voelt het om succes te hebben." Dat gevoel is verslavend dus als je eenmaal begint kan je niet stoppen met shinen.
monkyyy shined ook. je moet gewoon een donkere omgeving opzoeken dan lijkt een reflectie al heel watquote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een hoge opleiding voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |