dientje moet gewoon vrachtwagenbedrijfje beginnen, 1 vrachtwagen, 1 chauffeur. profit!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef monkyyy het volgende:
En Dientje, ga je nu ook een hoddog karretje kopen en hotdogs verkopen als zelfstandige?
totdat je je been breekt.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dientje moet gewoon vrachtwagenbedrijfje beginnen, 1 vrachtwagen, 1 chauffeur. profit!
baksteen op gas, doen die turken ook altijdquote:
Nee, ik denk het niet..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef monkyyy het volgende:
En Dientje, ga je nu ook een hoddog karretje kopen en hotdogs verkopen als zelfstandige?
Dan moet je 30 zijn geloof ikquote:Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dientje moet gewoon vrachtwagenbedrijfje beginnen, 1 vrachtwagen, 1 chauffeur. profit!
je kunt mager hamburgervlees gebruiken ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet..
Ik heb geen zin om heel de dag mensen te serveren met vette hap
Kraampje met halalvlees naast een moskee?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet..
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet..
zet hem onder druk dat ie rap verhuist! maar voor je dat doet fix je eerst een goede prijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:22 schreef Dientje12 het volgende:
Als mijn baas ooit verhuist naar suriname, kan ik 1 van zn vrachtwagens overkopen zei die
Moet wel wachten tot hij helemaal goed is, staat zo nu en dan soms nog in garagequote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zet hem onder druk dat ie rap verhuist! maar voor je dat doet fix je eerst een goede prijs.
waarschijnlijk ben je goed afgezetquote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef Boterbartje het volgende:
ik ging hier net naar zo'n hoofddoek wijf wat eten, voor 6.5 S$ gewoon fucking bord vol en kreeg ipv 1 zelfs 2 bakjes sla !
zijn vlag hangt onderstebovenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker buiten staan in het zonnetje, onder een parasolletje, boekje erbij.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker buiten staan in het zonnetje, onder een parasolletje, boekje erbij.
Zat er ook al tering in of merk je dat morgen pas?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef Boterbartje het volgende:
ik ging hier net naar zo'n hoofddoek wijf wat eten, voor 6.5 S$ gewoon fucking bord vol en kreeg ipv 1 zelfs 2 bakjes sla !
mooi product verkoopt zichzelf. meeste snackbars enzo verkopen gewoon standaard diepvries meuk. de lat ligt laag.quote:
wiequote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
Zonet zei die dat hij zn telefoon nummer niet wou laten zien, en nu doet hij het wel gewoon
Maar dan moet je er nog aan verdienenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mooi product verkoopt zichzelf. meeste snackbars enzo verkopen gewoon standaard diepvries meuk. de lat ligt laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |