Hij heeft soms weleens retarded acties ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
Zonet zei die dat hij zn telefoon nummer niet wou laten zien, en nu doet hij het wel gewoon
neh, dat is een prima prijs namelijk 3,90 ofzoquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij heeft soms weleens retarded acties ja.
Hij heeft ook Facebook aandelen gekocht en die zijn ongeveer 30% in waarde gedaald.
morgenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat er ook al tering in of merk je dat morgen pas?
Misschien een beetje fantasie van de kok er overheen gesproeidquote:
da's kk duur voor zo'n land. dat heet toeristen eetgelegenheid / prijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh, dat is een prima prijs namelijk 3,90 ofzo
neeman, dat is tyfus goedkoop hier. Ik zit niet in thailand of cambodja nu hequote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's kk duur voor zo'n land. dat heet toeristen eetgelegenheid / prijs.
ik was mijn auto in principe niet. tenzij heel bijzondere gelegenheid of vogelpoep.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
Zal ik mijn auto wassen?
Eigenlijk geen zin in maar heb zo'n nieuwe borstel
Als ik in cambodja 4 euro voor een maaltijd had betaald was dat wel super veel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's kk duur voor zo'n land. dat heet toeristen eetgelegenheid / prijs.
ow waar zit je dan nu.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neeman, dat is tyfus goedkoop hier. Ik zit niet in thailand of cambodja nu he
Maar ik heb een vrij nieuwe autoquote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was mijn auto in principe niet. tenzij heel bijzondere gelegenheid of vogelpoep.
Dus jij hebt een auto?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was mijn auto in principe niet. tenzij heel bijzondere gelegenheid of vogelpoep.
Ik werk bij een discotheek/restaurant/event centrum als barman en/of bediening. En heb nog een eigen ICT dingetje met 2 maten, beetje websites in elkaar draaien en netwerken aanleggen en zulks.quote:
Maar wel netjes binnen zetten toch?quote:
Oke, ja iedereen moet iets doen anders gebeurt er niets..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werk bij een discotheek/restaurant/event centrum als barman en/of bediening. En heb nog een eigen ICT dingetje met 2 maten, beetje websites in elkaar draaien en netwerken aanleggen en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |