dan pics van jouw toplessheid. verdikkie. eerst ons naar dit topic lokken en dan is er niets te zienquote:
Jullie zijn gewoon enge stalkers van Beachquote:Op zondag 27 mei 2012 10:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan pics van jouw toplessheid. verdikkie. eerst ons naar dit topic lokken en dan is er niets te zien
truequote:Op zondag 27 mei 2012 10:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon enge stalkers van Beach
Dus wanneer je naaktfoto's van iemand wil ben je een stalkerquote:Op zondag 27 mei 2012 10:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon enge stalkers van Beach
Logica is iets moois.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus wanneer je naaktfoto's van iemand wil ben je een stalker
Gluur in zijn badkamer danquote:
Joh, wat erg, heb medelijden met je.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders zijn gek, we zijn al 3 dagen aan het BBQ'en, en vandaag weer
*Sarcasmequote:Op zondag 27 mei 2012 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh, wat erg, heb medelijden met je.
Nooit hoop ik, sry.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
*Sarcasme
Klopt, wanneer stuur je er weer een P_z?:@
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denk het wel, ik kan me niks meer herinneren van die avond dat ik het stuurde.
Lief van jequote:Op zondag 27 mei 2012 10:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb het al verwijderd, maak je geen zorgen.
Ah oke.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben niet gauw boos op een user, velen denken dat wel, omdat ik PI's gebruik in plaats van smileys.
quote:
Volgende week wordt het al minder waarschijnlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 11:03 schreef Roburtt het volgende:
Beter blijft het dit weer de komende 864 dagen
Ja klopt dinsdag al weer regen en de rest van de week nog geen 15 gradenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week wordt het al minder waarschijnlijk
Omg kreeg een kusje
P_z gquote:
Echt?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja klopt dinsdag al weer regen en de rest van de week nog geen 15 graden
Ja en 15&16 juni ook. Maar het is wel beter dat het weer even gaat regenen, anders gaan die boeren weer jankie doen en wordt groente zo duur.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt?
Hopelijk is het wel mooi weer in juli en augustus dan
Wat is er 15&16 juni dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja en 15&16 juni ook. Maar het is wel beter dat het weer even gaat regenen, anders gaan die boeren weer jankie doen en wordt groente zo duur.
15 juni ben ik jarig, en 16 juni Sassem minimeetquote:Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er 15&16 juni dan?
Klopt, maar ik wil gewoon mijn zonnetje.
Ahh nicequote:Op zondag 27 mei 2012 11:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
15 juni ben ik jarig, en 16 juni Sassem minimeet
Ja ik Razendia wonen in Sassemheim a.k.a. Sassem, en DV en Trollscience komen lngsquote:
wutquote:Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Boterbartje het volgende:
kap eens met konijnen pijpen p-z dat is vies
Oh hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik Razendia wonen in Sassemheim a.k.a. Sassem, en DV en Trollscience komen lngs
DV gaat echt naar alle FOK!kers toe hequote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik Razendia wonen in Sassemheim a.k.a. Sassem, en DV en Trollscience komen lngs
Hahaha ja dat lijkt me ook geen pretje neequote:Op zondag 27 mei 2012 11:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DV gaat echt naar alle FOK!kers toe he
Nouja beter dan koeien melken in groningen maar toch
Ze kan het toch gewoon gezellig vinden?:+quote:Op zondag 27 mei 2012 11:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja beter dan koeien melken in groningen maar toch
Die pa zag het al gebeuren zeker.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef Roburtt het volgende:
Oh ik had gister bijna seytime met een meisje na een feestje, komt d'r vader opeens binnen en moet ik weg![]()
Ik wist niet eens dat die thuis wasquote:
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor liefquote:
Ja en misschien vind ze het wel leuk om beetje rond te reizen door NL, daarom snap ik ook niet dat ze nooit Nederland uit wil, hoe bekrompen is dat. En volledig tegenovergesteld aan wat je zou verwachtenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze kan het toch gewoon gezellig vinden?:+
tl:drquote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor lief
Nogmaals: whutquote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor lief
En voor jou ook natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
mietersquote:
Goeiemorgen!quote:
Nederland is dan ook baas.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en misschien vind ze het wel leuk om beetje rond te reizen door NL, daarom snap ik ook niet dat ze nooit Nederland uit wil, hoe bekrompen is dat. En volledig tegenovergesteld aan wat je zou verwachten
P_z is superman. Alleen hij heeft een zwak voor konijntjes ipv kryptonietquote:Op zondag 27 mei 2012 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
tl:dr
nee grapje
maar dan is P_z g de hulk?
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland is qua natuur, mensen, prijzen en weer gewoon het grootste kankerland op de wereldquote:
Schotland, ik zit er aan te denken op UK te doen volgend jaar met de autoquote:Op zondag 27 mei 2012 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotland
Schotland is mooier, veeeel mooierquote:Op zondag 27 mei 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Schotland, ik zit er aan te denken op UK te doen volgend jaar met de auto
lijkt me zooo gaaf en mooi daar beetje touren en alles
quote:
Trek je dan zo'n sexy Schotse rok aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotland
Het is traditie om een kilt aan te doen als je gaat trouwen, en dat ben ik daar niet van plan. Maar ik zal er vast wel een aandoen voor een foto ofzo jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Trek je dan zo'n sexy Schotse rok aan?
UK IS SCHOTLAND TOCH OOK LIEVE SCHATquote:
quote:
Kankerland?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nederland is qua natuur, mensen, prijzen en weer gewoon het grootste kankerland op de wereld
Oja tuurlijk, het is nog vroegquote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
UK IS SCHOTLAND TOCH OOK LIEVE SCHAT
Duitslandquote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Kankerland?
Je bent met EK zeker voor Duitsland?
Nee wel voor NL maar Nederland is dus een vand e meest lelijke landen ooit. Amsterdam is mooi en een paar oude steden zoals groningen en nijmegen, voor de rest is het gewoon lelijk en kutweerquote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Kankerland?
Je bent met EK zeker voor Duitsland?
Wel ff hier posten danquote:Op zondag 27 mei 2012 11:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Het is traditie om een kilt aan te doen als je gaat trouwen, en dat ben ik daar niet van plan. Maar ik zal er vast wel een aandoen voor een foto ofzo ja
fobo materiaal.quote:
Maakt niet uitquote:
UK heeft ook schijtweer, vaak erger dan hier.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee wel voor NL maar Nederland is dus een vand e meest lelijke landen ooit. Amsterdam is mooi en een paar oude steden zoals groningen en nijmegen, voor de rest is het gewoon lelijk en kutweer
Qua weer wel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee wel voor NL maar Nederland is dus een vand e meest lelijke landen ooit. Amsterdam is mooi en een paar oude steden zoals groningen en nijmegen, voor de rest is het gewoon lelijk en kutweer
Je moet sowieso naar Edinburgh, mooie stad die ik ook gezien heb! Ben er laatst met m'n pa geweest, ervaring om nooit te vergetenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Maar schotland lijkt me ook zo chill he, mooi groen en alles
Als ik thuis ben ga ik gelijk the travel book aanschaffen
Ik weet maar dat britse accent als je daar de radio opzet, de sfeer, de london cabs, de oude huizen en dorpjes land in waards etc. Ik vind het geweldigquote:Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
UK heeft ook schijtweer, vaak erger dan hier.
Dan ben je waarschijnlijk nooit verder dan belgie geweestquote:Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Qua weer wel ja
Voor de rest is het een beetje saai, maar NL is wel baas
loop niet zo te haten zielepietquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nooit verder dan belgie geweest
Ja lijkt me mooi, maar ik wil ook afrika, australie en ik moet ook binnenkort nog een keer terug naar chili gewoon om daar te chillen en allesquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je moet sowieso naar Edinburgh, mooie stad die ik ook gezien heb! Ben er laatst met m'n pa geweest, ervaring om nooit te vergeten
Mee eensquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet maar dat britse accent als je daar de radio opzet, de sfeer, de london cabs, de oude huizen en dorpjes land in waards etc. Ik vind het geweldig
Ik ben ene haterquote:
soms ook paarsquote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens
Mensen daar zijn ook veel netter
Jawel, en UK, Frankrijk, Duitsland, China, Thailand, Japan.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nooit verder dan belgie geweest
Een broer van een vriend is een half jaar wezen chillen in Australië, een aanrader.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja lijkt me mooi, maar ik wil ook afrika, australie en ik moet ook binnenkort nog een keer terug naar chili gewoon om daar te chillen en alles
oh dat is best wel veel voor zo'n jonge meidquote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, en UK, Frankrijk, Duitsland, China, Thailand, Japan.
Verder niks nee.
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens
Mensen daar zijn ook veel netter
engelsen zijn fout, zeker de jongere generaties.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.
vooral tijdens het uitgaan
Nah ik heb juist alleen maar negatieve verhalen over aussie gehoord. Toch wil ik er wel heen en dan vooral ook naar Nieuw Zeeland en fiji (daar kun je kapot mooi duiken)quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Een broer van een vriend is een half jaar wezen chillen in Australië, een aanrader.
In China, Peking, Shanghai, en waar ik geboren ben, Wuxi.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh dat is best wel veel voor zo'n jonge meid
Waar in china en thailand dan?!
Ik wil rugbyen in NZquote:Op zondag 27 mei 2012 11:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah ik heb juist alleen maar negatieve verhalen over aussie gehoord. Toch wil ik er wel heen en dan vooral ook naar Nieuw Zeeland en fiji (daar kun je kapot mooi duiken)
Maar ik wil ook door zuidamerika reizen
Maar ik wil ook Afrika doen
Maar ik wil ook nog een keer terug naar ZO azie
Maar maar zoveel te zien, gelukkig ben ik nog jong
Ja zijn er heel veel vanquote:
Watwat ben je chinees?!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In China, Peking, Shanghai, en waar ik geboren ben, Wuxi.
En Thailand: Bangkok, Pataya en Huyen ofzo.
Nou, vergeleken met NLquote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.
vooral tijdens het uitgaan
Zoveel te doen zoveel te doen.quote:
Ben je daar geweest?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Watwat ben je chinees?!
Wist ik niet, gaaf man!
Ik vond China echt super gaaf
pics van jou waar je gezicht ook op staat ?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met NL
Wel veel aziaten dan.( ja hi ha ho, ik ben er ook een)
Haha ik kan niet weg, ben pas 16quote:Op zondag 27 mei 2012 11:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoveel te doen zoveel te doen.
Maarja als ik terug ben over 2 weekjes snel geld verdienen in de spanje denk ik deze zomer en dan is het studeren
Maar na m'n studie ga ik sowieso 2 jaar weg
vergeleken met nederland zijn het varkensquote:Op zondag 27 mei 2012 11:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met NL
Wel veel aziaten dan.( ja hi ha ho, ik ben er ook een)
Ja vorige maand man, een maand lang!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?
Ja, ik woon pas 5.5 jaar in NL
ohja, kan welquote:
Ik verbleef in een gastgezin, en damn schimmels overal enzo, 2 dagen niet gedouchedquote:Op zondag 27 mei 2012 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vergeleken met nederland zijn het varkens
en veel indiers vooral.
Ja maar ik kan amper werken omdat mijn rooster nogal fucked up is. En ik ga binnekort beginnen aan m'n rijbewijsquote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ohja, kan wel
maar nog genoeg tijd om overal dus heen te gaan!
ik zou al beginnen met geld opzij leggen als ik jou was man
Ik ben ook nog maar 19 trouwens
A-J is wel een knap aziatisch meisje jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pics van jou waar je gezicht ook op staat ?
Ik ben best wel dol op knappe aziatische vrouwen sinds ik hier in azie zit
Nicequote:Op zondag 27 mei 2012 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja vorige maand man, een maand lang!
Van beijing naar pingyao naar xi'an naar guilin naar yangshuo naar shanghai naar hongkong!
goeie zaak!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar ik kan amper werken omdat mijn rooster nogal fucked up is. En ik ga binnekort beginnen aan m'n rijbewijs
Geen foto's door dm'en heaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
A-J is wel een knap aziatisch meisje ja
Nee dat is ook geen pretje neequote:Op zondag 27 mei 2012 11:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
goeie zaak!
ik hou van lekker touren, ik mis het wel.. al 2 weken geen voet op m'n gaspedaaltje meer gehad
Maar ik had m'n internationale rijbewijs moeten kopen man, nu kon ik geen scooter huren en moest ik fietsen met 40 graden
Nou gewoon de natuur is prachtig, de warmte maar dan het mooiste; de mensenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nice
Yangshuo is mooi
Waarom vind je Azië zo mooi?
wat ik wil weten hoe je eruit ziet!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ik wil weten hoe je eruit ziet!
wel flink afvallen hier man, ik eet nu 2x per dag en drink alleen maar water dusquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou gewoon de natuur is prachtig, de warmte maar dan het mooiste; de mensen
Iedereen leeft op straat, kaarten op straat, schaken, dammen, mensen chillen op straat, overal etenskraampjes en de meest heerlijke geuren komen overal vandaan.
En het is lekker goedkoop en je zit gewoon in een hele andere cultuur
+ mensen die je tegenkomt, andere reizigers, zijn niet zo bekrompen als de mensen die ik ken en zijn de meeeeest gave mensen ooit die ik ontmoet heb en vrienden voor het leven.
That's it, live from singapore
Als een Aziaat, einz einz!!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ik wil weten hoe je eruit ziet!
Maar goed, bijna alle landen zijn dat. Ik snap ook niet dat je Nederland nu baas kunt vinden want eigenlijk is het gewoon saai en burgerlijk en kut met ponyvleesquote:Op zondag 27 mei 2012 11:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd veel gezelliger dan in NL, en veel meer gastvrij en alles
quote:
Ik weet het niet, maar voel me gewoon thuis hierquote:Op zondag 27 mei 2012 11:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar goed, bijna alle landen zijn dat. Ik snap ook niet dat je Nederland nu baas kunt vinden want eigenlijk is het gewoon saai en burgerlijk en kut met ponyvlees
money is the answer to your question.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:45 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAH EN WAT IK OOK LEUK VIND IS DAT AZIATEN OP MIJ GEILEN HAHA
Blijkbaar is dat omdat ik iets latijn-amerikaans in mij heb, en latino's zijn hier erg gewild? nouja ik vind het prima!
niets mis met aziatenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar voel me gewoon thuis hier
Maarja, dat voel ik me al snel ergens
Uhm, ergens in US was er een foto.. Ff zoeken.
Of omdat je geld hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 11:45 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAH EN WAT IK OOK LEUK VIND IS DAT AZIATEN OP MIJ GEILEN HAHA
Blijkbaar is dat omdat ik iets latijn-amerikaans in mij heb, en latino's zijn hier erg gewild? nouja ik vind het prima!
nietwaar; als ik met een grote groep loop en ze komen op mij af. Of ik zit in een bar met allemaal westerse en ik eindig met een thaise (echte vrouw en knap ookquote:Op zondag 27 mei 2012 11:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
money is the answer to your question.
allah akbar!
Ik heb geen geldquote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of omdat je geld hebt
Geef mij maar blond haar+blauw ogen
ze weten je er tussenuit te vinden. gezien je reisplannen heb je best geld (van je ouders) en voor mensen in thailand is 1 euro al een hoop. deal with it.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nietwaar; als ik met een grote groep loop en ze komen op mij af. Of ik zit in een bar met allemaal westerse en ik eindig met een thaise (echte vrouw en knap ook)
Ik heb niet eens veel geld, ik loop soms in vieze t-shirts en ik scheer me niet en ik doe m'n haar niet.
blijkbaar gewoon pure looks man![]()
ariërs dusquote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of omdat je geld hebt
Sorry man ik neem geen geld van m'n ouders aan; ik heb alles zelf verdiend voor deze trip.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze weten je er tussenuit te vinden. gezien je reisplannen heb je best geld (van je ouders) en voor mensen in thailand is 1 euro al een hoop. deal with it.
wat?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry man ik neem geen geld van m'n ouders aan; ik heb alles zelf verdiend voor deze trip.
oja; ik troll trouwens ook dus ik zit gewoon in holland op zolder hhihihi
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry man ik neem geen geld van m'n ouders aan; ik heb alles zelf verdiend voor deze trip.
oja; ik troll trouwens ook dus ik zit gewoon in holland op zolder hhihihi
Dan ben je gewoon lekker.quote:
ey waar blijft je fotoquote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of omdat je geld hebt
Welke?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor die ene die nog best te doen is?
dibsquote:
pics en als approved geef ik me op. Heb je geen vader dan?quote:
Die bedoelde ik niet, maar zij is op zich ook wel leuk.quote:
Nog meer illegaal materiaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, krijg je over 15 jaar nog meer pubers hier op FOK!
Oh dan Farrah?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet, maar zij is op zich ook wel leuk.
Volgens mij is ze dat ja, had ze niet altijd dikke oorlog met die moeder?quote:
Ene model en miss toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dat ja, had ze niet altijd dikke oorlog met die moeder?
Nee, volgens mij was het wel d'n Farrah.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ene model en miss toch?
Anders bedoel je Janelle ofzo.
Gewoon Nigella Lawson en alles.quote:
aziatische chick?quote:
gast, 15 is wel onder de grens man.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Boterbartje het volgende:
ik zag ergens een pic van jou buik aj en die vond ik kapot lekker kuesjes
Tenminste iemand die het gisteren naar z'n zin had dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:21 schreef Typisch het volgende:
Ik ben voor eeuwig getekend. Gozer die ik ken nog van de basisschool had gister aan de MDMA gezeten, hij was zover van de kaart dat hij koprollen ging maken22 wel geteld.
waarquote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Boterbartje het volgende:
ik zag ergens een pic van jou buik aj en die vond ik kapot lekker kuesjes
Ik heb me ook prima vermaakt, waar ik was die zijn zusje was jarig allemaal 16 jarige dronken meisjes.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het gisteren naar z'n zin had dan.
En helemaal alleen naar huis gegaan zeker.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb me ook prima vermaakt, waar ik was die zijn zusje was jarig allemaal 16 jarige dronken meisjes.
Wat is erg?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Boterbartje is een stalker
En Dimens is echt erg
ja ze heeft toch al een of ander neger die zich k-geld noemt dus boeie, lekkere buik had ze gewoonquote:
Denken dat ik vriendinnetjs van mijn zusje mee naar huis neem.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En helemaal alleen naar huis gegaan zeker.
Maar alsnog alleen naar huis, dus nog niks in feite.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat ik vriendinnetjs van mijn zusje mee naar huis neem.
En ter informatie, tijdens het uitgaan zelf wel raak geschoten, player alles.
nietwaarquote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah, iedereen is weer lekker de 'hosselaar' aan het uithangen
Nee hoor. Jij suggereert dat ik gister nacht/avond niemand mee naar huis heb genomen, dat klopt dus leg ik even uit wat ik wel gedaan heb.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah, iedereen is weer lekker de 'hosselaar' aan het uithangen
Dat klopt, ja. Al het goede kost tijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar alsnog alleen naar huis, dus nog niks in feite.
Dank je wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij suggereert dat ik gister nacht/avond niemand mee naar huis heb genomen, dat klopt dus leg ik even uit wat ik wel gedaan heb.
Lekker makkelijk, als ik had gezegd dat ik niks had 'gehosseld' had je '''' gepost gezien je vorige reactie. En nu zeg ik dit en reageer je zo. Stoer man.
Hij is geen neger gekkiequote:Op zondag 27 mei 2012 12:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ze heeft toch al een of ander neger die zich k-geld noemt dus boeie, lekkere buik had ze gewoon
Allicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En heb jij nog dingen uit elkaar getrokken vannacht of was het te gezellig op FOK!?
Aiii, voor niks zo'n mooie post gemaakt dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, die ene post was niet op jou gericht, typisch. Ik dacht ik zeg het even.
De meeste wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle FOK!ers hebben toch een penis van 30cm+
ik nietquote:
Daar wordt je blij van als vrouw.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik niet
die van mij is 30cm in omtrek, de lengte wordt in meters gemeten
Een volle 18m toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik niet
die van mij is 30cm in omtrek, de lengte wordt in meters gemeten
Vrouwen die ik heb genomen die de titanic hebben meegemaakt en overleefd (ja beetje oud maar goed) beschreven mijn jongeheer meer als de reling die van voor naar achter liep. 30cm omtrek, dik genoeg maar net zo lang als het schipquote:
Moooiboyquote:Op zondag 27 mei 2012 13:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vrouwen die ik heb genomen die de titanic hebben meegemaakt en overleefd (ja beetje oud maar goed) beschreven mijn jongeheer meer als de reling die van voor naar achter liep. 30cm omtrek, dik genoeg maar net zo lang als het schip
Nouja ik ben natuurlijk wel erg mooi en slim en lief en alles maar je hoeft het niet zo te zeggen hele tijd hoorquote:
Jawel toch, iemand moet het zeggenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja ik ben natuurlijk wel erg mooi en slim en lief en alles maar je hoeft het niet zo te zeggen hele tijd hoor
heyquote:
jaa monkyyy bijvoorbeeld want jij het als een neger die zichzelf geld noemtquote:
Had je eerder moeten bedenken.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
Alle winkels gesloten vandaag en ik heb niet genoeg bier in huis.
Terrasquote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
Alle winkels gesloten vandaag en ik heb niet genoeg bier in huis.
Hij is geen negerquote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hey
[..]
jaa monkyyy bijvoorbeeld want jij het als een neger die zichzelf geld noemt
maarja als je toch wil daten kan het wel hoor
Vandaag alle AH's gesloten in Zoetermeer.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zelfs in Boxtel is de AH vandaag open, morgen ook
Faalquote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vandaag alle AH's gesloten in Zoetermeer.
maar negers bluffen altijd zo met geld daarom dacht ik datquote:
Oh ja tochquote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar negers bluffen altijd zo met geld daarom dacht ik dat
maar we kunnen wel gewoon een keer stiekem daten als je wilt hoor!
quote:
Ik wil gewoon forever alone in de zon zitten. Niet met andere mensen erbij die mij continue storen tijdens mijn rust.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga naar wat vrienden of FOK!ers in Zoetermeer dan.
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 27 mei 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil gewoon forever alone in de zon zitten. Niet met andere mensen erbij die mij continue storen tijdens mijn rust.
hoezo geen date? waarom niet?!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja toch
Ik ben 15, je lachte me uit, dus geen date.
Nee 20cm heeft hijquote:Op zondag 27 mei 2012 13:24 schreef Dimens het volgende:
Je vriendin lacht je uit K-Cash. Jij hebt helemaal geen 30 centimeter.
Eigen eiland een optie.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil gewoon forever alone in de zon zitten. Niet met andere mensen erbij die mij continue storen tijdens mijn rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |