quote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ik wil weten hoe je eruit ziet!
wel flink afvallen hier man, ik eet nu 2x per dag en drink alleen maar water dusquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou gewoon de natuur is prachtig, de warmte maar dan het mooiste; de mensen
Iedereen leeft op straat, kaarten op straat, schaken, dammen, mensen chillen op straat, overal etenskraampjes en de meest heerlijke geuren komen overal vandaan.
En het is lekker goedkoop en je zit gewoon in een hele andere cultuur
+ mensen die je tegenkomt, andere reizigers, zijn niet zo bekrompen als de mensen die ik ken en zijn de meeeeest gave mensen ooit die ik ontmoet heb en vrienden voor het leven.
That's it, live from singapore
Als een Aziaat, einz einz!!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ik wil weten hoe je eruit ziet!
Maar goed, bijna alle landen zijn dat. Ik snap ook niet dat je Nederland nu baas kunt vinden want eigenlijk is het gewoon saai en burgerlijk en kut met ponyvleesquote:Op zondag 27 mei 2012 11:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd veel gezelliger dan in NL, en veel meer gastvrij en alles
quote:
Ik weet het niet, maar voel me gewoon thuis hierquote:Op zondag 27 mei 2012 11:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar goed, bijna alle landen zijn dat. Ik snap ook niet dat je Nederland nu baas kunt vinden want eigenlijk is het gewoon saai en burgerlijk en kut met ponyvlees
money is the answer to your question.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:45 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAH EN WAT IK OOK LEUK VIND IS DAT AZIATEN OP MIJ GEILEN HAHA
Blijkbaar is dat omdat ik iets latijn-amerikaans in mij heb, en latino's zijn hier erg gewild? nouja ik vind het prima!
niets mis met aziatenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar voel me gewoon thuis hier
Maarja, dat voel ik me al snel ergens
Uhm, ergens in US was er een foto.. Ff zoeken.
Of omdat je geld hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 11:45 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAH EN WAT IK OOK LEUK VIND IS DAT AZIATEN OP MIJ GEILEN HAHA
Blijkbaar is dat omdat ik iets latijn-amerikaans in mij heb, en latino's zijn hier erg gewild? nouja ik vind het prima!
nietwaar; als ik met een grote groep loop en ze komen op mij af. Of ik zit in een bar met allemaal westerse en ik eindig met een thaise (echte vrouw en knap ookquote:Op zondag 27 mei 2012 11:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
money is the answer to your question.
allah akbar!
Ik heb geen geldquote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of omdat je geld hebt
Geef mij maar blond haar+blauw ogen
ze weten je er tussenuit te vinden. gezien je reisplannen heb je best geld (van je ouders) en voor mensen in thailand is 1 euro al een hoop. deal with it.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nietwaar; als ik met een grote groep loop en ze komen op mij af. Of ik zit in een bar met allemaal westerse en ik eindig met een thaise (echte vrouw en knap ook)
Ik heb niet eens veel geld, ik loop soms in vieze t-shirts en ik scheer me niet en ik doe m'n haar niet.
blijkbaar gewoon pure looks man![]()
ariërs dusquote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of omdat je geld hebt
Sorry man ik neem geen geld van m'n ouders aan; ik heb alles zelf verdiend voor deze trip.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze weten je er tussenuit te vinden. gezien je reisplannen heb je best geld (van je ouders) en voor mensen in thailand is 1 euro al een hoop. deal with it.
wat?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry man ik neem geen geld van m'n ouders aan; ik heb alles zelf verdiend voor deze trip.
oja; ik troll trouwens ook dus ik zit gewoon in holland op zolder hhihihi
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry man ik neem geen geld van m'n ouders aan; ik heb alles zelf verdiend voor deze trip.
oja; ik troll trouwens ook dus ik zit gewoon in holland op zolder hhihihi
Dan ben je gewoon lekker.quote:
ey waar blijft je fotoquote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of omdat je geld hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |