Volgende week wordt het al minder waarschijnlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 11:03 schreef Roburtt het volgende:
Beter blijft het dit weer de komende 864 dagen
Ja klopt dinsdag al weer regen en de rest van de week nog geen 15 gradenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week wordt het al minder waarschijnlijk
Omg kreeg een kusje
P_z gquote:
Echt?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja klopt dinsdag al weer regen en de rest van de week nog geen 15 graden
Ja en 15&16 juni ook. Maar het is wel beter dat het weer even gaat regenen, anders gaan die boeren weer jankie doen en wordt groente zo duur.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt?
Hopelijk is het wel mooi weer in juli en augustus dan
Wat is er 15&16 juni dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja en 15&16 juni ook. Maar het is wel beter dat het weer even gaat regenen, anders gaan die boeren weer jankie doen en wordt groente zo duur.
15 juni ben ik jarig, en 16 juni Sassem minimeetquote:Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er 15&16 juni dan?
Klopt, maar ik wil gewoon mijn zonnetje.
Ahh nicequote:Op zondag 27 mei 2012 11:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
15 juni ben ik jarig, en 16 juni Sassem minimeet
Ja ik Razendia wonen in Sassemheim a.k.a. Sassem, en DV en Trollscience komen lngsquote:
wutquote:Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Boterbartje het volgende:
kap eens met konijnen pijpen p-z dat is vies
Oh hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik Razendia wonen in Sassemheim a.k.a. Sassem, en DV en Trollscience komen lngs
DV gaat echt naar alle FOK!kers toe hequote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik Razendia wonen in Sassemheim a.k.a. Sassem, en DV en Trollscience komen lngs
Hahaha ja dat lijkt me ook geen pretje neequote:Op zondag 27 mei 2012 11:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DV gaat echt naar alle FOK!kers toe he
Nouja beter dan koeien melken in groningen maar toch
Ze kan het toch gewoon gezellig vinden?:+quote:Op zondag 27 mei 2012 11:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja beter dan koeien melken in groningen maar toch
Die pa zag het al gebeuren zeker.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef Roburtt het volgende:
Oh ik had gister bijna seytime met een meisje na een feestje, komt d'r vader opeens binnen en moet ik weg![]()
Ik wist niet eens dat die thuis wasquote:
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor liefquote:
Ja en misschien vind ze het wel leuk om beetje rond te reizen door NL, daarom snap ik ook niet dat ze nooit Nederland uit wil, hoe bekrompen is dat. En volledig tegenovergesteld aan wat je zou verwachtenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze kan het toch gewoon gezellig vinden?:+
tl:drquote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor lief
Nogmaals: whutquote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor lief
En voor jou ook natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
mietersquote:
Goeiemorgen!quote:
Nederland is dan ook baas.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en misschien vind ze het wel leuk om beetje rond te reizen door NL, daarom snap ik ook niet dat ze nooit Nederland uit wil, hoe bekrompen is dat. En volledig tegenovergesteld aan wat je zou verwachten
P_z is superman. Alleen hij heeft een zwak voor konijntjes ipv kryptonietquote:Op zondag 27 mei 2012 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
tl:dr
nee grapje
maar dan is P_z g de hulk?
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland is qua natuur, mensen, prijzen en weer gewoon het grootste kankerland op de wereldquote:
Schotland, ik zit er aan te denken op UK te doen volgend jaar met de autoquote:Op zondag 27 mei 2012 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotland
Schotland is mooier, veeeel mooierquote:Op zondag 27 mei 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Schotland, ik zit er aan te denken op UK te doen volgend jaar met de auto
lijkt me zooo gaaf en mooi daar beetje touren en alles
quote:
Trek je dan zo'n sexy Schotse rok aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotland
Het is traditie om een kilt aan te doen als je gaat trouwen, en dat ben ik daar niet van plan. Maar ik zal er vast wel een aandoen voor een foto ofzo jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Trek je dan zo'n sexy Schotse rok aan?
UK IS SCHOTLAND TOCH OOK LIEVE SCHATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |