quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor lief
mietersquote:
Goeiemorgen!quote:
Nederland is dan ook baas.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en misschien vind ze het wel leuk om beetje rond te reizen door NL, daarom snap ik ook niet dat ze nooit Nederland uit wil, hoe bekrompen is dat. En volledig tegenovergesteld aan wat je zou verwachten
P_z is superman. Alleen hij heeft een zwak voor konijntjes ipv kryptonietquote:Op zondag 27 mei 2012 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
tl:dr
nee grapje
maar dan is P_z g de hulk?
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
P_z is vroeger op z'n hoofd geraakt tijdens het snorkelen in ondiep water door een kernonderzeeër. Sindsdien eet hij in plaats van pap oude kranten als ontbijt en doucht hij in hagelslag. Wanneer wij op een zondag rustig in de tuin gaan zitten gaat hij om te relaxen zich ontfermen over konijntjes. Ja het is vies maar hij kan er niets aan doen, hij heeft een ongeluk gehad. Z'n ouders hebben geprobeerd hem te genezen als baby door hem aan z'n beentjes te pakken en hem tegen een boom aan te slaan met z'n hoofd maar ipv euthanasie werd hij juist agressiever. Z'n schedel is chemisch gehard omdat hij als klein kind een keer verdwaald raakte in de efteling en in Tsjernobyl opdook en daar in de reactor met kernafval speelde. Sommige mensen denken dat als je ergens geluk hebt het door toeval komt. Ik weet wel beter; het is P_z die door straling een superheld is geworden. Dat hij zich vergrijpt aan jonge konijntjes nemen we dan voor lief
Ik ga misschien 5 maanden naar schotlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland is qua natuur, mensen, prijzen en weer gewoon het grootste kankerland op de wereldquote:
Schotland, ik zit er aan te denken op UK te doen volgend jaar met de autoquote:Op zondag 27 mei 2012 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotland
Schotland is mooier, veeeel mooierquote:Op zondag 27 mei 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Schotland, ik zit er aan te denken op UK te doen volgend jaar met de auto
lijkt me zooo gaaf en mooi daar beetje touren en alles
quote:
Trek je dan zo'n sexy Schotse rok aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga misschien 5 maanden naar schotland
Het is traditie om een kilt aan te doen als je gaat trouwen, en dat ben ik daar niet van plan. Maar ik zal er vast wel een aandoen voor een foto ofzo jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Trek je dan zo'n sexy Schotse rok aan?
UK IS SCHOTLAND TOCH OOK LIEVE SCHATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |