Jawel toch, iemand moet het zeggenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja ik ben natuurlijk wel erg mooi en slim en lief en alles maar je hoeft het niet zo te zeggen hele tijd hoor
heyquote:
jaa monkyyy bijvoorbeeld want jij het als een neger die zichzelf geld noemtquote:
Had je eerder moeten bedenken.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
Alle winkels gesloten vandaag en ik heb niet genoeg bier in huis.
Terrasquote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
Alle winkels gesloten vandaag en ik heb niet genoeg bier in huis.
Hij is geen negerquote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hey
[..]
jaa monkyyy bijvoorbeeld want jij het als een neger die zichzelf geld noemt
maarja als je toch wil daten kan het wel hoor
Vandaag alle AH's gesloten in Zoetermeer.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zelfs in Boxtel is de AH vandaag open, morgen ook
Faalquote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vandaag alle AH's gesloten in Zoetermeer.
maar negers bluffen altijd zo met geld daarom dacht ik datquote:
Oh ja tochquote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar negers bluffen altijd zo met geld daarom dacht ik dat
maar we kunnen wel gewoon een keer stiekem daten als je wilt hoor!
quote:
Ik wil gewoon forever alone in de zon zitten. Niet met andere mensen erbij die mij continue storen tijdens mijn rust.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga naar wat vrienden of FOK!ers in Zoetermeer dan.
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 27 mei 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil gewoon forever alone in de zon zitten. Niet met andere mensen erbij die mij continue storen tijdens mijn rust.
hoezo geen date? waarom niet?!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja toch
Ik ben 15, je lachte me uit, dus geen date.
Nee 20cm heeft hijquote:Op zondag 27 mei 2012 13:24 schreef Dimens het volgende:
Je vriendin lacht je uit K-Cash. Jij hebt helemaal geen 30 centimeter.
Eigen eiland een optie.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil gewoon forever alone in de zon zitten. Niet met andere mensen erbij die mij continue storen tijdens mijn rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |