Allicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En heb jij nog dingen uit elkaar getrokken vannacht of was het te gezellig op FOK!?
Aiii, voor niks zo'n mooie post gemaakt dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, die ene post was niet op jou gericht, typisch. Ik dacht ik zeg het even.
De meeste wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle FOK!ers hebben toch een penis van 30cm+
ik nietquote:
Daar wordt je blij van als vrouw.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik niet
die van mij is 30cm in omtrek, de lengte wordt in meters gemeten
Kun je nog beter een kind uit poepen dan die van jou in je te nemen gok ik zo.
Een volle 18m toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik niet
die van mij is 30cm in omtrek, de lengte wordt in meters gemeten
Vrouwen die ik heb genomen die de titanic hebben meegemaakt en overleefd (ja beetje oud maar goed) beschreven mijn jongeheer meer als de reling die van voor naar achter liep. 30cm omtrek, dik genoeg maar net zo lang als het schipquote:
Moooiboyquote:Op zondag 27 mei 2012 13:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vrouwen die ik heb genomen die de titanic hebben meegemaakt en overleefd (ja beetje oud maar goed) beschreven mijn jongeheer meer als de reling die van voor naar achter liep. 30cm omtrek, dik genoeg maar net zo lang als het schip
Nouja ik ben natuurlijk wel erg mooi en slim en lief en alles maar je hoeft het niet zo te zeggen hele tijd hoorquote:
Jawel toch, iemand moet het zeggenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja ik ben natuurlijk wel erg mooi en slim en lief en alles maar je hoeft het niet zo te zeggen hele tijd hoor
heyquote:
jaa monkyyy bijvoorbeeld want jij het als een neger die zichzelf geld noemtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |