gast, 15 is wel onder de grens man.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Boterbartje het volgende:
ik zag ergens een pic van jou buik aj en die vond ik kapot lekker kuesjes
Tenminste iemand die het gisteren naar z'n zin had dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:21 schreef Typisch het volgende:
Ik ben voor eeuwig getekend. Gozer die ik ken nog van de basisschool had gister aan de MDMA gezeten, hij was zover van de kaart dat hij koprollen ging maken22 wel geteld.
waarquote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Boterbartje het volgende:
ik zag ergens een pic van jou buik aj en die vond ik kapot lekker kuesjes
Ik heb me ook prima vermaakt, waar ik was die zijn zusje was jarig allemaal 16 jarige dronken meisjes.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het gisteren naar z'n zin had dan.
En helemaal alleen naar huis gegaan zeker.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb me ook prima vermaakt, waar ik was die zijn zusje was jarig allemaal 16 jarige dronken meisjes.
Wat is erg?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Boterbartje is een stalker
En Dimens is echt erg
ja ze heeft toch al een of ander neger die zich k-geld noemt dus boeie, lekkere buik had ze gewoonquote:
Denken dat ik vriendinnetjs van mijn zusje mee naar huis neem.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En helemaal alleen naar huis gegaan zeker.
Maar alsnog alleen naar huis, dus nog niks in feite.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat ik vriendinnetjs van mijn zusje mee naar huis neem.
En ter informatie, tijdens het uitgaan zelf wel raak geschoten, player alles.
nietwaarquote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah, iedereen is weer lekker de 'hosselaar' aan het uithangen
Nee hoor. Jij suggereert dat ik gister nacht/avond niemand mee naar huis heb genomen, dat klopt dus leg ik even uit wat ik wel gedaan heb.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah, iedereen is weer lekker de 'hosselaar' aan het uithangen
Dat klopt, ja. Al het goede kost tijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar alsnog alleen naar huis, dus nog niks in feite.
Dank je wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij suggereert dat ik gister nacht/avond niemand mee naar huis heb genomen, dat klopt dus leg ik even uit wat ik wel gedaan heb.
Lekker makkelijk, als ik had gezegd dat ik niks had 'gehosseld' had je '''' gepost gezien je vorige reactie. En nu zeg ik dit en reageer je zo. Stoer man.
Hij is geen neger gekkiequote:Op zondag 27 mei 2012 12:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ze heeft toch al een of ander neger die zich k-geld noemt dus boeie, lekkere buik had ze gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |