Een broer van een vriend is een half jaar wezen chillen in Australië, een aanrader.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja lijkt me mooi, maar ik wil ook afrika, australie en ik moet ook binnenkort nog een keer terug naar chili gewoon om daar te chillen en alles
oh dat is best wel veel voor zo'n jonge meidquote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, en UK, Frankrijk, Duitsland, China, Thailand, Japan.
Verder niks nee.
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens
Mensen daar zijn ook veel netter
engelsen zijn fout, zeker de jongere generaties.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.
vooral tijdens het uitgaan
Nah ik heb juist alleen maar negatieve verhalen over aussie gehoord. Toch wil ik er wel heen en dan vooral ook naar Nieuw Zeeland en fiji (daar kun je kapot mooi duiken)quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Een broer van een vriend is een half jaar wezen chillen in Australië, een aanrader.
In China, Peking, Shanghai, en waar ik geboren ben, Wuxi.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh dat is best wel veel voor zo'n jonge meid
Waar in china en thailand dan?!
Ik wil rugbyen in NZquote:Op zondag 27 mei 2012 11:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah ik heb juist alleen maar negatieve verhalen over aussie gehoord. Toch wil ik er wel heen en dan vooral ook naar Nieuw Zeeland en fiji (daar kun je kapot mooi duiken)
Maar ik wil ook door zuidamerika reizen
Maar ik wil ook Afrika doen
Maar ik wil ook nog een keer terug naar ZO azie
Maar maar zoveel te zien, gelukkig ben ik nog jong
Ja zijn er heel veel vanquote:
Watwat ben je chinees?!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In China, Peking, Shanghai, en waar ik geboren ben, Wuxi.
En Thailand: Bangkok, Pataya en Huyen ofzo.
Nou, vergeleken met NLquote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.
vooral tijdens het uitgaan
Zoveel te doen zoveel te doen.quote:
Ben je daar geweest?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Watwat ben je chinees?!
Wist ik niet, gaaf man!
Ik vond China echt super gaaf
pics van jou waar je gezicht ook op staat ?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met NL
Wel veel aziaten dan.( ja hi ha ho, ik ben er ook een)
Haha ik kan niet weg, ben pas 16quote:Op zondag 27 mei 2012 11:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoveel te doen zoveel te doen.
Maarja als ik terug ben over 2 weekjes snel geld verdienen in de spanje denk ik deze zomer en dan is het studeren
Maar na m'n studie ga ik sowieso 2 jaar weg
vergeleken met nederland zijn het varkensquote:Op zondag 27 mei 2012 11:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met NL
Wel veel aziaten dan.( ja hi ha ho, ik ben er ook een)
Ja vorige maand man, een maand lang!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?
Ja, ik woon pas 5.5 jaar in NL
ohja, kan welquote:
Ik verbleef in een gastgezin, en damn schimmels overal enzo, 2 dagen niet gedouchedquote:Op zondag 27 mei 2012 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vergeleken met nederland zijn het varkens
en veel indiers vooral.
Ja maar ik kan amper werken omdat mijn rooster nogal fucked up is. En ik ga binnekort beginnen aan m'n rijbewijsquote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ohja, kan wel
maar nog genoeg tijd om overal dus heen te gaan!
ik zou al beginnen met geld opzij leggen als ik jou was man
Ik ben ook nog maar 19 trouwens
A-J is wel een knap aziatisch meisje jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pics van jou waar je gezicht ook op staat ?
Ik ben best wel dol op knappe aziatische vrouwen sinds ik hier in azie zit
Nicequote:Op zondag 27 mei 2012 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja vorige maand man, een maand lang!
Van beijing naar pingyao naar xi'an naar guilin naar yangshuo naar shanghai naar hongkong!
goeie zaak!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar ik kan amper werken omdat mijn rooster nogal fucked up is. En ik ga binnekort beginnen aan m'n rijbewijs
Geen foto's door dm'en heaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
A-J is wel een knap aziatisch meisje ja
Nee dat is ook geen pretje neequote:Op zondag 27 mei 2012 11:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
goeie zaak!
ik hou van lekker touren, ik mis het wel.. al 2 weken geen voet op m'n gaspedaaltje meer gehad
Maar ik had m'n internationale rijbewijs moeten kopen man, nu kon ik geen scooter huren en moest ik fietsen met 40 graden
Nou gewoon de natuur is prachtig, de warmte maar dan het mooiste; de mensenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nice
Yangshuo is mooi
Waarom vind je Azië zo mooi?
wat ik wil weten hoe je eruit ziet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |