quote:
Kankerland?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nederland is qua natuur, mensen, prijzen en weer gewoon het grootste kankerland op de wereld
Oja tuurlijk, het is nog vroegquote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
UK IS SCHOTLAND TOCH OOK LIEVE SCHAT
Duitslandquote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Kankerland?
Je bent met EK zeker voor Duitsland?
Nee wel voor NL maar Nederland is dus een vand e meest lelijke landen ooit. Amsterdam is mooi en een paar oude steden zoals groningen en nijmegen, voor de rest is het gewoon lelijk en kutweerquote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Kankerland?
Je bent met EK zeker voor Duitsland?
Wel ff hier posten danquote:Op zondag 27 mei 2012 11:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Het is traditie om een kilt aan te doen als je gaat trouwen, en dat ben ik daar niet van plan. Maar ik zal er vast wel een aandoen voor een foto ofzo ja
fobo materiaal.quote:
Maakt niet uitquote:
UK heeft ook schijtweer, vaak erger dan hier.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee wel voor NL maar Nederland is dus een vand e meest lelijke landen ooit. Amsterdam is mooi en een paar oude steden zoals groningen en nijmegen, voor de rest is het gewoon lelijk en kutweer
Qua weer wel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee wel voor NL maar Nederland is dus een vand e meest lelijke landen ooit. Amsterdam is mooi en een paar oude steden zoals groningen en nijmegen, voor de rest is het gewoon lelijk en kutweer
Je moet sowieso naar Edinburgh, mooie stad die ik ook gezien heb! Ben er laatst met m'n pa geweest, ervaring om nooit te vergetenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Maar schotland lijkt me ook zo chill he, mooi groen en alles
Als ik thuis ben ga ik gelijk the travel book aanschaffen
Ik weet maar dat britse accent als je daar de radio opzet, de sfeer, de london cabs, de oude huizen en dorpjes land in waards etc. Ik vind het geweldigquote:Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
UK heeft ook schijtweer, vaak erger dan hier.
Dan ben je waarschijnlijk nooit verder dan belgie geweestquote:Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Qua weer wel ja
Voor de rest is het een beetje saai, maar NL is wel baas
loop niet zo te haten zielepietquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nooit verder dan belgie geweest
Ja lijkt me mooi, maar ik wil ook afrika, australie en ik moet ook binnenkort nog een keer terug naar chili gewoon om daar te chillen en allesquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je moet sowieso naar Edinburgh, mooie stad die ik ook gezien heb! Ben er laatst met m'n pa geweest, ervaring om nooit te vergeten
Mee eensquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet maar dat britse accent als je daar de radio opzet, de sfeer, de london cabs, de oude huizen en dorpjes land in waards etc. Ik vind het geweldig
Ik ben ene haterquote:
soms ook paarsquote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens
Mensen daar zijn ook veel netter
Jawel, en UK, Frankrijk, Duitsland, China, Thailand, Japan.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nooit verder dan belgie geweest
Een broer van een vriend is een half jaar wezen chillen in Australië, een aanrader.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja lijkt me mooi, maar ik wil ook afrika, australie en ik moet ook binnenkort nog een keer terug naar chili gewoon om daar te chillen en alles
oh dat is best wel veel voor zo'n jonge meidquote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, en UK, Frankrijk, Duitsland, China, Thailand, Japan.
Verder niks nee.
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens
Mensen daar zijn ook veel netter
engelsen zijn fout, zeker de jongere generaties.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nette mensen in engeland? dat valt best tegen hoor.
vooral tijdens het uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |