quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je merkt wel dat de meeste Fokkers niet kunnen voetballen, jullie alles verloren. Happel alles verloren. Schande dit!
Haha klopt, poule A inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 08:31 schreef Teis91 het volgende:
Volgens mij heb ik tegen jullie gespeeld, jullie hebben een goal gescoord toch? (tegen ons)
Nee, jullie hadden een punt toch? In de poule ja. Die groen zwarten hadden van ons gewonnen hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 09:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de poule? Zijn die groen/zwarten geworden toch?
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinningquote:Op zondag 27 mei 2012 12:05 schreef satecl het volgende:
Ik vond die laatste scheidsrechter trouwens echt een held. Toen de tegenstander met ze 3e op het doel afgingen en die gozert met de bal zelf schoot, floot hij en zei die: 'He jongeman! Het is een teamsport hoor'
En later toen ze weer met ze 3e op goal afkwamen floot hij de wedstrijd af
Hebben we hem geen bier aangeboden?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinning
We hadden onze sterspelers niet aan het bier moeten zetten.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden gewoon die open kansen moeten scoren
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinning
Ok. Too bad. Maar wel begrijpelijk..quote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op verzoek is het via PM aan de spelers gestuurd, en niet hier gezet
Als de rest het goed vindtquote:Op zondag 27 mei 2012 12:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ok. Too bad. Maar wel begrijpelijk..
Kleine kans dat ik hem ook in mijn inbox krijg?
Ja was leuk, verre van hoogstaand, maar wel tof.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:41 schreef Tjacka het volgende:
hee kameraden hoorde van satecl dat jullie het vet hadden gehad?
Kijk liever naar haar knieën, dan naar die van jouquote:Op zondag 27 mei 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
Van mij hoeft het filmpje niet zo online, vriendin vindt het niet tof dat iedereen naar der benen kijkt.
"Ik heb lelijke knieën!".
Ik had bij jou een hindoestaanse humberto tan voorgesteldquote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk liever naar haar knieën, dan naar die van jou
Maar serieus, jij ziet er echt totaal anders uit dan ik mij had voorgesteld...
Een blonde gast van bijna 1,90...quote:Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had bij jou een hindoestaanse humberto tan voorgesteld. Ik wist iig. 100% zeker dat je kaal zou zijn
. Vraag me niet waarom
.
Wat had je van mij gedacht dan?
Is dat serieus een vraag? Bij het omkleden op het veld (ik zou in eerste instantie namelijk niet voetballenquote:
Het is wel een vraag, echt serieus was het niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag? Bij het omkleden op het veld (ik zou in eerste instantie namelijk niet voetballenen ga echt niet helemaal teruglopen naar de kleedkamers) kwamen de vouwen aangerend alsof er gratis scheonen werden weggegeven.
Kan verdomme ook nooit eens ergens wildpissen voor er weer 90 vrouwen in mijn reet staan te snuffelen als een stelletje duitse herders
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een blonde gast van bijna 1,90...
En ik kaal? Fuck, nu hoor ik al bij de kale, dikke pensen...
Ik moest eigenlijk gaan werkenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel een vraag, echt serieus was het niet.
Maar niet eens gezamenlijk douchen na afloop? Vieze mensen zeg.
Hey ik heb gewoon gedouched na afloop, ik ben geen bloody hockeyerquote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel een vraag, echt serieus was het niet.
Maar niet eens gezamenlijk douchen na afloop? Vieze mensen zeg.
Oh die heb ik dus alquote:Op zondag 27 mei 2012 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Mag ik echt niet dat verslag zien?
Hoeft niet online, maar doe maar in DM / PM
Enkel Feijenoorderts, jeweetzquote:Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef Lastpost het volgende:
Lekker besloten houden joh, hadden ze maar langs moeten komen.
Dat is niet zo moeilijk. Mike Boddé.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:05 schreef Dekatria het volgende:
Degene die de imitatie in het begin herkent krijgt bier de eerstvolgende keer.
En dan ben ik zelfs voor orthodoxe Joden nog een officiele jood, ironie hé?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En blond? 1,90 meter? Welnee joh, enkelbijtertje van 1 meter 80 en zo niet-arisch als maar kanFuck de normale hollanders van 15 jaar oud, 1 meter 90 en een geblondeerde kuif.
Just kiddin' bro.
Bende ge jood? Godverredomme. Had ik je lekker kunnen uitratten tegen Leonardo, en pas na 10 minuten uitgelegd dat je een échte jood bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan ben ik zelfs voor orthodoxe Joden nog een officiele jood, ironie hé?
Ik ken het, maar die is het nietquote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jôh! Luister nou maar naar het stukkie dan snap je 'm wel.
Jammerquote:Op zondag 27 mei 2012 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn chick zie je in 't begin (jurkje met groene onderkant en bovenkant zwart-witte strepen), nou ja, minus haar hoofd dan.
Mijn oudooms van vaders kant waren SS'ers, misschien maakt dat het weer een beetje goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bende ge jood? Godverredomme. Had ik je lekker kunnen uitratten tegen Leonardo, en pas na 10 minuten uitgelegd dat je een échte jood bent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Zou ik jou niet nog een foto'tje sturen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jammer
Meh, volgend jaar ben ik er ook bij
Dan winnen wie die shit zeker
Waarvan?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou ik jou niet nog een foto'tje sturen?
Onze tegenstander, echt wat een mongolen. Ik zei het nog tegen het team, zeiden hun: mwah heeft meer wat weg van het shirt van AZ.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Één team dacht: kom, laten we de wit-rood-witte shirts eens uit de kast halen?
Niet gezien dat dat meisje een jongen was?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand trouwens dat meisje gezien in dat jurkje die een vriendje had met zo'n "ajaxshirt", die hem gewoon midden in het gras liep te 'rijden'?
huh wat?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet gezien dat dat meisje een jongen was?
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?quote:
Yep, maar ze was lelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand trouwens dat meisje gezien in dat jurkje die een vriendje had met zo'n "ajaxshirt", die hem gewoon midden in het gras liep te 'rijden'?
Nee man daar ben ik niet zo mee bezigquote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?
Say what?!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?
Die liepen verdomme samen hand in hand, echt niet opgevallen?quote:
Neuh, ik had nog net geen beademing nodig. Zulke dingen vielen niet opquote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die liepen verdomme samen hand in hand, echt niet opgevallen?
Yepquote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat mokkel met die enorme zonnebril was dat toch?
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Zolang t Maar Niet naar niet-Feyenoorders gaat.
Ik zou dus echt niet in zo een shirt kunnen voetballen hé.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Teis91 het volgende:
Die gasten in die jodenshirts zijn ook keihard aangepakt door de uiteindelijke winnaars, twee benen gestrekt erin enzo. Ze kwamen ons nog waarschuwen voor die gasten haha
In het shirt wat je nu aanhad lukte het ook niet echt hoor ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou dus echt niet in zo een shirt kunnen voetballen hé.
Klopt ja, ik had het er ook nog over met hun spits. Tegen ons ook, onze eerste wedstrijd. Ellebogen, trappen etc. Kwam een keer langs die kale van hun, ik kreeg me toch een trap haha.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Teis91 het volgende:
Die gasten in die jodenshirts zijn ook keihard aangepakt door de uiteindelijke winnaars, twee benen gestrekt erin enzo. Ze kwamen ons nog waarschuwen voor die gasten haha
Motherfuckerquote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het shirt wat je nu aanhad lukte het ook niet echt hoor ik.
Die kale had een wat tenger postuur?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had het er ook nog over met hun spits. Tegen ons ook, onze eerste wedstrijd. Ellebogen, trappen etc. Kwam een keer langs die kale van hun, ik kreeg me toch een trap haha.
Ja, maar volgens mij was hij de enige in dat team die helemaal kaal was toch? Jij zat niet in poule A toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Die kale had een wat tenger postuur?
Dat filmpje trouwens. Bij dat doelpunt. Wat een figuur.![]()
Dacht dat ik jou ook bij de eerste lichting verzendingen had gezet? Nouja, uiteindelijk dus nog goed gekomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Happel het volgende:
Ik had dat filmpje op zijn minst in mijn pm box verwacht. Valt me tegen.
Happel is elite Happel kent iedereenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij was hij de enige in dat team die helemaal kaal was toch? Jij zat niet in poule A toch?
Die kale wel inderdaad. Maatje van me. Die zei aan de start al dat ze gingen winnen. Begrijp nu hoe ze dat hebben kunnen bereiken, haha.quote:
Maar dat was eigenlijk niet eens nodig, ze leken erg goed ingespeeld. Spelen ze vaker samen?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Die kale wel inderdaad. Maatje van me. Die zei aan de start al dat ze gingen winnen. Begrijp nu hoe ze dat hebben kunnen bereiken, haha.
Een deel wel, ja. Merendeel van die spelers waren trouwens oud jeugdselectie spelers van onder andere Feijenoord, Sparta en Willem II. Geen koekebakkers dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maar dat was eigenlijk niet eens nodig, ze leken erg goed ingespeeld. Spelen ze vaker samen?
Die zit dus vol met vocht en is blauw als een smurfquote:
Zie je wel, hebben wij het met 5 man zonder wissels echt niet verkeerd gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Een deel wel, ja. Merendeel van die spelers waren trouwens oud jeugdselectie spelers van onder andere Feijenoord, Sparta en Willem II. Geen koekebakkers dus.
Gelijkspel toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je wel, hebben wij het met 5 man zonder wissels echt niet verkeerd gedaan.
Alle tijd om te herstellen toch, maar wel geniale reddingen gemaakt haha.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die zit dus vol met vocht en is blauw als een smurf. helemaal verdraait
.
Ik heb het ook als ik fiets of loop of wat dan ook joh... Dat ding slaat con-ti-nue op slot. Word je doodmoe van.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Alle tijd om te herstellen toch, maar wel geniale reddingen gemaakt haha.
Zo weinig? Wie waren de afhakers..quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee 0-3 in de laatste 2 minutenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelijkspel toch?
Nou dan lijkt het me duidelijk verhaal: onze jongeling van 15 laten we scouten!
Nee er waren flink wat man wat later. Uiteindelijk alleen 2 zijn niet opgekomen geloof ikquote:
Die gasten hadden 4 of 5 wissels en dat brak ons op.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tegen hun was het tot 2 minuten voor tijd 0-0 ja.
Volgend jaar met wisselsquote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gasten hadden 4 of 5 wissels en dat brak ons op.
Voetbal jij nog dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Begreep dat ik en Kapiteintje voor de kwaliteitsinjectie moeten gaan zorgen.
Miljoenentransfersquote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Begreep dat ik en Kapiteintje voor de kwaliteitsinjectie moeten gaan zorgen.
Echt he, ik had eigenlijk de andere teams uit de andere poules nog veel beter verwacht. Vond trouwens dat ze beter 7 tegen 7 konden doen, dat is volgens mij de norm voor op half veld. Tenminste voor zover ik mee heb gedaan met zulke toernooien.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al een jaar niet meer helaas. Al speel ik nog wel eens in de zaal of bij een bierteam op de zaterdag. Maar dat heeft geen enkel niveau.quote:
Alsof 6 man die hun poten breken over hun eigen benen al niet erg genoeg isquote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Echt he, ik had eigenlijk de andere teams uit de andere poules nog veel beter verwacht. Vond trouwens dat ze beter 7 tegen 7 konden doen, dat is volgens mij de norm voor op half veld. Tenminste voor zover ik mee heb gedaan met zulke toernooien.
Haha, maar het scheelt qua conditie een beetje.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsof 6 man die hun poten breken over hun eigen benen al niet erg genoeg is
Dus dat, alleen naar stand kijken is scorebordjournalistiek. Wij waren gewoon de smaakmakersquote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Echt he, ik had eigenlijk de andere teams uit de andere poules nog veel beter verwacht. Vond trouwens dat ze beter 7 tegen 7 konden doen, dat is volgens mij de norm voor op half veld. Tenminste voor zover ik mee heb gedaan met zulke toernooien.
Snap nog steeds niet dat die gasten in dat maandverbandshirt wilden spelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
Hé Donraja: die chick die die gast met dat "ajaxshirt" lag te rijden...
HET-IS-EEN-HOERRRRRRRR-VAN-DE-JODEHHHHHH
Zal de eigen VV zijn geweest, gezien de naam. Maar dan nog, dan hebbie toch wel een uitshirt?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Snap nog steeds niet dat die gasten in dat maandverbandshirt wilden spelen.
Die kop manquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat die gasten in dat maandverbandshirt wilden spelen.
En als je zo'n hoofd hebt als dat wijf, kun je niet kieskeurig zijn toch?
Komop man als je Feyenoorder ben dan zeg je toch tegen je VBL-club "ja ho even jongens, daar gaan we even vrandering in brengen"quote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal de eigen VV zijn geweest, gezien de naam. Maar dan nog, dan hebbie toch wel een uitshirt?
Zijn daar nog gepaste middelen tegen gebruikt?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Happel het volgende:
Wij speelden ook tegen een ploeg met zo een shirt.
Stelletje kleurenblindenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Happel het volgende:
Wij speelden ook tegen een ploeg met zo een shirt. Dat was een team van Sportclub Feijenoord zelf. Apart hoor...
Happel ging bovenop ze zitten en flikkerde bier over hun hoofd tot ze haast verdronken. Ook wel bekend als "beerboarding".quote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zijn daar nog gepaste middelen tegen gebruikt?
Waarom mis ik die momenten altijd?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel ging bovenop ze zitten en flikkerde bier over hun hoofd tot ze haast verdronken. Ook wel bekend als "beerboarding".
Ze hingen het ook pas halverwege de dag opquote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Euribob het volgende:
Ik vond dat klachtenpapiertje boven de wedstrijdplanning ergens ook wel lachwekkend.
Zit mobiel en vrouw komt net (aangeschoten) binnenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
Ja was allemaal goed geregeld. Waarom kom je niet in de slowchat Don?
De zon viel wel mee. Het was meer het kurkdroge veld en geen wisselspelers. Dat heeft ons de titel gekost.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit was zaterdag dus... Hoe erg was het afzien in die zon?
weet je hoeveel zonnebrand er doorheen ging? En toch nog verband.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:25 schreef satecl het volgende:
[..]
De zon viel wel mee. Het was meer het kurkdroge veld en geen wisselspelers. Dat heeft ons de titel gekost.
Leuk, met welk team/poule?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:43 schreef Toekito het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt. Was weliswaar met een ander team daar maar toch
poule a. Ik speelde zelf niet. Mag niet vanwege pacemaker maar was bij A66 als supporter.quote:
Dat waren die gasten in Ajax-shirtsquote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
poule a. Ik speelde zelf niet. Mag niet vanwege pacemaker maar was bij A66 als supporter.
laat die gasten je niet horen.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat waren die gasten in Ajax-shirtszat je in onze poule, man!
A66, hadden jullie een wit/rood/wit tenue?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
poule a. Ik speelde zelf niet. Mag niet vanwege pacemaker maar was bij A66 als supporter.
Lees dit topic even door, er waren er meer die dat dachtenquote:
weet ik, hoorde ik op de velden zaterdag ook al.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lees dit topic even door, er waren er meer die dat dachten
mijn invloed bleef beperkt door tussen de wedstrijden beetje op goal te schieten.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:58 schreef DonRaja het volgende:
Maar dat is dus al het 4e team met FOK!-invloed
Oh om je alvast voor te bereiden: HMF gaat vragen hebben over die chick die 1 van jullie spelers aan het berijden was naast het veld en volgens Euribob liepen een paar van jullie spelers letterlijk hand in handquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn invloed bleef beperkt door tussen de wedstrijden beetje op goal te schieten.
Hand in hand heb ik ook niet gezien, berijden wel even. Maar HMF vond het intrigerendquote:Op maandag 28 mei 2012 10:07 schreef Toekito het volgende:
Hand in hand? Niet gezien.
Dat berijden? Hoorde zoiets maar heb niks gezien op beetje gezoen na.
het door jullie benoemde jodenshirt idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
A66, hadden jullie een wit/rood/wit tenue?
vast wel, ik was alleen maar mee om te kijken he. Ik speel daar niet ofzo.quote:
Was jij die steroïdengast met roodkleurige tanktop?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Huhwat?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hand in hand heb ik ook niet gezien, berijden wel even. Maar HMF vond het intrigerend
nee ben iel opdondertje. Had dat oranje shirt aanquote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij die steroïdengast met roodkleurige tanktop?
Oh lachen manquote:Op maandag 28 mei 2012 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ben iel opdondertje. Had dat oranje shirt aan
gewoon clubtenue. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh lachen man.
Maar serieus wat mankeerde die gasten om zo'n shirt aan te doen?
Ja leuk en alles maar;quote:Op maandag 28 mei 2012 10:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon clubtenue. Niets meer niets minder.
je stelt je aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja leuk en alles maar;
1) Waarom ga je dan bij zo'n club ballen
2) Als je dat al doet; waarom doe je niets aan het shirt
3) Als dat niet kan: waarom kom je naar een Feyenoordbijeenkomst in een jodenshirt
nee. Sommige spelen al hun hele leven in dat shirt.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend op dit forum, maar het zijn toch legitieme vragen
Dan nog: waarom trek je geen uitshirt aan?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee. Sommige spelen al hun hele leven in dat shirt.
Het is toch een goeie reden dat het hun club tenue's zijn. Daar mogen ze best trots op zijn. En zo erg leken ze nou ook weer niet op ajax shirts.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan nog: waarom trek je geen uitshirt aan?
Nouuuuuquote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is toch een goeie reden dat het hun club tenue's zijn. Daar mogen ze best trots op zijn. En zo erg leken ze nou ook weer niet op ajax shirts.
vond het persoonlijk meer AZ van voren en Arsenal van achter.quote:
Wat Caland zei.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is toch een goeie reden dat het hun club tenue's zijn. Daar mogen ze best trots op zijn. En zo erg leken ze nou ook weer niet op ajax shirts.
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef Muto het volgende:
Shirtjes niet gezien, maar wat een ophef. Man, man, man.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Geen Feyenoorder (al draag ik ze wel een warm hart toe), wel jullie enige teletekst supporter van het eerste uur, ben benieuwd naar het videoverslag indien iemand hem wil en mag doorsturen.
quote:
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stadquote:
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
ASJE UIT OSS KOMPquote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?
Dus jij bent voor GAE, Twente, Madrid, United én Feyenoord?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef Koen_W1 het volgende:
Gister na menig aantal borrels ook besloten om met groepje mee te doen volgend seizoen. Dus nu even een jaartje goed trainen
Haha wie weet. Maat van mij is ook actief hier. En wij hebben eigenlijk met zijn tweeën beslist dat de anderen ook gaan meedoen, die weten er nog niet vanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beter
Ik ook, ik regel de Tifo actiequote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Muto het volgende:
Volgend jaar probeer ik er zeker bij te zijn. Als publiek.
1 team met 24 wisselspelersquote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Lastpost het volgende:
Kunnen we niet gewoon 2 teams inschrijven komend jaar, zoveel animo.
Alleen voor de Groene Haas Elite lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Geen Feyenoorder (al draag ik ze wel een warm hart toe), wel jullie enige teletekst supporter van het eerste uur, ben benieuwd naar het videoverslag indien iemand hem wil en mag doorsturen.
Haha dat zou wel passen bij mijn conditie. Ben in t veld altijd een opkomende back, alleen het terugkomen is wel wat minder geworden.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen voor de Groene Haas Elite lijkt me.
quote:
Dat je voor PSV bent, dat maakt uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef 3M1N3M het volgende:
kan ik volgend jaar meedoen?
ik ben alleen wel veertien dat jaar, maakt dat uit?
Extra wisselspeler is wel handig, met al die hooligansquote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet 7 tegen 7? Dat is toch altijd zo op halve velden?
vond het ook al raar. En vond de arbitrage een drama.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet 7 tegen 7? Dat is toch altijd zo op halve velden?
Was gewoon prima hoor, als je komt om te winnen misschien frustrerend maar verder..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
vond het ook al raar. En vond de arbitrage een drama.
Mwah, arbitrage vond ik prima in onze poule. Maar idd. 7 tegen 7 zou beter zijn geweest. Met bedrijfsvoetbal is het ook altijd 7 tegen 7 op half veld.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
vond het ook al raar. En vond de arbitrage een drama.
in de competities die op halve velden spelen, is het ook 7 tegen 7 toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Mwah, arbitrage vond ik prima in onze poule. Maar idd. 7 tegen 7 zou beter zijn geweest. Met bedrijfsvoetbal is het ook altijd 7 tegen 7 op half veld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 00:22:55 ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de competities die op halve velden spelen, is het ook 7 tegen 7 toch?
Op zich is dat wel fijner lijkt mijIk heb op de velden vam PKC een aantal jaar terug een 7x7 competitie gespeeld. Speelden we tegen Leefbaar Rotterdam etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nou inmiddels kampioen?BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Vanuit de organisatie werd dit topic ook gevolgd. Op mijn mailtje met teambeschrijving kreeg ik de reply: We hadden de teamsamenstelling al opgemaakt vanuit het topic op FOK!
Dus nogmaals voor de orga: grote klasse mannen!
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb op de velden vam PKC een aantal jaar terug een 7x7 competitie gespeeld. Speelden we tegen Leefbaar Rotterdam etc.
Ben je nou inmiddels kampioen?
Ouch... Zo wil je echt niet 2e worden inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeDBGC heeft laatste wedstrijd gewonnen, wel beiden evenveel punten, maar hun doelsaldo was beter
Volgend seizoen gaan we er weer voor
Uiteraard speel je om te winnenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was gewoon prima hoor, als je komt om te winnen misschien frustrerend maar verder..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de competities die op halve velden spelen, is het ook 7 tegen 7 toch?
Op zich is dat wel fijner lijkt mijIk weet niet wat jouw niveau is, maar hier op de plaatstelijke voetbalvereniging hebben we ook altijd 7 tegen 7 en toen ik in eerste jaars B was hadden we een team opgericht en moesten we in de poule tegen vrouwen 1. We hebben ze he-le-maal lens getikt terwijl we zelf niet de allergrootste talenten zijn. Dus denk dat je weinig kans maakt tegen mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan was jullie vrouwen 1 nou niet echt fantastischquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw niveau is, maar hier op de plaatstelijke voetbalvereniging hebben we ook altijd 7 tegen 7 en toen ik in eerste jaars B was hadden we een team opgericht en moesten we in de poule tegen vrouwen 1. We hebben ze he-le-maal lens getikt terwijl we zelf niet de allergrootste talenten zijn. Dus denk dat je weinig kans maakt tegen mannen.
Snelste tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
![]()
http://www.defeijenoorder(...)terstoernooi-2012-2/
De enige ook, jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel de hardst-schreeuwende commentator hadden.
En voel daar nog steeds de consequenties vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
Hij heeft zelfs nog een wedstrijdje meegespeeld ook, Deka
Dan mag je bier gaan halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgend jaar doe ik zeker ook mee
Ben alleen geen extreem talent ofzo, nooit op voetbal gezeten
Nee, 15 toch? Dan is hij volgend jaar 16...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij istie daar nog te jong voor.
Oh ja, klopt. Geweldig dan zijn Euribob en PizzaGeit samen nog niet eens even oud als ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, 15 toch? Dan is hij volgend jaar 16...
Confronterend he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Geweldig dan zijn Euribob en PizzaGeit samen nog niet eens even oud als ik
Dan ben ik 16quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij istie daar nog te jong voor.
15quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe oud is Euribob dan? Die deed toch ook mee?
Nah, ik kan, of kon, best goed keepen. En ik ben snel, kan, als ik de kans heb redelijk hard schieten, alleen mn baltechniek is vrij ... dramatisch zegmaarquote:
Met andere clubs dan, worden dikke rellenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
Zoveel animo haha, straks heb je genoeg mensen om een eigen toernooi te starten.
6 teams van Feyenoord, 2 van psv en 2 van ajax lijkt me een goed idee. En dan een mixteam van twente en de rest. :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met andere clubs dan, worden dikke rellen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:01 schreef Muto het volgende:
Ik heb ook nooit op voetbal gezeten, maar ik ben volgens mij wel een topcoach. Als je ziet hoe vaak ik gelijk heb over Feyenoord en Oranje...
Goed plan, gewoon onderling een balletje trappenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Is het geen idee om - serieus - een wedstrijdje te organiseren dan deze zomer jongens? Als er zóveel animo is...
Gaan we daarna barbecuen en zuipen?
Lijkt me wel lachen ja, gewoon een mini-toernooi oid.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed plan, gewoon onderling een balletje trappen
klinkt tof ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Is het geen idee om - serieus - een wedstrijdje te organiseren dan deze zomer jongens? Als er zóveel animo is...
Mag ik meedoenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Vinnik best, al moeten we dan wel even snel een datumpje prikken waarop iedereen/de meesten kunnen. Kan iedereen er rekening meehouden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Ow douchen? Wordt het zo intensief dan
Idd. even goed de tijd nemen om alles te organiseren, ook voor eventuele afmeldingen etc. Natuurlijk ook voldoende wissels regelen haha.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vinnik best, al moeten we dan wel even snel een datumpje prikken waarop iedereen/de meesten kunnen. Kan iedereen er rekening meehouden.
Op zich zijn er nu veel velden beschikbaar door de zomerstop, alleen wel even toestemming vragen etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
En je moet dan een voetbal vereniging zien te regelen. Als dit doorgaat kom ik wel bier drinken.En scheidsrechteren bij Feyenoord-Ajax natuurlijk.
Invitational kan nog leuk worden. Komt straks het Ajax-topic ofzo meedoenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef DonRaja het volgende:
Weer een 'Feijenoorders exclusive' of maken we een 'invitational'?
We regelen de Kuip!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Op zich zijn er nu veel velden beschikbaar door de zomerstop, alleen wel even toestemming vragen etc.
Ik denk dat je per team moet doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef DonRaja het volgende:
Weer een 'Feijenoorders exclusive' of maken we een 'invitational'?
NEC en Vitesse in 1 team.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je per team moet doen.
Dus het PSV, Ajax en Feyenoord topic aparte teams. En dan de overige mensen die voor clubs als Twente en Vitesse zijn samen.
Ligt eraan hoeveel mensen zich zullen aanmelden, maar zo te lezen denk ik dat zich minimaal 25-30 mensen aanmelden toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je per team moet doen.
Dus het PSV, Ajax en Feyenoord topic aparte teams. En dan de overige mensen die voor clubs als Twente en Vitesse zijn samen.
We zitten toch al bijna aan het eind van dit topic, maken we van het volgende gewoon het inschrijvingstopicquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat je het zo het beste kunt doen:
Inschrijving:
FOK! naam - team die je support
En dan zoveel mogelijk supporters van elke club bij elkaar doen.
Jazekerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
We kenden elkaar voor zaterdag ook niet, na 1 wedstrijdje is dat wel over hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jazeker
Weet naar waar we het dan doen, zal er dan wel met trein heenmoeten ofzo. Ik ken alleen niemand
Serieus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We kenden elkaar voor zaterdag ook niet, na 1 wedstrijdje is dat wel over hoor
Wij kenden elkaar ook niet zaterdag, maar het leek alsof we elkaar al jaren kenden. Was echt gezellig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jazeker
Weet naar waar we het dan doen, zal er dan wel met trein heenmoeten ofzo. Ik ken alleen niemand
Das juist humor man, ik lach me nog steeds stuk om het feit dat ik de eerste neger op Varkenoord aanzag voor DonRaja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jazeker
Goed idee, maar wel 7 tegen 7 op half veld. 6 x 6 moet je teveel lopen in de brandende zon :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat je het zo het beste kunt doen:
Inschrijving:
FOK! naam - team die je support
En dan zoveel mogelijk supporters van elke club bij elkaar doen.
Optie 1 aub.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef DonRaja het volgende:
Ok, dus we gaan voor:
1. Het 1e Fey-FOK! voetbaltoernooi
of
2. Het 1e FOK! voetbaltoernooi
Kun je nagaan hoe moeilijk ik het had om jullie te herkennenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Das juist humor man, ik lach me nog steeds stuk om het feit dat ik de eerste neger op Varkenoord aanzag voor DonRaja.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Das juist humor man, ik lach me nog steeds stuk om het feit dat ik de eerste neger op Varkenoord aanzag voor DonRaja.
Optie 1 heeft ook mijn eigen voorkeurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef NumberSeven het volgende:
Optie 1, als we zo'n 25 man kunnen regelen is optie 1 prima toch?
Laten we even de aanmeldingen afwachten, als het niet genoeg is dan vragen we de anderen ook om een team in te schrijven. Maar feyenoord moet wel in de meerderheid zijn :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Fey-FOK! toernooi gaat je nooit lukken ben ik bang. Van de 30 mensen die zich inschrijven moet je van de helft uitgaan die daadwerkelijk gaan komen.
Das 7x7 met 1 scheids. Gewoon teams herindelen en gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Fey-FOK! toernooi gaat je nooit lukken ben ik bang. Van de 30 mensen die zich inschrijven moet je van de helft uitgaan die daadwerkelijk gaan komen.
Jij hebt geen zin in een voetbaltoernooitje?quote:
Ik (Stefan de Vrijquote:
Lees je PM's man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik (Stefan de Vrij) deed zelf mee, maar weet het ook nog steeds niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |