Jazekerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Is het geen idee om - serieus - een wedstrijdje te organiseren dan deze zomer jongens? Als er zóveel animo is...
Gaan we daarna barbecuen en zuipen?
We kenden elkaar voor zaterdag ook niet, na 1 wedstrijdje is dat wel over hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jazeker
Weet naar waar we het dan doen, zal er dan wel met trein heenmoeten ofzo. Ik ken alleen niemand
Serieus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We kenden elkaar voor zaterdag ook niet, na 1 wedstrijdje is dat wel over hoor
Wij kenden elkaar ook niet zaterdag, maar het leek alsof we elkaar al jaren kenden. Was echt gezellig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jazeker
Weet naar waar we het dan doen, zal er dan wel met trein heenmoeten ofzo. Ik ken alleen niemand
Das juist humor man, ik lach me nog steeds stuk om het feit dat ik de eerste neger op Varkenoord aanzag voor DonRaja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jazeker
Goed idee, maar wel 7 tegen 7 op half veld. 6 x 6 moet je teveel lopen in de brandende zon :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat je het zo het beste kunt doen:
Inschrijving:
FOK! naam - team die je support
En dan zoveel mogelijk supporters van elke club bij elkaar doen.
Optie 1 aub.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef DonRaja het volgende:
Ok, dus we gaan voor:
1. Het 1e Fey-FOK! voetbaltoernooi
of
2. Het 1e FOK! voetbaltoernooi
Kun je nagaan hoe moeilijk ik het had om jullie te herkennenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Das juist humor man, ik lach me nog steeds stuk om het feit dat ik de eerste neger op Varkenoord aanzag voor DonRaja.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Das juist humor man, ik lach me nog steeds stuk om het feit dat ik de eerste neger op Varkenoord aanzag voor DonRaja.
Optie 1 heeft ook mijn eigen voorkeurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef NumberSeven het volgende:
Optie 1, als we zo'n 25 man kunnen regelen is optie 1 prima toch?
Laten we even de aanmeldingen afwachten, als het niet genoeg is dan vragen we de anderen ook om een team in te schrijven. Maar feyenoord moet wel in de meerderheid zijn :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Fey-FOK! toernooi gaat je nooit lukken ben ik bang. Van de 30 mensen die zich inschrijven moet je van de helft uitgaan die daadwerkelijk gaan komen.
Das 7x7 met 1 scheids. Gewoon teams herindelen en gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Fey-FOK! toernooi gaat je nooit lukken ben ik bang. Van de 30 mensen die zich inschrijven moet je van de helft uitgaan die daadwerkelijk gaan komen.
Jij hebt geen zin in een voetbaltoernooitje?quote:
Ik (Stefan de Vrijquote:
Lees je PM's man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik (Stefan de Vrij) deed zelf mee, maar weet het ook nog steeds niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |