quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je merkt wel dat de meeste Fokkers niet kunnen voetballen, jullie alles verloren. Happel alles verloren. Schande dit!
Haha klopt, poule A inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 08:31 schreef Teis91 het volgende:
Volgens mij heb ik tegen jullie gespeeld, jullie hebben een goal gescoord toch? (tegen ons)
Nee, jullie hadden een punt toch? In de poule ja. Die groen zwarten hadden van ons gewonnen hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 09:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de poule? Zijn die groen/zwarten geworden toch?
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinningquote:Op zondag 27 mei 2012 12:05 schreef satecl het volgende:
Ik vond die laatste scheidsrechter trouwens echt een held. Toen de tegenstander met ze 3e op het doel afgingen en die gozert met de bal zelf schoot, floot hij en zei die: 'He jongeman! Het is een teamsport hoor'
En later toen ze weer met ze 3e op goal afkwamen floot hij de wedstrijd af
Hebben we hem geen bier aangeboden?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinning
We hadden onze sterspelers niet aan het bier moeten zetten.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden gewoon die open kansen moeten scoren
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |