Ja, maar volgens mij was hij de enige in dat team die helemaal kaal was toch? Jij zat niet in poule A toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Die kale had een wat tenger postuur?
Dat filmpje trouwens. Bij dat doelpunt. Wat een figuur.![]()
Dacht dat ik jou ook bij de eerste lichting verzendingen had gezet? Nouja, uiteindelijk dus nog goed gekomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Happel het volgende:
Ik had dat filmpje op zijn minst in mijn pm box verwacht. Valt me tegen.
Happel is elite Happel kent iedereenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij was hij de enige in dat team die helemaal kaal was toch? Jij zat niet in poule A toch?
Die kale wel inderdaad. Maatje van me. Die zei aan de start al dat ze gingen winnen. Begrijp nu hoe ze dat hebben kunnen bereiken, haha.quote:
Maar dat was eigenlijk niet eens nodig, ze leken erg goed ingespeeld. Spelen ze vaker samen?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Die kale wel inderdaad. Maatje van me. Die zei aan de start al dat ze gingen winnen. Begrijp nu hoe ze dat hebben kunnen bereiken, haha.
Een deel wel, ja. Merendeel van die spelers waren trouwens oud jeugdselectie spelers van onder andere Feijenoord, Sparta en Willem II. Geen koekebakkers dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maar dat was eigenlijk niet eens nodig, ze leken erg goed ingespeeld. Spelen ze vaker samen?
Die zit dus vol met vocht en is blauw als een smurfquote:
Zie je wel, hebben wij het met 5 man zonder wissels echt niet verkeerd gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Een deel wel, ja. Merendeel van die spelers waren trouwens oud jeugdselectie spelers van onder andere Feijenoord, Sparta en Willem II. Geen koekebakkers dus.
Gelijkspel toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je wel, hebben wij het met 5 man zonder wissels echt niet verkeerd gedaan.
Alle tijd om te herstellen toch, maar wel geniale reddingen gemaakt haha.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die zit dus vol met vocht en is blauw als een smurf. helemaal verdraait
.
Ik heb het ook als ik fiets of loop of wat dan ook joh... Dat ding slaat con-ti-nue op slot. Word je doodmoe van.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Alle tijd om te herstellen toch, maar wel geniale reddingen gemaakt haha.
Zo weinig? Wie waren de afhakers..quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee 0-3 in de laatste 2 minutenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelijkspel toch?
Nou dan lijkt het me duidelijk verhaal: onze jongeling van 15 laten we scouten!
Nee er waren flink wat man wat later. Uiteindelijk alleen 2 zijn niet opgekomen geloof ikquote:
Die gasten hadden 4 of 5 wissels en dat brak ons op.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tegen hun was het tot 2 minuten voor tijd 0-0 ja.
Volgend jaar met wisselsquote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gasten hadden 4 of 5 wissels en dat brak ons op.
Voetbal jij nog dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Begreep dat ik en Kapiteintje voor de kwaliteitsinjectie moeten gaan zorgen.
Miljoenentransfersquote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Begreep dat ik en Kapiteintje voor de kwaliteitsinjectie moeten gaan zorgen.
Echt he, ik had eigenlijk de andere teams uit de andere poules nog veel beter verwacht. Vond trouwens dat ze beter 7 tegen 7 konden doen, dat is volgens mij de norm voor op half veld. Tenminste voor zover ik mee heb gedaan met zulke toernooien.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al een jaar niet meer helaas. Al speel ik nog wel eens in de zaal of bij een bierteam op de zaterdag. Maar dat heeft geen enkel niveau.quote:
Alsof 6 man die hun poten breken over hun eigen benen al niet erg genoeg isquote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Echt he, ik had eigenlijk de andere teams uit de andere poules nog veel beter verwacht. Vond trouwens dat ze beter 7 tegen 7 konden doen, dat is volgens mij de norm voor op half veld. Tenminste voor zover ik mee heb gedaan met zulke toernooien.
Haha, maar het scheelt qua conditie een beetje.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsof 6 man die hun poten breken over hun eigen benen al niet erg genoeg is
Dus dat, alleen naar stand kijken is scorebordjournalistiek. Wij waren gewoon de smaakmakersquote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Echt he, ik had eigenlijk de andere teams uit de andere poules nog veel beter verwacht. Vond trouwens dat ze beter 7 tegen 7 konden doen, dat is volgens mij de norm voor op half veld. Tenminste voor zover ik mee heb gedaan met zulke toernooien.
Snap nog steeds niet dat die gasten in dat maandverbandshirt wilden spelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
Hé Donraja: die chick die die gast met dat "ajaxshirt" lag te rijden...
HET-IS-EEN-HOERRRRRRRR-VAN-DE-JODEHHHHHH
Zal de eigen VV zijn geweest, gezien de naam. Maar dan nog, dan hebbie toch wel een uitshirt?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Snap nog steeds niet dat die gasten in dat maandverbandshirt wilden spelen.
Die kop manquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat die gasten in dat maandverbandshirt wilden spelen.
En als je zo'n hoofd hebt als dat wijf, kun je niet kieskeurig zijn toch?
Komop man als je Feyenoorder ben dan zeg je toch tegen je VBL-club "ja ho even jongens, daar gaan we even vrandering in brengen"quote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal de eigen VV zijn geweest, gezien de naam. Maar dan nog, dan hebbie toch wel een uitshirt?
Zijn daar nog gepaste middelen tegen gebruikt?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Happel het volgende:
Wij speelden ook tegen een ploeg met zo een shirt.
Stelletje kleurenblindenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Happel het volgende:
Wij speelden ook tegen een ploeg met zo een shirt. Dat was een team van Sportclub Feijenoord zelf. Apart hoor...
Happel ging bovenop ze zitten en flikkerde bier over hun hoofd tot ze haast verdronken. Ook wel bekend als "beerboarding".quote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zijn daar nog gepaste middelen tegen gebruikt?
Waarom mis ik die momenten altijd?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel ging bovenop ze zitten en flikkerde bier over hun hoofd tot ze haast verdronken. Ook wel bekend als "beerboarding".
Ze hingen het ook pas halverwege de dag opquote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Euribob het volgende:
Ik vond dat klachtenpapiertje boven de wedstrijdplanning ergens ook wel lachwekkend.
Zit mobiel en vrouw komt net (aangeschoten) binnenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
Ja was allemaal goed geregeld. Waarom kom je niet in de slowchat Don?
De zon viel wel mee. Het was meer het kurkdroge veld en geen wisselspelers. Dat heeft ons de titel gekost.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit was zaterdag dus... Hoe erg was het afzien in die zon?
weet je hoeveel zonnebrand er doorheen ging? En toch nog verband.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:25 schreef satecl het volgende:
[..]
De zon viel wel mee. Het was meer het kurkdroge veld en geen wisselspelers. Dat heeft ons de titel gekost.
Leuk, met welk team/poule?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:43 schreef Toekito het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt. Was weliswaar met een ander team daar maar toch
poule a. Ik speelde zelf niet. Mag niet vanwege pacemaker maar was bij A66 als supporter.quote:
Dat waren die gasten in Ajax-shirtsquote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
poule a. Ik speelde zelf niet. Mag niet vanwege pacemaker maar was bij A66 als supporter.
laat die gasten je niet horen.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat waren die gasten in Ajax-shirtszat je in onze poule, man!
A66, hadden jullie een wit/rood/wit tenue?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
poule a. Ik speelde zelf niet. Mag niet vanwege pacemaker maar was bij A66 als supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |