Wat Caland zei.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is toch een goeie reden dat het hun club tenue's zijn. Daar mogen ze best trots op zijn. En zo erg leken ze nou ook weer niet op ajax shirts.
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef Muto het volgende:
Shirtjes niet gezien, maar wat een ophef. Man, man, man.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Geen Feyenoorder (al draag ik ze wel een warm hart toe), wel jullie enige teletekst supporter van het eerste uur, ben benieuwd naar het videoverslag indien iemand hem wil en mag doorsturen.
quote:
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stadquote:
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
ASJE UIT OSS KOMPquote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?
Dus jij bent voor GAE, Twente, Madrid, United én Feyenoord?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef Koen_W1 het volgende:
Gister na menig aantal borrels ook besloten om met groepje mee te doen volgend seizoen. Dus nu even een jaartje goed trainen
Haha wie weet. Maat van mij is ook actief hier. En wij hebben eigenlijk met zijn tweeën beslist dat de anderen ook gaan meedoen, die weten er nog niet vanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beter
Ik ook, ik regel de Tifo actiequote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Muto het volgende:
Volgend jaar probeer ik er zeker bij te zijn. Als publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |