Lees dit topic even door, er waren er meer die dat dachtenquote:
weet ik, hoorde ik op de velden zaterdag ook al.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lees dit topic even door, er waren er meer die dat dachten
mijn invloed bleef beperkt door tussen de wedstrijden beetje op goal te schieten.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:58 schreef DonRaja het volgende:
Maar dat is dus al het 4e team met FOK!-invloed
Oh om je alvast voor te bereiden: HMF gaat vragen hebben over die chick die 1 van jullie spelers aan het berijden was naast het veld en volgens Euribob liepen een paar van jullie spelers letterlijk hand in handquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn invloed bleef beperkt door tussen de wedstrijden beetje op goal te schieten.
Hand in hand heb ik ook niet gezien, berijden wel even. Maar HMF vond het intrigerendquote:Op maandag 28 mei 2012 10:07 schreef Toekito het volgende:
Hand in hand? Niet gezien.
Dat berijden? Hoorde zoiets maar heb niks gezien op beetje gezoen na.
het door jullie benoemde jodenshirt idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
A66, hadden jullie een wit/rood/wit tenue?
vast wel, ik was alleen maar mee om te kijken he. Ik speel daar niet ofzo.quote:
Was jij die steroïdengast met roodkleurige tanktop?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
poule a. Ik speelde zelf niet. Mag niet vanwege pacemaker maar was bij A66 als supporter.
Huhwat?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hand in hand heb ik ook niet gezien, berijden wel even. Maar HMF vond het intrigerend
nee ben iel opdondertje. Had dat oranje shirt aanquote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij die steroïdengast met roodkleurige tanktop?
Oh lachen manquote:Op maandag 28 mei 2012 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ben iel opdondertje. Had dat oranje shirt aan
gewoon clubtenue. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh lachen man.
Maar serieus wat mankeerde die gasten om zo'n shirt aan te doen?
Ja leuk en alles maar;quote:Op maandag 28 mei 2012 10:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon clubtenue. Niets meer niets minder.
je stelt je aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja leuk en alles maar;
1) Waarom ga je dan bij zo'n club ballen
2) Als je dat al doet; waarom doe je niets aan het shirt
3) Als dat niet kan: waarom kom je naar een Feyenoordbijeenkomst in een jodenshirt
nee. Sommige spelen al hun hele leven in dat shirt.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend op dit forum, maar het zijn toch legitieme vragen
Dan nog: waarom trek je geen uitshirt aan?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee. Sommige spelen al hun hele leven in dat shirt.
Het is toch een goeie reden dat het hun club tenue's zijn. Daar mogen ze best trots op zijn. En zo erg leken ze nou ook weer niet op ajax shirts.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan nog: waarom trek je geen uitshirt aan?
Nouuuuuquote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is toch een goeie reden dat het hun club tenue's zijn. Daar mogen ze best trots op zijn. En zo erg leken ze nou ook weer niet op ajax shirts.
vond het persoonlijk meer AZ van voren en Arsenal van achter.quote:
Wat Caland zei.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is toch een goeie reden dat het hun club tenue's zijn. Daar mogen ze best trots op zijn. En zo erg leken ze nou ook weer niet op ajax shirts.
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef Muto het volgende:
Shirtjes niet gezien, maar wat een ophef. Man, man, man.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Geen Feyenoorder (al draag ik ze wel een warm hart toe), wel jullie enige teletekst supporter van het eerste uur, ben benieuwd naar het videoverslag indien iemand hem wil en mag doorsturen.
quote:
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stadquote:
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
ASJE UIT OSS KOMPquote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?
Dus jij bent voor GAE, Twente, Madrid, United én Feyenoord?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef Koen_W1 het volgende:
Gister na menig aantal borrels ook besloten om met groepje mee te doen volgend seizoen. Dus nu even een jaartje goed trainen
Haha wie weet. Maat van mij is ook actief hier. En wij hebben eigenlijk met zijn tweeën beslist dat de anderen ook gaan meedoen, die weten er nog niet vanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beter
Ik ook, ik regel de Tifo actiequote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Muto het volgende:
Volgend jaar probeer ik er zeker bij te zijn. Als publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |