quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Geen Feyenoorder (al draag ik ze wel een warm hart toe), wel jullie enige teletekst supporter van het eerste uur, ben benieuwd naar het videoverslag indien iemand hem wil en mag doorsturen.
quote:
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stadquote:
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
ASJE UIT OSS KOMPquote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus dan heb je vijf favoriete clubs?
Dus jij bent voor GAE, Twente, Madrid, United én Feyenoord?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, als je die 2-1 en het daarop ontstane feest in de beker wegdenkt, zijn we bijna allemaal voor Feyenoord in deze stad
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef Koen_W1 het volgende:
Gister na menig aantal borrels ook besloten om met groepje mee te doen volgend seizoen. Dus nu even een jaartje goed trainen
Haha wie weet. Maat van mij is ook actief hier. En wij hebben eigenlijk met zijn tweeën beslist dat de anderen ook gaan meedoen, die weten er nog niet vanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon dan meedoen met ons MACHTIGE TEAM. Hoe meer hoe beter
Ik ook, ik regel de Tifo actiequote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Muto het volgende:
Volgend jaar probeer ik er zeker bij te zijn. Als publiek.
1 team met 24 wisselspelersquote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Lastpost het volgende:
Kunnen we niet gewoon 2 teams inschrijven komend jaar, zoveel animo.
Alleen voor de Groene Haas Elite lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Geen Feyenoorder (al draag ik ze wel een warm hart toe), wel jullie enige teletekst supporter van het eerste uur, ben benieuwd naar het videoverslag indien iemand hem wil en mag doorsturen.
Haha dat zou wel passen bij mijn conditie. Ben in t veld altijd een opkomende back, alleen het terugkomen is wel wat minder geworden.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen voor de Groene Haas Elite lijkt me.
quote:
Dat je voor PSV bent, dat maakt uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef 3M1N3M het volgende:
kan ik volgend jaar meedoen?
ik ben alleen wel veertien dat jaar, maakt dat uit?
Extra wisselspeler is wel handig, met al die hooligansquote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet 7 tegen 7? Dat is toch altijd zo op halve velden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |