1 team met 24 wisselspelersquote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Lastpost het volgende:
Kunnen we niet gewoon 2 teams inschrijven komend jaar, zoveel animo.
Alleen voor de Groene Haas Elite lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Geen Feyenoorder (al draag ik ze wel een warm hart toe), wel jullie enige teletekst supporter van het eerste uur, ben benieuwd naar het videoverslag indien iemand hem wil en mag doorsturen.
Haha dat zou wel passen bij mijn conditie. Ben in t veld altijd een opkomende back, alleen het terugkomen is wel wat minder geworden.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen voor de Groene Haas Elite lijkt me.
quote:
Dat je voor PSV bent, dat maakt uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef 3M1N3M het volgende:
kan ik volgend jaar meedoen?
ik ben alleen wel veertien dat jaar, maakt dat uit?
Extra wisselspeler is wel handig, met al die hooligansquote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet 7 tegen 7? Dat is toch altijd zo op halve velden?
vond het ook al raar. En vond de arbitrage een drama.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet 7 tegen 7? Dat is toch altijd zo op halve velden?
Was gewoon prima hoor, als je komt om te winnen misschien frustrerend maar verder..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
vond het ook al raar. En vond de arbitrage een drama.
Mwah, arbitrage vond ik prima in onze poule. Maar idd. 7 tegen 7 zou beter zijn geweest. Met bedrijfsvoetbal is het ook altijd 7 tegen 7 op half veld.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
vond het ook al raar. En vond de arbitrage een drama.
in de competities die op halve velden spelen, is het ook 7 tegen 7 toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Mwah, arbitrage vond ik prima in onze poule. Maar idd. 7 tegen 7 zou beter zijn geweest. Met bedrijfsvoetbal is het ook altijd 7 tegen 7 op half veld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 00:22:55 ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de competities die op halve velden spelen, is het ook 7 tegen 7 toch?
Op zich is dat wel fijner lijkt mijIk heb op de velden vam PKC een aantal jaar terug een 7x7 competitie gespeeld. Speelden we tegen Leefbaar Rotterdam etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nou inmiddels kampioen?BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Vanuit de organisatie werd dit topic ook gevolgd. Op mijn mailtje met teambeschrijving kreeg ik de reply: We hadden de teamsamenstelling al opgemaakt vanuit het topic op FOK!
Dus nogmaals voor de orga: grote klasse mannen!
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb op de velden vam PKC een aantal jaar terug een 7x7 competitie gespeeld. Speelden we tegen Leefbaar Rotterdam etc.
Ben je nou inmiddels kampioen?
Ouch... Zo wil je echt niet 2e worden inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeDBGC heeft laatste wedstrijd gewonnen, wel beiden evenveel punten, maar hun doelsaldo was beter
Volgend seizoen gaan we er weer voor
Uiteraard speel je om te winnenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was gewoon prima hoor, als je komt om te winnen misschien frustrerend maar verder..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de competities die op halve velden spelen, is het ook 7 tegen 7 toch?
Op zich is dat wel fijner lijkt mijIk weet niet wat jouw niveau is, maar hier op de plaatstelijke voetbalvereniging hebben we ook altijd 7 tegen 7 en toen ik in eerste jaars B was hadden we een team opgericht en moesten we in de poule tegen vrouwen 1. We hebben ze he-le-maal lens getikt terwijl we zelf niet de allergrootste talenten zijn. Dus denk dat je weinig kans maakt tegen mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan was jullie vrouwen 1 nou niet echt fantastischquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw niveau is, maar hier op de plaatstelijke voetbalvereniging hebben we ook altijd 7 tegen 7 en toen ik in eerste jaars B was hadden we een team opgericht en moesten we in de poule tegen vrouwen 1. We hebben ze he-le-maal lens getikt terwijl we zelf niet de allergrootste talenten zijn. Dus denk dat je weinig kans maakt tegen mannen.
Snelste tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
![]()
http://www.defeijenoorder(...)terstoernooi-2012-2/
De enige ook, jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel de hardst-schreeuwende commentator hadden.
En voel daar nog steeds de consequenties vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
Hij heeft zelfs nog een wedstrijdje meegespeeld ook, Deka
Dan mag je bier gaan halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgend jaar doe ik zeker ook mee
Ben alleen geen extreem talent ofzo, nooit op voetbal gezeten
Nee, 15 toch? Dan is hij volgend jaar 16...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij istie daar nog te jong voor.
Oh ja, klopt. Geweldig dan zijn Euribob en PizzaGeit samen nog niet eens even oud als ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, 15 toch? Dan is hij volgend jaar 16...
Confronterend he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Geweldig dan zijn Euribob en PizzaGeit samen nog niet eens even oud als ik
Dan ben ik 16quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij istie daar nog te jong voor.
15quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe oud is Euribob dan? Die deed toch ook mee?
Nah, ik kan, of kon, best goed keepen. En ik ben snel, kan, als ik de kans heb redelijk hard schieten, alleen mn baltechniek is vrij ... dramatisch zegmaarquote:
Met andere clubs dan, worden dikke rellenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
Zoveel animo haha, straks heb je genoeg mensen om een eigen toernooi te starten.
6 teams van Feyenoord, 2 van psv en 2 van ajax lijkt me een goed idee. En dan een mixteam van twente en de rest. :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met andere clubs dan, worden dikke rellen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |