Oh die heb ik dus alquote:Op zondag 27 mei 2012 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Mag ik echt niet dat verslag zien?
Hoeft niet online, maar doe maar in DM / PM
Enkel Feijenoorderts, jeweetzquote:Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef Lastpost het volgende:
Lekker besloten houden joh, hadden ze maar langs moeten komen.
Dat is niet zo moeilijk. Mike Boddé.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:05 schreef Dekatria het volgende:
Degene die de imitatie in het begin herkent krijgt bier de eerstvolgende keer.
En dan ben ik zelfs voor orthodoxe Joden nog een officiele jood, ironie hé?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En blond? 1,90 meter? Welnee joh, enkelbijtertje van 1 meter 80 en zo niet-arisch als maar kanFuck de normale hollanders van 15 jaar oud, 1 meter 90 en een geblondeerde kuif.
Just kiddin' bro.
Bende ge jood? Godverredomme. Had ik je lekker kunnen uitratten tegen Leonardo, en pas na 10 minuten uitgelegd dat je een échte jood bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan ben ik zelfs voor orthodoxe Joden nog een officiele jood, ironie hé?
Ik ken het, maar die is het nietquote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jôh! Luister nou maar naar het stukkie dan snap je 'm wel.
Jammerquote:Op zondag 27 mei 2012 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn chick zie je in 't begin (jurkje met groene onderkant en bovenkant zwart-witte strepen), nou ja, minus haar hoofd dan.
Mijn oudooms van vaders kant waren SS'ers, misschien maakt dat het weer een beetje goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bende ge jood? Godverredomme. Had ik je lekker kunnen uitratten tegen Leonardo, en pas na 10 minuten uitgelegd dat je een échte jood bent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Zou ik jou niet nog een foto'tje sturen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jammer
Meh, volgend jaar ben ik er ook bij
Dan winnen wie die shit zeker
Waarvan?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou ik jou niet nog een foto'tje sturen?
Onze tegenstander, echt wat een mongolen. Ik zei het nog tegen het team, zeiden hun: mwah heeft meer wat weg van het shirt van AZ.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Één team dacht: kom, laten we de wit-rood-witte shirts eens uit de kast halen?
Niet gezien dat dat meisje een jongen was?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand trouwens dat meisje gezien in dat jurkje die een vriendje had met zo'n "ajaxshirt", die hem gewoon midden in het gras liep te 'rijden'?
huh wat?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet gezien dat dat meisje een jongen was?
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?quote:
Yep, maar ze was lelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand trouwens dat meisje gezien in dat jurkje die een vriendje had met zo'n "ajaxshirt", die hem gewoon midden in het gras liep te 'rijden'?
Nee man daar ben ik niet zo mee bezigquote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?
Say what?!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?
Die liepen verdomme samen hand in hand, echt niet opgevallen?quote:
Neuh, ik had nog net geen beademing nodig. Zulke dingen vielen niet opquote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die liepen verdomme samen hand in hand, echt niet opgevallen?
Yepquote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat mokkel met die enorme zonnebril was dat toch?
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Zolang t Maar Niet naar niet-Feyenoorders gaat.
Ik zou dus echt niet in zo een shirt kunnen voetballen hé.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Teis91 het volgende:
Die gasten in die jodenshirts zijn ook keihard aangepakt door de uiteindelijke winnaars, twee benen gestrekt erin enzo. Ze kwamen ons nog waarschuwen voor die gasten haha
In het shirt wat je nu aanhad lukte het ook niet echt hoor ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou dus echt niet in zo een shirt kunnen voetballen hé.
Klopt ja, ik had het er ook nog over met hun spits. Tegen ons ook, onze eerste wedstrijd. Ellebogen, trappen etc. Kwam een keer langs die kale van hun, ik kreeg me toch een trap haha.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Teis91 het volgende:
Die gasten in die jodenshirts zijn ook keihard aangepakt door de uiteindelijke winnaars, twee benen gestrekt erin enzo. Ze kwamen ons nog waarschuwen voor die gasten haha
Motherfuckerquote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het shirt wat je nu aanhad lukte het ook niet echt hoor ik.
Die kale had een wat tenger postuur?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had het er ook nog over met hun spits. Tegen ons ook, onze eerste wedstrijd. Ellebogen, trappen etc. Kwam een keer langs die kale van hun, ik kreeg me toch een trap haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |