quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je merkt wel dat de meeste Fokkers niet kunnen voetballen, jullie alles verloren. Happel alles verloren. Schande dit!
Haha klopt, poule A inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 08:31 schreef Teis91 het volgende:
Volgens mij heb ik tegen jullie gespeeld, jullie hebben een goal gescoord toch? (tegen ons)
Nee, jullie hadden een punt toch? In de poule ja. Die groen zwarten hadden van ons gewonnen hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 09:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de poule? Zijn die groen/zwarten geworden toch?
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinningquote:Op zondag 27 mei 2012 12:05 schreef satecl het volgende:
Ik vond die laatste scheidsrechter trouwens echt een held. Toen de tegenstander met ze 3e op het doel afgingen en die gozert met de bal zelf schoot, floot hij en zei die: 'He jongeman! Het is een teamsport hoor'
En later toen ze weer met ze 3e op goal afkwamen floot hij de wedstrijd af
Hebben we hem geen bier aangeboden?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinning
We hadden onze sterspelers niet aan het bier moeten zetten.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden gewoon die open kansen moeten scoren
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeg bij de aftrap ook hoeveel wij overhadden voor een overwinning
Ok. Too bad. Maar wel begrijpelijk..quote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op verzoek is het via PM aan de spelers gestuurd, en niet hier gezet
Als de rest het goed vindtquote:Op zondag 27 mei 2012 12:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ok. Too bad. Maar wel begrijpelijk..
Kleine kans dat ik hem ook in mijn inbox krijg?
Ja was leuk, verre van hoogstaand, maar wel tof.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:41 schreef Tjacka het volgende:
hee kameraden hoorde van satecl dat jullie het vet hadden gehad?
Kijk liever naar haar knieën, dan naar die van jouquote:Op zondag 27 mei 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
Van mij hoeft het filmpje niet zo online, vriendin vindt het niet tof dat iedereen naar der benen kijkt.
"Ik heb lelijke knieën!".
Ik had bij jou een hindoestaanse humberto tan voorgesteldquote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk liever naar haar knieën, dan naar die van jou
Maar serieus, jij ziet er echt totaal anders uit dan ik mij had voorgesteld...
Een blonde gast van bijna 1,90...quote:Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had bij jou een hindoestaanse humberto tan voorgesteld. Ik wist iig. 100% zeker dat je kaal zou zijn
. Vraag me niet waarom
.
Wat had je van mij gedacht dan?
Is dat serieus een vraag? Bij het omkleden op het veld (ik zou in eerste instantie namelijk niet voetballenquote:
Het is wel een vraag, echt serieus was het niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag? Bij het omkleden op het veld (ik zou in eerste instantie namelijk niet voetballenen ga echt niet helemaal teruglopen naar de kleedkamers) kwamen de vouwen aangerend alsof er gratis scheonen werden weggegeven.
Kan verdomme ook nooit eens ergens wildpissen voor er weer 90 vrouwen in mijn reet staan te snuffelen als een stelletje duitse herders
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een blonde gast van bijna 1,90...
En ik kaal? Fuck, nu hoor ik al bij de kale, dikke pensen...
Ik moest eigenlijk gaan werkenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel een vraag, echt serieus was het niet.
Maar niet eens gezamenlijk douchen na afloop? Vieze mensen zeg.
Hey ik heb gewoon gedouched na afloop, ik ben geen bloody hockeyerquote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel een vraag, echt serieus was het niet.
Maar niet eens gezamenlijk douchen na afloop? Vieze mensen zeg.
Oh die heb ik dus alquote:Op zondag 27 mei 2012 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Mag ik echt niet dat verslag zien?
Hoeft niet online, maar doe maar in DM / PM
Enkel Feijenoorderts, jeweetzquote:Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef Lastpost het volgende:
Lekker besloten houden joh, hadden ze maar langs moeten komen.
Dat is niet zo moeilijk. Mike Boddé.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:05 schreef Dekatria het volgende:
Degene die de imitatie in het begin herkent krijgt bier de eerstvolgende keer.
En dan ben ik zelfs voor orthodoxe Joden nog een officiele jood, ironie hé?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En blond? 1,90 meter? Welnee joh, enkelbijtertje van 1 meter 80 en zo niet-arisch als maar kanFuck de normale hollanders van 15 jaar oud, 1 meter 90 en een geblondeerde kuif.
Just kiddin' bro.
Bende ge jood? Godverredomme. Had ik je lekker kunnen uitratten tegen Leonardo, en pas na 10 minuten uitgelegd dat je een échte jood bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan ben ik zelfs voor orthodoxe Joden nog een officiele jood, ironie hé?
Ik ken het, maar die is het nietquote:Op zondag 27 mei 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jôh! Luister nou maar naar het stukkie dan snap je 'm wel.
Jammerquote:Op zondag 27 mei 2012 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn chick zie je in 't begin (jurkje met groene onderkant en bovenkant zwart-witte strepen), nou ja, minus haar hoofd dan.
Mijn oudooms van vaders kant waren SS'ers, misschien maakt dat het weer een beetje goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bende ge jood? Godverredomme. Had ik je lekker kunnen uitratten tegen Leonardo, en pas na 10 minuten uitgelegd dat je een échte jood bent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Zou ik jou niet nog een foto'tje sturen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jammer
Meh, volgend jaar ben ik er ook bij
Dan winnen wie die shit zeker
Waarvan?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou ik jou niet nog een foto'tje sturen?
Onze tegenstander, echt wat een mongolen. Ik zei het nog tegen het team, zeiden hun: mwah heeft meer wat weg van het shirt van AZ.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Één team dacht: kom, laten we de wit-rood-witte shirts eens uit de kast halen?
Niet gezien dat dat meisje een jongen was?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand trouwens dat meisje gezien in dat jurkje die een vriendje had met zo'n "ajaxshirt", die hem gewoon midden in het gras liep te 'rijden'?
huh wat?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet gezien dat dat meisje een jongen was?
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?quote:
Yep, maar ze was lelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand trouwens dat meisje gezien in dat jurkje die een vriendje had met zo'n "ajaxshirt", die hem gewoon midden in het gras liep te 'rijden'?
Nee man daar ben ik niet zo mee bezigquote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?
Say what?!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is jou niet opgevallen dat er twee van die rood-witten duidelijk homo en "samen" waren?
Die liepen verdomme samen hand in hand, echt niet opgevallen?quote:
Neuh, ik had nog net geen beademing nodig. Zulke dingen vielen niet opquote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die liepen verdomme samen hand in hand, echt niet opgevallen?
Yepquote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat mokkel met die enorme zonnebril was dat toch?
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Zolang t Maar Niet naar niet-Feyenoorders gaat.
Ik zou dus echt niet in zo een shirt kunnen voetballen hé.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Teis91 het volgende:
Die gasten in die jodenshirts zijn ook keihard aangepakt door de uiteindelijke winnaars, twee benen gestrekt erin enzo. Ze kwamen ons nog waarschuwen voor die gasten haha
In het shirt wat je nu aanhad lukte het ook niet echt hoor ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou dus echt niet in zo een shirt kunnen voetballen hé.
Klopt ja, ik had het er ook nog over met hun spits. Tegen ons ook, onze eerste wedstrijd. Ellebogen, trappen etc. Kwam een keer langs die kale van hun, ik kreeg me toch een trap haha.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Teis91 het volgende:
Die gasten in die jodenshirts zijn ook keihard aangepakt door de uiteindelijke winnaars, twee benen gestrekt erin enzo. Ze kwamen ons nog waarschuwen voor die gasten haha
Motherfuckerquote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het shirt wat je nu aanhad lukte het ook niet echt hoor ik.
Die kale had een wat tenger postuur?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had het er ook nog over met hun spits. Tegen ons ook, onze eerste wedstrijd. Ellebogen, trappen etc. Kwam een keer langs die kale van hun, ik kreeg me toch een trap haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |