Het bleef niet plakken op mijn haarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is je beste foto ooit.
Jammer dat je haar nog over het blaadje heen komt.
Echt héquote:
Het is niet mijn bedoeling jullie relatie onder druk te zetten met deze geile picquote:
OH EM GEEEEEEEEEEEEE OH EM GEEE OH EM GEEEEEEEEEEEquote:
EN ER STAAT VOOR HARA EN ER LIGT HAAR OVERHEEN!!!! LEUKE GARP HE!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OH EM GEEEEEEEEEEEEE OH EM GEEE OH EM GEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling jullie relatie onder druk te zetten met deze geile pic
Ja, doe maar zo. En vanavond ineens vanuit het niets Oohhh MOhmiquote:
Oh lol, dan wil ik je kop zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo. En vanavond ineens vanuit het niets Oohhh MOhmi
Vrimibo is ook op het terras straks. Maar ik moet nog fitnessen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
Ik kreeg net een whatsappje van een leuke dame. Ik ga vanmiddag denk ik even op een terrasje zitten...
Ik zag Crutch als laatste post en de mouse-over gaf me dit berichtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
Ik kreeg net een whatsappje van een leuke dame. Ik ga vanmiddag denk ik even op een terrasje zitten...
Zusje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
quote:
Ik heb hoofdpijn vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh lol, dan wil ik je kop zien.
Brace yourself!
Pics van je staart.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Champignon 2.0
![]()
Haar in een staartEn een pony/ponie of hoe schrijf je het. Geen klein paard maar die andere met haar op je voorhoofd.
Crutch zie ik vanavond op het podium.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag Crutch als laatste post en de mouse-over gaf me dit bericht
Na de fitness is bier zo mogelijk, nog lekkederderder!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Skv het volgende:
Vrimibo is ook op het terras straks. Maar ik moet nog fitnessen.
Nee!quote:
Eerst een kratje!quote:
Kan kloppen, Groningen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Crutch zie ik vanavond op het podium.
Heb je niet meegekregen dat je de gitarist van Kuthaar of zo bent?quote:
Hoe oud ben je eigenlijk? Zij is 26. En als je op mijn feestje komt dan heb ik wel foto's...quote:
Als ik alleen een kratje krijgt fotoshop ik A4'tjes over het hoofd van mijn zusje!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef MohMi het volgende:
Je moet wel de flesjes en het bier zelf erbij vragen slimmerik!
Mohmi, dit komt al door jou, geef je me dit er ook nog bij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stomp in de onderbuik, haalt de aandacht weg van de hoofdpijn!
Wie is 26?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Zij is 26. En als je op mijn feestje komt dan heb ik wel foto's...
[..]
Als ik alleen een kratje krijgt fotoshop ik A4'tjes over het hoofd van mijn zusje!
Nee!quote:
Schurft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je niet meegekregen dat je de gitarist van Kuthaar of zo bent?
Ik had al spijt toen ik op 'verzenden' kliktequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mohmi, dit komt al door jou, geef je me dit er ook nog bij?
Ik ben mijn zusje aan het pimpen.quote:
Heerlijk!quote:
Pimp my sis? You've got your swag on.quote:
23, dus kan prima.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Zij is 26. En als je op mijn feestje komt dan heb ik wel foto's...
[..]
Als ik alleen een kratje krijgt fotoshop ik A4'tjes over het hoofd van mijn zusje!
Je bent veel minder stokoud dan ik dacht. Of lijkt.quote:
OMG IK HEB NU OOK DAT ELASTIEKJE IN MIJN HURRquote:
Haha!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef Skv het volgende:
Pimp my sis? You've got your swag on.
Heeft ze dikke rimms? Ik blaas dr uitlaat wel ff door.
ssst
Waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG IK HEB NU OOK DAT ELASTIEKJE IN MIJN HURR
En goede keuze, geen elastiekjes met een stuk metaal gebruiken.
Ik zag volgens mij wel wat grijze haartjes hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Skv het volgende:
Je bent veel minder stokoud dan ik dacht. Of lijkt.
Die was zo onder de indruk van deze dat ie zich heeft terug getrokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben uren bezig geweest met het uittrekken van mijn grijze haren, vandaar die dubieuze plekken her en derquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent veel minder stokoud dan ik dacht. Of lijkt.
OMFG WIJ ZIJN HARTSVRIENDINNEN!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG IK HEB NU OOK DAT ELASTIEKJE IN MIJN HURR
En goede keuze, geen elastiekjes met een stuk metaal gebruiken.![]()
![]()
Metaal zuigt trouwens hard idd, en die gaan gvd ook eerder stuk![]()
Maakt bij jou geen fuck uit, jouw haar is al kapotquote:
Klopt, maar jij bent de gitarist, dus ik herken je wel!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Crutch het volgende:
Bij kuthaarschurftdinges dragen ze allen een masker.
Zou je mijn andere staart eens moeten zienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij wel wat grijze haartjes hoor!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt bij jou geen fuck uit, jouw haar is al kapot
You know you want to!quote:
WTF DOET EEN GITARIST ACHTER EEN DRUMSTEL?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent de gitarist, dus ik herken je wel!Jij bent vast die ene achter het drumstel!
Je kunt mij herkennen aan mijn zwarte 'MET JE KANUS IN MIJN ANUS' t-shirt en een HJ'tje in mijn hand!
Jij doet dat zelf met je haar.quote:
En als je het stiekje laat schieten doet het zeer op je nagelsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij doet dat zelf met je haar..
Maar metaal schuurt langs je haar waardoor het slijt en kapot en dood gaat.
ohhhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij doet dat zelf met je haar..
Maar metaal schuurt langs je haar waardoor het slijt en kapot en dood gaat.
JA WTF WEET IK VEEL!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:28 schreef Crutch het volgende:
WTF DOET EEN GITARIST ACHTER EEN DRUMSTEL?
HEB JE NOU HELEGAAR GEEN VERSTAND VAN MUZAK?
Blijbaar niet, want anders luister je ook niet naar Kustschurft.
Combined stiekjes-power ON!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhh
Mijn haar is veel sterker dan mijn elastiekjes, heb er 3 nodig om het in toom te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
Ik mag heul geen biertje drinken tijdens werktijdJij! Jij! Bierdrinkende... bierdrinkster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja dag hoor, Mohmi is mijn BFF nu, je krijgt haar nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhh
Mijn haar is veel sterker dan mijn elastiekjes, heb er 3 nodig om het in toom te houden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
You tell him, vag-sis!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag hoor, Mohmi is mijn BFF nu, je krijgt haar niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was vorig jaar in Duitsland, en toen gingen we zo naar een supermarkt, en daar hebben ze poortjes bij de kassa's. Ik ging daar doorheen, en toen gng dat ding dus afHelemaal drama dit dat maar de manager of zo kwam niet gelijk dus kassameisjes gingen half flippen als ik mijn voet maar verzette.
Maar anyway, toen moest ik mee een hokje in en gaf ik hem mijn tas ook al mag ik dat weigeren, ik ben nu eenmaal zo aardig. Bleek het een bundel aangebroken elastiekjes te zijn van Zenner waar dat ding nog aanzat.
Stomme Zenner met je goede stiekjes
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef Crutch het volgende:
[..]Ik ga zo eerst nog even met dumbbells spelen en dan boodschappen en zonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, moet je nog wat van de winkel?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jij bent raarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmi is morgen van mij
Mohmi is morgen van mij
Vanaf morgen is Mohmi van mij
Mohmi is morgen van mij
Dit is de laatste nacht
Dat jij hier slapen mag
Want Mohmi is morgen van mij
Hij zei: Kom nou poepie
Ik pak je MOhmi toch niet van je af?
Mohmi is morgen van mij
Maar hij keek zo gemeen
En hij zei het met zo'n smerige lach
Mohmi is morgen van mij
Ik zei: Noem me geen 'poepie'
Dat mag alleen mijn Mohmi doen
Oen, oen, oen, oen, oen...
En zeg jij maar u tegen mij
En hou je fatsoen
Verras me.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst nog even met dumbbells spelen en dan boodschappen en zonnen.
Oh, moet je nog wat van de winkel?
Jij vermaakt je wel met een potje pesto, hè?quote:
Mijn humor!quote:
En mozarella, chorizo, ruccola.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij vermaakt je wel met een potje pesto, hè?
Jij lispelt ook maar wat willekeurige moeilijke woorden op, he?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij lispelt ook maar wat willekeurige moeilijke woorden op, he?
Als je deze willekeur combineert dan piep je wel anders!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij lispelt ook maar wat willekeurige moeilijke woorden op, he?
oh, ok.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk je dat ik die andere al op heb?
Je mag Mohmi wel hoor, dat is nu mijn afdankertje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag hoor, Mohmi is mijn BFF nu, je krijgt haar niet
Ik mag nog een paar uurtjes, maar het einde is in zicht!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef WasMachinator het volgende:
Weekend!
Nog een trein ritje en dan zeilen over de maas
Hier, een beetje screamo om je kut en zielig bij te voelen!quote:
Nou, vorige week vrijdag was ik nu bijna in Belgrado en kon ik een weekend zuipen.quote:
hoe weet jij dat.. hoe ziet t gezicht eruit wrom laat ze dat niet zien i kdacht dat ze een ginger was met kort haar..quote:
so? het word hier ook goed weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, vorige week vrijdag was ik nu bijna in Belgrado en kon ik een weekend zuipen.
Dit weekend ook, maar niet in Belgrado.
Oh ja zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, vorige week vrijdag was ik nu bijna in Belgrado en kon ik een weekend zuipen.
Dit weekend ook, maar niet in Belgrado.
okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
[..]
hoe weet jij dat.. hoe ziet t gezicht eruit wrom laat ze dat niet zien i kdacht dat ze een ginger was met kort haar..
Pics van al die dingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Past goed bij mijn wijde vag, mijn bierbuik en de rest van mijn goddelijke lichaam
Ik doe er niet toe dus dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je zodra jij je grindtegelfoto hier neerzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik had graag je gezicht willen zien, zeer spijtig en jammer. Nu moet ik er verder over fantaserenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb geen panorama optie op mijn camera
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
Transponeren!Oh, ja dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Fucking handig! Wist ik niet... Tot vandaag!quote:
Kan alleen maar in mijn voordeel werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik had graag je gezicht willen zien, zeer spijtig en jammer. Nu moet ik er verder over fantaseren
Dat is geen ginger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou ... ik dacht dat je ginger was dus heb dit gezicht bij jou
[ afbeelding ]
coole boyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
nja redhead dan en boeiend ik hoef me FUCKING NIET VOOR JOU TE VERANTWOORDEN
www.ikhebeenbril.nl 12,50. Heb 'm ook in het zwart met geel/groene glazen, maar daar is een pootje afgeknapt. Maar is alleen voor festivalletjes, die dingen kunnen niet op tegen mn normale zonnebril. Kan wel prima bij een donker shirt.quote:
Over mij ook graag, 32 graden en stijgend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Pls someone pls gooi een emmer water over me
Leuke brillen daar. Ik ben dol op zonnebrillen, ik wil er 300.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
www.ikhebeenbril.nl 12,50. Heb 'm ook in het zwart met geel/groene glazen, maar daar is een pootje afgeknapt. Maar is alleen voor festivalletjes, die dingen kunnen niet op tegen mn normale zonnebril. Kan wel prima bij een donker shirt.
Ik raak ze altijd kwijt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuke brillen daar. Ik ben dol op zonnebrillen, ik wil er 300.
wat heb je getrainedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Pls someone pls gooi een emmer water over me
LAT, dumbell schuin omhoog, losse gewichten, pulley, leg press, rotary, nog wat vaste apparaten voor de armen, steps, roeien, treadmill, abductorquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LAT, dumbell schuin omhoog, losse gewichten, pulley, leg press, rotary, nog wat vaste apparaten voor de armen, steps, roeien, treadmill, abductor
Bloedsomloop, vervoer van snelle suikers in je bloed: je pumped je benen op dus dat bloed gaat van je hart naar je benen, daarna train je spieren dichter bij je hart ( of je moet je tenen trainen ) .. en dan is er nog genoeg energie over om de suikers in je bloed naar de spieren dichter bij je hart te vervoerenquote:
Ik begin altijd met roeien, daarna kijk ik wat er vrij isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Bloedsomloop, vervoer van snelle suikers in je bloed: je pumped je benen op dus dat bloed gaat van je hart naar je benen, daarna train je spieren dichter bij je hart ( of je moet je tenen trainen ) .. en dan is er nog genoeg energie over om de suikers in je bloed naar de spieren dichter bij je hart te vervoeren
Weet niet precies meer hoe het zat hoor
hmmkeey wat zijn je stats?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik begin altijd met roeien, daarna kijk ik wat er vrij isen ik eindig met treadmill.
Is ook alleen maar slimmer, ben zelf ook meer met krachttraining bezig en die combo is echt dodelijk. Krachttraining versterkt de cardio en vice versa. Hoe meer spier, hoe meer vetverbrandingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Ik vind dat trouwens erg aantrekkelijk, vrouwen die OOK met gewichten bezig zijn. Er sport een meisje bij mij dat rent alleen maar en doet verder niks qua gewichten... ze is ook heel dun en dat vind ik niks.. goed dus dat je met gewichten bezig bent..mja boeiend wat IK vind
Niet te sterk worden he..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook alleen maar slimmer, ben zelf ook meer met krachttraining bezig en die combo is echt dodelijk. Krachttraining versterkt de cardio en vice versa. Hoe meer spier, hoe meer vetverbranding
Vandaar die brede schoudersdan kan ik vervelende mensen stompen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Ik vind dat trouwens erg aantrekkelijk, vrouwen die OOK met gewichten bezig zijn. Er sport een meisje bij mij dat rent alleen maar en doet verder niks qua gewichten... ze is ook heel dun en dat vind ik niks.. goed dus dat je met gewichten bezig bent..mja boeiend wat IK vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we het vieren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef ovoxo het volgende:
Laatste tentamen vandaag, ben eindelijk klaaaaar
Zeker wel, muscle MohMi, grrrrr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker wel, muscle MohMi, grrrrr!Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een kadootje voor je.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!
I've got something in my pocket for youuuu.quote:
Inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dan alleen de normale apparaten, ik heb hier nog geen andere vrouw met een dumbell gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook alleen maar slimmer, ben zelf ook meer met krachttraining bezig en die combo is echt dodelijk. Krachttraining versterkt de cardio en vice versa. Hoe meer spier, hoe meer vetverbranding
Vandaar die brede schoudersdan kan ik vervelende mensen stompen
Bedankt Mur, wat een geweldig cadeautje toch weer. Alleen jij kent me zó goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
I've got something in my pocket for youuuu.
Why don't you reach down in my pocket, and see what it is.
Then grab onto it, it's just for you.
Give a little squeeze and say: "How do you do?"
There's something in my front pocket...
There's something in my front pocket...
There's something in my front pocket, for you!!
Ik ga express als een zwijn leven zodat MohMi haar muscles hier kan komen flexenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:
Dus Moh kan straks ook goed schoonmaken?
Ik heb het al eens eerder gezegd maar; thuis, zon, balkon, bier!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bedankt Mur, wat een geweldig cadeautje toch weer. Alleen jij kent me zó goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.quote:
Jajajaja volgend weekend wil ik een cadeautjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.
Nou wanneer krijg ik 'm?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.
Kom je hem halen of moet ik hem brengen?quote:
Okoj.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jajajaja volgend weekend wil ik een cadeautje
Ik kom volgende week wel met Joy.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je hem halen of moet ik hem brengen?
[..]
Okoj.
How thoughtfull!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga express als een zwijn leven zodat MohMi haar muscles hier kan komen flexen
Ik heb Malibu in huis xD moest nog aan je denkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!
Ik was altijd uber proper en opruimerig, maar vertelde gister nog aan shifto dat ik me tegenwoordig steeds meer voel als bachelor frogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:
Dus Moh kan straks ook goed schoonmaken?
Ik heb het al eens eerder gezegd maar; thuis, zon, balkon, bier!
Die maak ik graag voor je kortquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb Malibu in huis xD moest nog aan je denken
Moet je verkering nemen, elke keer als Crutch komt ruim ik op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik was altijd uber proper en opruimerig, maar vertelde gister nog aan shifto dat ik me tegenwoordig steeds meer voel als bachelor frogAlles ligt overal, schoonmaken zover mogelijk uitstellen en pas stofzuigen als ik niet meer fijn op blote voeten kan lopen
![]()
Toch maar weer verandering in brengen
Daarom was ik nou juist zo schoon, samen gewoond héquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je verkering nemen, elke keer als Crutch komt ruim ik op.
Heb je niet zo'n stiekem hoekje waar je wat meuk weg kunt duwen en morgen echt kunt opruimen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet nu nog aan opruimen beginnen en hij komt vanavond
Haha neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n stiekem hoekje waar je wat meuk weg kunt duwen en morgen echt kunt opruimen?
Ow xD Ja dan moet je even aan de slagquote:
Vleselijke verleidingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ow xD Ja dan moet je even aan de slagAh joh, echte liefde kijkt daar doorheen, en anders leid je hem af met eten en/of drinken en/of vleselijke verleidingen
LOL. Naw, 7 jaar.quote:
Oh lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Naw, 7 jaar.
Sting is stiekem even oud als Crutch geloof ik, maar ik heb jullie verteld dat ie 43 is.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Naw, 7 jaar.
Sting is stiekem even oud als Crutch geloof ik, maar ik heb jullie verteld dat ie 43 is.
Hè, wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef MohMi het volgende:
[..]wat heb jij dan een grote mond voor zo'n piepjong meisje, jongedame!
Good for you!!![]()
Ik doe gewoon alsof dit een compliment is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat je nog jong bent en toch een grote mond hebt
Dat doe je dan terecht, dat was het nl ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof dit een compliment is.
Dat is ook niet zo moeilijk met zon widespread vag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je verkering nemen, elke keer als Crutch komt ruim ik op.
Optimaal van het weer en het weekend genietenderwijsch goed bezig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef Mystikvm het volgende:
Hele dag in de zon gezeten, zelfs een heel klein beetje verbrand. Voor de tweede keer in mijn leven, volgens mij. Zelfs mijn huid kon zoveel zon niet aan
Zometeen douchen en dan naar bandjes kijken in de stad met het vriendinnetje. Uitgenodigd voor een BBQ morgen, zondag naar Nijmegen als het mee zit. Kan alleen maar een topweekend worden!
Is je andere account gebanned?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
I’m getting so throwed
I aint went this hard since I was 18
Apologise if I say, anything I don’t mean
Like whats up with your best friend?
We could all have some fun, believe me
And whats up with these new guys?
And why they think it all comes so easy
...gebeurt dit echt..?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
I’m getting so throwed
I aint went this hard since I was 18
Apologise if I say, anything I don’t mean
Like whats up with your best friend?
We could all have some fun, believe me
And whats up with these new guys?
And why they think it all comes so easy
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
...gebeurt dit echt..?Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik kan fitness afraden nu.quote:
Heeft geen zin om te ontkennen nadat je dezelfde woorden gebruikte over de DM tijdje terug.quote:
ja joh tarzannnnn? wat moet jij voorstellen danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te ontkennen nadat je dezelfde woorden gebruikte over de DM tijdje terug.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ja joh tarzannnnn? wat moet jij voorstellen dan
En ben je hoe heet ie... HOE HEET IE OOK ALWEER... al een beetje vergeten?quote:
Kan je z'n naam alsjeblieft niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
En ben je hoe heet ie al een beetje vergeten?
Ik mijn ex wel toen je zei dat ik die mail moest versturenheulemaal toppie
dankjewelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zijn post even aangepast voor je.
Maar het is morgen zaterdag, wat verdrietig.quote:
Uhu ik heb net gehuild en fap mezelf in slaap zometeen anders lukt het denk ik niet ik moet morgen iets met voetbal doen en mijzelf voorbereiden op MMAquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar het is morgen zaterdag, wat verdrietig.
Succesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Uhu ik heb net gehuild en fap mezelf in slaap zometeen anders lukt het denk ik niet ik moet morgen iets met voetbal doen en mijzelf voorbereiden op MMA
Jij bent ook zo'n stoere jongen he dat je bevestiging zoekt dat het grappig moet lijken ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
Nou maar goed dat Geester niet meeleest, ik dacht aan hem bij dit plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stoere jongen he dat je bevestiging zoekt dat het grappig moet lijken ofzo
Ook al ken ik je niet eens
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef WasMachinator het volgende:
Poeh wat een leven zeg..
hele middag met een boot op de maasplassen gelegen en net nog even gebbqed..
enige minpunt is dat ik nu een rode tint heb verkregen
Muhahaha, als we aan het einde van de avond Malibu over hebben wil je ik spammen. Ben je dan nog hier te vinden of moet ik gewoon heel hard roepen hier op Zuid? xDquote:
Ja, en mijn bek is ook grauw en vervaagd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Neuh, jij hebt vervaagd matig roze, mijne is keifel en mooi
De puta madre.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
De puta madre.Ik herinner me nog dat een jongen dat aan had in de 1e en hij moest naar huis om zich om te kleden.
Veel plezier, hopelijk word je niet gepakt voor drugsdealenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Skv het volgende:
Op de achterkant staat keigroot 'cocaina de pablo escobar'.
Ik ga sowieso drugs verkopen vanavond.
Komt hij altijd te laat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Hij is onderweg, nog en goed kwartier denk ik
Ik heb heel die rommel niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Veel plezier, hopelijk word je niet gepakt voor drugsdealen
Ik ben klaar om kapot te gaan doch vermoed ik dat jullie al reeds kapot zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha, als we aan het einde van de avond Malibu over hebben wil je ik spammen. Ben je dan nog hier te vinden of moet ik gewoon heel hard roepen hier op Zuid? xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |