Nou, ik kan fitness afraden nu.quote:
Heeft geen zin om te ontkennen nadat je dezelfde woorden gebruikte over de DM tijdje terug.quote:
ja joh tarzannnnn? wat moet jij voorstellen danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te ontkennen nadat je dezelfde woorden gebruikte over de DM tijdje terug.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ja joh tarzannnnn? wat moet jij voorstellen dan
En ben je hoe heet ie... HOE HEET IE OOK ALWEER... al een beetje vergeten?quote:
Kan je z'n naam alsjeblieft niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
En ben je hoe heet ie al een beetje vergeten?
Ik mijn ex wel toen je zei dat ik die mail moest versturenheulemaal toppie
dankjewelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zijn post even aangepast voor je.
Maar het is morgen zaterdag, wat verdrietig.quote:
Uhu ik heb net gehuild en fap mezelf in slaap zometeen anders lukt het denk ik niet ik moet morgen iets met voetbal doen en mijzelf voorbereiden op MMAquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar het is morgen zaterdag, wat verdrietig.
Succesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Uhu ik heb net gehuild en fap mezelf in slaap zometeen anders lukt het denk ik niet ik moet morgen iets met voetbal doen en mijzelf voorbereiden op MMA
Jij bent ook zo'n stoere jongen he dat je bevestiging zoekt dat het grappig moet lijken ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
Nou maar goed dat Geester niet meeleest, ik dacht aan hem bij dit plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stoere jongen he dat je bevestiging zoekt dat het grappig moet lijken ofzo
Ook al ken ik je niet eens
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef WasMachinator het volgende:
Poeh wat een leven zeg..
hele middag met een boot op de maasplassen gelegen en net nog even gebbqed..
enige minpunt is dat ik nu een rode tint heb verkregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |