Ik doe gewoon alsof dit een compliment is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat je nog jong bent en toch een grote mond hebt
Dat doe je dan terecht, dat was het nl ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof dit een compliment is.
Dat is ook niet zo moeilijk met zon widespread vag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je verkering nemen, elke keer als Crutch komt ruim ik op.
Optimaal van het weer en het weekend genietenderwijsch goed bezig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef Mystikvm het volgende:
Hele dag in de zon gezeten, zelfs een heel klein beetje verbrand. Voor de tweede keer in mijn leven, volgens mij. Zelfs mijn huid kon zoveel zon niet aan
Zometeen douchen en dan naar bandjes kijken in de stad met het vriendinnetje. Uitgenodigd voor een BBQ morgen, zondag naar Nijmegen als het mee zit. Kan alleen maar een topweekend worden!
Is je andere account gebanned?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
I’m getting so throwed
I aint went this hard since I was 18
Apologise if I say, anything I don’t mean
Like whats up with your best friend?
We could all have some fun, believe me
And whats up with these new guys?
And why they think it all comes so easy
...gebeurt dit echt..?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
I’m getting so throwed
I aint went this hard since I was 18
Apologise if I say, anything I don’t mean
Like whats up with your best friend?
We could all have some fun, believe me
And whats up with these new guys?
And why they think it all comes so easy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
...gebeurt dit echt..?Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik kan fitness afraden nu.quote:
Heeft geen zin om te ontkennen nadat je dezelfde woorden gebruikte over de DM tijdje terug.quote:
ja joh tarzannnnn? wat moet jij voorstellen danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te ontkennen nadat je dezelfde woorden gebruikte over de DM tijdje terug.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ja joh tarzannnnn? wat moet jij voorstellen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |