Kom je hem halen of moet ik hem brengen?quote:
Okoj.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jajajaja volgend weekend wil ik een cadeautje
Ik kom volgende week wel met Joy.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je hem halen of moet ik hem brengen?
[..]
Okoj.
How thoughtfull!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga express als een zwijn leven zodat MohMi haar muscles hier kan komen flexen
Ik heb Malibu in huis xD moest nog aan je denkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!
Ik was altijd uber proper en opruimerig, maar vertelde gister nog aan shifto dat ik me tegenwoordig steeds meer voel als bachelor frogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:
Dus Moh kan straks ook goed schoonmaken?
Ik heb het al eens eerder gezegd maar; thuis, zon, balkon, bier!
Die maak ik graag voor je kortquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb Malibu in huis xD moest nog aan je denken
Moet je verkering nemen, elke keer als Crutch komt ruim ik op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik was altijd uber proper en opruimerig, maar vertelde gister nog aan shifto dat ik me tegenwoordig steeds meer voel als bachelor frogAlles ligt overal, schoonmaken zover mogelijk uitstellen en pas stofzuigen als ik niet meer fijn op blote voeten kan lopen
![]()
Toch maar weer verandering in brengen
Daarom was ik nou juist zo schoon, samen gewoond héquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je verkering nemen, elke keer als Crutch komt ruim ik op.
Heb je niet zo'n stiekem hoekje waar je wat meuk weg kunt duwen en morgen echt kunt opruimen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet nu nog aan opruimen beginnen en hij komt vanavond
Haha neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n stiekem hoekje waar je wat meuk weg kunt duwen en morgen echt kunt opruimen?
Ow xD Ja dan moet je even aan de slagquote:
Vleselijke verleidingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ow xD Ja dan moet je even aan de slagAh joh, echte liefde kijkt daar doorheen, en anders leid je hem af met eten en/of drinken en/of vleselijke verleidingen
LOL. Naw, 7 jaar.quote:
Oh lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Naw, 7 jaar.
Sting is stiekem even oud als Crutch geloof ik, maar ik heb jullie verteld dat ie 43 is.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Naw, 7 jaar.
Sting is stiekem even oud als Crutch geloof ik, maar ik heb jullie verteld dat ie 43 is.
Hè, wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef MohMi het volgende:
[..]wat heb jij dan een grote mond voor zo'n piepjong meisje, jongedame!
Good for you!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |