coole boyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
nja redhead dan en boeiend ik hoef me FUCKING NIET VOOR JOU TE VERANTWOORDEN
www.ikhebeenbril.nl 12,50. Heb 'm ook in het zwart met geel/groene glazen, maar daar is een pootje afgeknapt. Maar is alleen voor festivalletjes, die dingen kunnen niet op tegen mn normale zonnebril. Kan wel prima bij een donker shirt.quote:
Over mij ook graag, 32 graden en stijgend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Pls someone pls gooi een emmer water over me
Leuke brillen daar. Ik ben dol op zonnebrillen, ik wil er 300.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
www.ikhebeenbril.nl 12,50. Heb 'm ook in het zwart met geel/groene glazen, maar daar is een pootje afgeknapt. Maar is alleen voor festivalletjes, die dingen kunnen niet op tegen mn normale zonnebril. Kan wel prima bij een donker shirt.
Ik raak ze altijd kwijt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuke brillen daar. Ik ben dol op zonnebrillen, ik wil er 300.
wat heb je getrainedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Pls someone pls gooi een emmer water over me
LAT, dumbell schuin omhoog, losse gewichten, pulley, leg press, rotary, nog wat vaste apparaten voor de armen, steps, roeien, treadmill, abductorquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LAT, dumbell schuin omhoog, losse gewichten, pulley, leg press, rotary, nog wat vaste apparaten voor de armen, steps, roeien, treadmill, abductor
Bloedsomloop, vervoer van snelle suikers in je bloed: je pumped je benen op dus dat bloed gaat van je hart naar je benen, daarna train je spieren dichter bij je hart ( of je moet je tenen trainen ) .. en dan is er nog genoeg energie over om de suikers in je bloed naar de spieren dichter bij je hart te vervoerenquote:
Ik begin altijd met roeien, daarna kijk ik wat er vrij isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Bloedsomloop, vervoer van snelle suikers in je bloed: je pumped je benen op dus dat bloed gaat van je hart naar je benen, daarna train je spieren dichter bij je hart ( of je moet je tenen trainen ) .. en dan is er nog genoeg energie over om de suikers in je bloed naar de spieren dichter bij je hart te vervoeren
Weet niet precies meer hoe het zat hoor
hmmkeey wat zijn je stats?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik begin altijd met roeien, daarna kijk ik wat er vrij isen ik eindig met treadmill.
Is ook alleen maar slimmer, ben zelf ook meer met krachttraining bezig en die combo is echt dodelijk. Krachttraining versterkt de cardio en vice versa. Hoe meer spier, hoe meer vetverbrandingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Ik vind dat trouwens erg aantrekkelijk, vrouwen die OOK met gewichten bezig zijn. Er sport een meisje bij mij dat rent alleen maar en doet verder niks qua gewichten... ze is ook heel dun en dat vind ik niks.. goed dus dat je met gewichten bezig bent..mja boeiend wat IK vind
Niet te sterk worden he..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook alleen maar slimmer, ben zelf ook meer met krachttraining bezig en die combo is echt dodelijk. Krachttraining versterkt de cardio en vice versa. Hoe meer spier, hoe meer vetverbranding
Vandaar die brede schoudersdan kan ik vervelende mensen stompen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Ik vind dat trouwens erg aantrekkelijk, vrouwen die OOK met gewichten bezig zijn. Er sport een meisje bij mij dat rent alleen maar en doet verder niks qua gewichten... ze is ook heel dun en dat vind ik niks.. goed dus dat je met gewichten bezig bent..mja boeiend wat IK vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we het vieren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef ovoxo het volgende:
Laatste tentamen vandaag, ben eindelijk klaaaaar
Zeker wel, muscle MohMi, grrrrr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker wel, muscle MohMi, grrrrr!Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een kadootje voor je.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!
I've got something in my pocket for youuuu.quote:
Inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dan alleen de normale apparaten, ik heb hier nog geen andere vrouw met een dumbell gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook alleen maar slimmer, ben zelf ook meer met krachttraining bezig en die combo is echt dodelijk. Krachttraining versterkt de cardio en vice versa. Hoe meer spier, hoe meer vetverbranding
Vandaar die brede schoudersdan kan ik vervelende mensen stompen
Bedankt Mur, wat een geweldig cadeautje toch weer. Alleen jij kent me zó goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
I've got something in my pocket for youuuu.
Why don't you reach down in my pocket, and see what it is.
Then grab onto it, it's just for you.
Give a little squeeze and say: "How do you do?"
There's something in my front pocket...
There's something in my front pocket...
There's something in my front pocket, for you!!
Ik ga express als een zwijn leven zodat MohMi haar muscles hier kan komen flexenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:
Dus Moh kan straks ook goed schoonmaken?
Ik heb het al eens eerder gezegd maar; thuis, zon, balkon, bier!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bedankt Mur, wat een geweldig cadeautje toch weer. Alleen jij kent me zó goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.quote:
Jajajaja volgend weekend wil ik een cadeautjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.
Nou wanneer krijg ik 'm?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |