okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
[..]
hoe weet jij dat.. hoe ziet t gezicht eruit wrom laat ze dat niet zien i kdacht dat ze een ginger was met kort haar..
Pics van al die dingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Past goed bij mijn wijde vag, mijn bierbuik en de rest van mijn goddelijke lichaam
Ik doe er niet toe dus dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je zodra jij je grindtegelfoto hier neerzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik had graag je gezicht willen zien, zeer spijtig en jammer. Nu moet ik er verder over fantaserenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb geen panorama optie op mijn camera
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
Transponeren!Oh, ja dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Fucking handig! Wist ik niet... Tot vandaag!quote:
Kan alleen maar in mijn voordeel werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik had graag je gezicht willen zien, zeer spijtig en jammer. Nu moet ik er verder over fantaseren
Dat is geen ginger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou ... ik dacht dat je ginger was dus heb dit gezicht bij jou
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |