coole boyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
nja redhead dan en boeiend ik hoef me FUCKING NIET VOOR JOU TE VERANTWOORDEN
www.ikhebeenbril.nl 12,50. Heb 'm ook in het zwart met geel/groene glazen, maar daar is een pootje afgeknapt. Maar is alleen voor festivalletjes, die dingen kunnen niet op tegen mn normale zonnebril. Kan wel prima bij een donker shirt.quote:
Over mij ook graag, 32 graden en stijgend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Pls someone pls gooi een emmer water over me
Leuke brillen daar. Ik ben dol op zonnebrillen, ik wil er 300.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
www.ikhebeenbril.nl 12,50. Heb 'm ook in het zwart met geel/groene glazen, maar daar is een pootje afgeknapt. Maar is alleen voor festivalletjes, die dingen kunnen niet op tegen mn normale zonnebril. Kan wel prima bij een donker shirt.
Ik raak ze altijd kwijt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuke brillen daar. Ik ben dol op zonnebrillen, ik wil er 300.
wat heb je getrainedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Pls someone pls gooi een emmer water over me
LAT, dumbell schuin omhoog, losse gewichten, pulley, leg press, rotary, nog wat vaste apparaten voor de armen, steps, roeien, treadmill, abductorquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LAT, dumbell schuin omhoog, losse gewichten, pulley, leg press, rotary, nog wat vaste apparaten voor de armen, steps, roeien, treadmill, abductor
Bloedsomloop, vervoer van snelle suikers in je bloed: je pumped je benen op dus dat bloed gaat van je hart naar je benen, daarna train je spieren dichter bij je hart ( of je moet je tenen trainen ) .. en dan is er nog genoeg energie over om de suikers in je bloed naar de spieren dichter bij je hart te vervoerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |