quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Ik vind dat trouwens erg aantrekkelijk, vrouwen die OOK met gewichten bezig zijn. Er sport een meisje bij mij dat rent alleen maar en doet verder niks qua gewichten... ze is ook heel dun en dat vind ik niks.. goed dus dat je met gewichten bezig bent..mja boeiend wat IK vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we het vieren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef ovoxo het volgende:
Laatste tentamen vandaag, ben eindelijk klaaaaar
Zeker wel, muscle MohMi, grrrrr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker wel, muscle MohMi, grrrrr!Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een kadootje voor je.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!
I've got something in my pocket for youuuu.quote:
Inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dan alleen de normale apparaten, ik heb hier nog geen andere vrouw met een dumbell gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook alleen maar slimmer, ben zelf ook meer met krachttraining bezig en die combo is echt dodelijk. Krachttraining versterkt de cardio en vice versa. Hoe meer spier, hoe meer vetverbranding
Vandaar die brede schoudersdan kan ik vervelende mensen stompen
Bedankt Mur, wat een geweldig cadeautje toch weer. Alleen jij kent me zó goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
I've got something in my pocket for youuuu.
Why don't you reach down in my pocket, and see what it is.
Then grab onto it, it's just for you.
Give a little squeeze and say: "How do you do?"
There's something in my front pocket...
There's something in my front pocket...
There's something in my front pocket, for you!!
Ik ga express als een zwijn leven zodat MohMi haar muscles hier kan komen flexenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:
Dus Moh kan straks ook goed schoonmaken?
Ik heb het al eens eerder gezegd maar; thuis, zon, balkon, bier!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bedankt Mur, wat een geweldig cadeautje toch weer. Alleen jij kent me zó goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.quote:
Jajajaja volgend weekend wil ik een cadeautjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.
Nou wanneer krijg ik 'm?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Gun een ander nou ook eens mijn kadootje.
Kom je hem halen of moet ik hem brengen?quote:
Okoj.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jajajaja volgend weekend wil ik een cadeautje
Ik kom volgende week wel met Joy.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je hem halen of moet ik hem brengen?
[..]
Okoj.
How thoughtfull!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga express als een zwijn leven zodat MohMi haar muscles hier kan komen flexen
Ik heb Malibu in huis xD moest nog aan je denkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muscle voor het zware schoonmaaktwerk!!
Ik was altijd uber proper en opruimerig, maar vertelde gister nog aan shifto dat ik me tegenwoordig steeds meer voel als bachelor frogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:
Dus Moh kan straks ook goed schoonmaken?
Ik heb het al eens eerder gezegd maar; thuis, zon, balkon, bier!
Die maak ik graag voor je kortquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb Malibu in huis xD moest nog aan je denken
Moet je verkering nemen, elke keer als Crutch komt ruim ik op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik was altijd uber proper en opruimerig, maar vertelde gister nog aan shifto dat ik me tegenwoordig steeds meer voel als bachelor frogAlles ligt overal, schoonmaken zover mogelijk uitstellen en pas stofzuigen als ik niet meer fijn op blote voeten kan lopen
![]()
Toch maar weer verandering in brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |