I knowquote:
Alles!quote:
Nee. Maar bedankt voor het informeren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef Cici het volgende:
[..]
I know![]()
Gaat mij soms te snel hier en over dingen waarover ik niet kan meepraten, dus houd ik mij koest...
Alles goed hier verder?
En mijn dag kan niet meer stuuuuukk en mijn dag kan niet meeer stuuuhuukkkkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Is het erg dat ik dit liedje mee kan zingen!?!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
elke morgen wakker met een wijsje in m'm hoofd
als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten
het is gewoon een wonder, het is gewoon geluk
wakker met een wijsje
en mijn dag kan niet meer stuk
en mijn dag kan niet meer stuk
Absoluut, net zo erg als ik dat ook kan, inclusief verschrikkelijk KvK (haha) accentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Is het erg dat ik dit liedje mee kan zingen!?!
Haha! Kom jij uit 't Gooi dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
En mijn dag kan niet meer stuuuuukk en mijn dag kan niet meeer stuuuhuukkkk
Ik had me ooit ingeschreven en deed dus mee aan voorrondes. Beetje jammer dat niemand me vertelde dat ik niet kan zingen
Dan ben je verder gekomen dan ik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En mijn dag kan niet meer stuuuuukk en mijn dag kan niet meeer stuuuhuukkkk
Ik had me ooit ingeschreven en deed dus mee aan voorrondes. Beetje jammer dat niemand me vertelde dat ik niet kan zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2012 11:30:40 ]
Is het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haha! Kom jij uit 't Gooi dan?
Iedereen verteld mij altijd dat ik niet kan zingen... /Care!
Ik wil een kangoeroe
Ik wil een kangoeroe
Die zegt van spring maar achterop
Ik breng jou overal naar toe
Errrrrjjjjquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef MohMi het volgende:
Absoluut, net zo erg als ik dat ook kan, inclusief verschrikkelijk KvK (haha) accent
hmm, zusje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb een oudere zus en een zusje. Ik heb die shit zo váák aan moeten horen dat ik echt 1 t/m 13 mee kan zingen!![]()
Mijn hoofd! Wat hebben ze gedaan.
Ik zie die videoband met Henk Westbroek nog zo voor me. Die kangoeroe en dat wijsje op de fiets en vuur en vlamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb een oudere zus en een zusje. Ik heb die shit zo váák aan moeten horen dat ik echt 1 t/m 13 mee kan zingen!![]()
Mijn hoofd! Wat hebben ze gedaan.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan ben je verder gekomen dan ik!Ik heb me like 4x ingeschreven en kwam nog niet eens tot de voorrondes
Vermoedelijk vanwege bijgesloten foto
Tevens 2x ingeschreven voor de Mini playbackshow om het liedje uit de Kleine Zeemeermin te doen!!! Ook niet doorgelaten, wel een foto van Henny huisman die ik in mijn driftbui heb verscheurd
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan dat dan
Nu ja, ik had een mooi gezichtje en lange blonde lokken dus tja
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zomaar Wam!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie die videoband met Henk Westbroek nog zo voor me. Die kangoeroe en dat wijsje op de fiets en vuur en vlamen dat de juffrouw verliefd wordt of zo
Kratje HJ en haak je omhoog!quote:
Favorietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zomaar Wam!![]()
Dat was echt een stoere plaat.
Ik denk omdat ik eruit zag als een lelijk jongetje met een iets te groot hoofd voor zijn lichaamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WtfHoe kan dat dan
Nu ja, ik had een mooi gezichtje en lange blonde lokken dus tja
Mohmi pls, pics.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik eruit zag als een lelijk jongetje met een iets te groot hoofd voor zijn lichaam
En geen gezeik achteraf dat ze niet op mij leek!quote:
kinderkoortjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef Skv het volgende:
Ik ben toch zeker sinterklaas niet, ik heb geen geldboom in de tuin! Ben sinterklaas niet, ik heb een negatief fortuin. Als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug. 'k ben sinterklaas niet.
Nee, je bent net zo gelukkig met Crutch en als je mij ziet vergeet je hem meteenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En geen gezeik achteraf dat ze niet op mij leek!
Ik zong het tietenlied altijd mee maar het heeft niks geholpenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
kinderkoortje
Sinterrrrrrrklaaaaaaaaas
/kinderkoortje
Vooral potentiële nieuwe Bosschenaren krijgen geen foto!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Nou, stuur mij die foto dan. Kom ik bij je in wonen.
Help! Help! Help!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Ik zong het tietenlied altijd mee maar het heeft niks geholpen
Ik wil mijn geld terug
Pic van 10 jaar geleden, ik val niet op lelijke jonge jongetjes dus dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, je bent net zo gelukkig met Crutch en als je mij ziet vergeet je hem meteenIk doe dit voor je eigen bestwil, Hara!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooral potentiële nieuwe Bosschenaren krijgen geen foto!Ik wil me zo anoniem mogelijk kunnen voortbewegen
Ja, je rapeface gaat vast helpen. Goed ingeschat, Skv.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
Dit jaar is Towel Day extra bijzonder. Het is 25-5-12 en FOK!user Darkestrah wist ons de leuke wetenswaardigheid te melden dat 25 plus 5 plus 12 exact 42 is, het antwoord op de ultieme vraag over het leven, het universum en alles.
Lol
Dat lukt nu niet meer. Moet langer.quote:
Die zou je nog echt mogen hebben ook, maar die staan niet op mn pc xDquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pic van 10 jaar geleden, ik val niet op lelijke jonge jongetjes dus dat is geen probleem.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dank je wel, water door mn neus en er is een stukje van me afgestorven door het lachen
!!!!
quote:
Wide-set vagina sisfist!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
[..]Fucking Furby
![]()
Ik wil niet geraped worden door een Furby, die gaat er helemaal in en dan is ie kwijtwil ik mn benen over elkaar doen, hoor je dat beest gesmoord kwelen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wide-set vagina sisfist!
Sisfist is echt geen goede keuze in die zin
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wide-set vagina sisfist!
Sisfist is echt geen goede keuze in die zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |